سوالات متداول مدیران کسب و کار

سوالات متداول مدیران کسب و کار ورناپ

داشتن مشتریان جدید و خوب به‌عنوان فعالیتی که ما هرروز در سایت درج آگهی ورناپ به دنبال جذب آن هستیم، آرزوی هر فروشنده و یا ارائه‌کننده خدمات است. ما تنها پیشنهادها را در سایت ورناپ ثبت و ارائه نمی‌کنیم،‌ بلکه تمامی مشتریان و دوستان و آشنایان را از آن باخبر می‌کنیم؛ درواقع با ارائه خدمات یا کالاهای خود، شما با جامعه‌ای بیش از 100.000 هزار مشتری بالقوه در ورناپ روبرو هستید. از طرف دیگر این مشتریان، علاقه‌مندند دوستان و فروشندگان خوب را بشناسند.

فضای خالی و کم‌مصرف کاری خود را به فضای پربازده تبدیل کنید.

خدمات خود را آسان و هدفمند تبلیغ کنید.‌ ما شما را معرفی و معروف می‌کنیم.

ما شرکت‌های معروف و باکیفیت را معرفی و بازاریابی می‌کنیم.

مشتریان ما،‌ گروه فعال،‌ جوان و پویا هستند.

تعداد مشتریان فرستاده‌شده از ما به شما،‌ فعالیت و هزینه و سودآوری شما را تضمین می‌کند.

۸۵ درصد از مشتریان ما،‌ به خدمات ما وفادار بوده و بازدید های متعددی از ورناپ انجام داده‌اند.

خدمات ما بسیار کم هزینه‌ است. گروه ورناپ به دنبال ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات است.

ورناپ یک سرویس بازاریابی بسیار خوب برای ارزیابی خدمات است که با استفاده از ابزارهای آمارگیری تحت وب می‌توانیم به شما بگوییم چند نفر از پیشنهاد شما بازدید کرده‌اند و چه نظراتی داشته‌اید.‌ بنابراین شما می‌توانید ، نسبت به کیفیت و قیمت سرویس خود اطمینان حاصل کنید.

حتی اگر پیشنهاد شما منجر به فروش نشد،‌ شما باید از ارائه خدمات و سرویستان به‌صورت هزینه بسیار پایین روی سایت درج آگهی ورناپ به هزاران مشتری خوشحال باشید. این خود خدمات بازاریابی ارزشمندی است.

شما خدمات خود را در بخش تبلیغات در ورناپ ارائه می‌کنید و بقیه کار با ما است. وظیفه ماست که موفقیت فروش خدمات یا محصولات شما را تضمین کنیم، چراکه موفقیت ما در موفقیت شماست. این بک بازی برد-برد برای ما و شما است.

درصد تخفیف زیاد تعداد بیشتری از مشتریان به سرویس شما علاقه‌مند خواهند شد و در آینده تبدیل به مشتری دائم شما می‌شوندهزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید! بنابراین شما تبلیغاتی با چشم‌بسته انجام نداده و همه‌چیز زیر نظر شماست. دلیل مثبت دیگر برای کسب موفقیت، نمایش سرویس و خدمات شما در یکی از پربیننده‌ترین سایت‌های ایران است و تمامی کاربران اینترنت خدمات شما را خواهند دید و شما را خواهند شناخت.

شما میتوانید به قسمت درج آگهی سایت مراجعه و آگهی خود را ثبت کنید و پس از تایید کارشناسان ما در سایت منتشر شود.

با آدرس info@varnup.com مکاتبه کنید و سؤالات و ابهامات خود را با شماره 01333122631 همکاران ما در میان بگذارید. | تماس با ما

بله برای به روز رسانی آگهی و محتوای شما عضویت الزامی می باشد.

از منوی بالای سایت روی گزینه «حساب کاربری» کلیک کنید. روی دکمه ورود کلیک کنید در صفحه باز شده آدرس ایمیل و رمز عبور خود را که قبلا در ثبت نام ارسال کرده اید وارد کنید.

در قسمت حساب کاربری دکمه “رمز خود را فراموش کرده اید؟” را فشار دهید. در صفحه جدید از شما ایمیل که قبلا وارد کردید را می خواهد. برای بازیابی رمز عبور برای شما ایمیل ارسال می شود در آنجا می توانید دوباره یک رمز عبور برای خود تعریف کنید.

ابتدا از کسب و کار خود عکس تهیه کنید، توجه داشته باشید فرمت باید JPG باشد، حجم هر عکس 2048 کیلوبایت باید باشد و شما فقط تا 6 عکس مجاز به انتشار هستید. در صورتی که مایل باشید

اگر فیلم شما توی آپارات و یا سایت مجاز دیگری موجود هست می توانید لینک آن را کپی و بعد توی گزینه مورد نظر انتقال دهید. در غیر این صورت فیلم را برای ما ایمیل کنید ما برای شما انتشار می دهیم. در صورتی که از کسب و کار خود فیلم ندارید ما برای شما این کار را انجام می دهیم. برای اطلاع از تعرفه قیمت ها روی لینک کلیک کنید.

ورناپ با در نظر گرفتن پکیج های مختلف این کار را برای شما کاربران آسان کرده است شما می توانید هنگام ثبت آگهی خود، و بعد از تایید مدیریت در قسمت پلان های ویژه نوع آگهی خود را ارتقاء دهید. و آگهی خود را ستاره دار کنید. در این صورت آگهی شما بالاتر و به صورت دائم نمایش داده می شود.

شما با گذاشتن اطلاعات تماس خود به راحتی می توانید راه ارتباطی با مشتریان را آسان کنید. اطلاعات تماس شما شامل شماره همرا، شماره ثابت محل کار و ایمیل و همچنین اگر جزو برترین ها هستین شبکه اجتماعی های شما، می شود.

وقتی شما در حال ثبت آگهی خود هستین به قسمتی بر می خورید که نوشته شده برچسب ها. برچسب ها شامل کلماتی می شود که دیگران در گوگل شما را با آن جست و جو می کنند. توجه داشته باشید از کلمه شهر کسب و کار شما استفاده کنید. برای مثال: فروشگاه پوشاک رضایی تهران/ فروشگاه پوشاک رضایی تهران.

بسیار ایمن! اگر شما بخواهید از طریق کارت خود پرداخت کنید،‌ شما به سایت بانک فرستاده خواهید شد تا اطلاعات خود را وارد و مبلغ را پرداخت نمایید؛ بنابراین ما اطلاعاتی از شما را نگهداری نکرده و دریافت نمی‌کنیم. | راهنمای پرداخت اینترنتی

ازآنجایی‌که ما رابط بین شما و شریکان تجاری خود هستیم،‌ بازگرداندن پول غیرممکن است؛ بنابراین پیش از ثبت سفارش لطفاً تصمیم خود را قطعی کنید.