بالابر آسانسور در تهران

بالابر آسانسور در تهران

تهران
درباره ما

بالابر آسانسور در تهران

گروه فنی مهندسی ما درنظر دارد در حضور انبوهی از مجموعه ها، خدماتی متمایز و منحصر به فرد را به همشهریان عزیز تهرانی ارائه نماید تاضمن ارج نهادن به اطمینان و اعتماد شما از انتخابتان، توانایی های تخصصی تیم متعهد و جوان خود را نمایان سازد.
از انتخاب و اعتماد شما صمیمانه سپاسگزارم – مهندس رفیعی

 

بالابر آسانسور در تهران

بالابر آسانسور در تهران در زمینه طراحی و محاسبات اولیه، مشاوره های فنی در طول اجرا، فروش، نصب و راه اندازی، سرویس و نگهداری انواع آسانسور های کششی و هیدرولیک، پله برقی، انواع بالابرهای خانگی، رستورانی، صنعتی و کارگاهی و ویلچربر و (خودرو بر) ماشین بر های پارکینگی و تعمیرگاهی فعالیت می نماید.

لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی واحد مشاوره فنی تماس بگیرید

انواع آسانسور کششی
متداول ترین نوع آسانسور در کشورمان، آسانسورهای کششی می باشند. انواع مختلف آسانسورهای کششی در پروژه های مختلف، بسته به نوع شرایط آن مکان نصب و راه اندازی می گردد. اکثر آسانسورهای مسافربری که در سطح دنیا نصب و اجرا شده اند، از سیستم کششی بهره گرفته اند.
آسانسورهای کششی با موتور گیربکس / راندمان پایین، نیاز به تعویض روغن موتور، سروصدای زیاد
آسانسورهای کششی با موتور گیرلس / راندمان بالا، عدم نیاز به روغن، صدای بسیار کم

آسانسور هیدرولیکی
آسانسورهای هیدرولیکی یک سیستم بسیار امن، از مجموعه آسانسورها می باشند. معمولا کمتر از این نوع آسانسورها در ساختمان های اداری و مسکونی استفاده می کنند. آسانسورهای هیدرولیکی به دلیل طراحی خاص، طول عمر مفید بالایی دارند. مکانیزم عملکرد آسانسورهای هیدرولیکی بدین گونه است که، موتورخانه در چاه آسانسور قرار دارد و با استفاده از پمپاژ روغن، جک کابین آسانسور را بین طبقات جابجا می کند.

انواع بالابر

بالابر وینچی

بالابرهای وینچی یا بالابرهای کابلی زنجیری
بالابرهای وینچی برای حرکت و جابجایی کابین از مکانیزم وینچ و کابل استفاده می کنند. قیمت بالابرهای وینچی به خاطر عملکرد ساده آن ها بسیار پایین تر از قیمت بالابرهای هیدرولیکی می باشند ولی به خاطر جنبه های حفاظتی و امنیتی پایین بالابر وینچی برای حمل نفر توصیه نمی شوند.

بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی
بالابر هیدرولیکی برای انتقال نیرو و قدرت از سیستم هیدرولیک استفاده می کند. بالابرهای هیدرولیکی بیشترین امنیت در بین بالابرها را دارا می باشند و برای پایین آورندگی کابین نیازی به مصرف انرژی ندارند که خود باعث صرف جویی فوق العاده ایی در مصرف برق می شود.

بالابر خودرو

بالابر خودرو / خودروبر، ماشین بر
تعمیرگاهی و پارکینگی
بالابر پارکینگی امروزه بدلیل نقش بسیار مهمی در ساختمان های بزرگ ومراکز شلوغ دارد. حمل خودرو در جهت عمودیوانتقال به طبقات پارکینگ.بالابر تعمیرگاهی، مناسب تعمیرگاه ها و یا کارواش ها برای سرویس و تعمیرات خودرو در امنیت کامل و ارتفاع دلخواه می باشد و شما را از وجود چاله مکانیکی بی نیاز می کند و به راحتی می توان آن را جابجا کرد و در مکان های دیگر راه اندازی کرد.جک مستقیم و جک از بغل
جک بالابر دو ستونه و چهار ستونه
جک بالابر خودرویی قیچی

بالابر در تهران

آدرس :‌ تهران، سعادت آباد
آدرس: کرج، مهرشهر

به مدیریت :

راه های ارتباطی

09361315308
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 صبح الی 20
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران