رنگ لایت شیراز | آموزشگاه مانا

رنگ لایت شیراز | آموزشگاه مانا

فارس ، شیراز، حدفاصل 4 راه پارامونت و گمرک کوچه 10 انقلاب اسلامی ساختمان دماوند طبقه 4 آموزشگاه مانا
درباره ما

مرکز تخصصی رنگ لایت و کراتین خانم مهرابی آماده ارائه کلیه خدمات رنگ لایت و کراتین در بهترین سالن زیبایی شیراز واقع در پارامونت انقلاب اسلامی 10 شماره 09309198899 می باشد. شامل خدمات جدیدترین تکینک های شینیون دنیا در آموزشگاه مانا

 خدمات:

  •  رنگ لایت شیراز
  • ارائه کلیه خدمات و آموزش شینیون
  • کراتین و درمان بدون ریزش چربی سر
  • ارائه خدمات رنگ مو و احیا مو
  • مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای
  • مدرس رنگ مو
  • رنگ لایت، آمبره ،سامبره، هایلایت، بالیاژو…
  • انواع احیا مو شامل کراتین، پلکس،آرژنین تراپی، آنزیم تراپی ، پروتین تراپی،بوتاکس مو و…

موارد آموزشی کلاس صفر تا صد رنگ :

کاتالوگ خوانی
ژورنال خوانی
آمبره
سامبره
هایلایت
لولایت
مانی پیسز
فیس فریم
کاموفلاژ
بالیاژ
گلاسینگ
مجیک تری
شدوروت
ترکیب رنگ
کراتینه
بوتاکس
کار با پلکس
به پایه رسیدن بدون آسیب

راه‌های ارتباطی:

تماس: 09309198899
آدرس: شیراز، حدفاصل 4 راه پارامونت و گمرک کوچه 10 انقلاب اسلامی ساختمان دماوند طبقه 4 آموزشگاه مانا
اینستاگرام : mahboob_hairstylist


همه چیز درباره لایت های رنگ مو

از آنجایی که مو یکی از اساسی ترین بخش های زیبایی افراد به حساب می آید، زیبایی و آراستگی آن تأثیر شگرفی در استایل شما خواهد داشت. یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تغییر در چهره  و استایل افراد به خصوص خانم ها، رنگ کردن مو است. در میان انواع روش های رنگ مو، تکنیک رنگ لایت شیراز از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

انواع روش های رنگ و لایت مو

برای لایت کردن موها، روش های بسیاری وجود دارد. تغییراتی هر چند کوچک در رنگ لایت مو و تکنیک انجام آن استایل جدیدی را ایجاد می کند. به واسطه ی این تغییرات ریز و کوچک، روش های متفاوتی برای رنگ و لایت کردن مو ها به وجود می آید. در ادامه به معرفی انواع لایت های رنگ مو می پردازیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

خانم مهرابی مدرس و متخصص در انواع رنگ لایت شیراز 09309198899

رنگلایت شیراز

لایت مو

در تکنیک لایت مو دسته هاي مو را بصورت زيگزاگ جدا كرده و دكلره ميكنند كه با توجه به سليقه افراد از روش كلاهي يا فويل استفاده ميكنند. و به نسبت حجم روشنی که مد نظر مشتری است درصد لایت مو تعیین میشود. هر چقدر مشتری حجم روشن تر مدنظرش باشد، درصد لایت مو بالاتر میرود. تکنیک لایت مو یکی از پر طرفدارترین تکنیک های رنگ لایت شیراز میباشد.

بالیاژ مو (Balayage)

بالیاژ يك لغت فرانسوي كه به معناي جاروب كردن يا نقاشي كردن مو هست اين تكنيك باعث به وجود آمدن سايه هاي مختلف روي مو به دليل پوش دادن ريشه ميشود رنگ مو از ريشه تيره شروع و به روشني انتهاي مو ميرسد يكي از جذابيت هاي اين تكنيك اين است كه با رشد ريشه تغييري در ظاهر مو ايجاد نمي شود. این سبک از رنگ مو محدودیت سنی ندارد و امروز از دختران جوان تا زنان مسن طرفدار این تکنیک رنگ لایت هستند.

هایلایت

هایلایت از پرکاربردترین و محبوب ترین نوع رنگ لایت شیراز در میان خانم هاست. حتی بسیاری از دختران جوان نیز برای مراسم ازدواج خود از هایلایت برای موهایشان استفاده می کنند. در این روش، با استفاده از کلاه و یا فویل، دسته های کوچک و یا بزرگ از مو ها را جدا کرده و به وسیله ی مواد دکلره، عمل دکوپاژ را روی موها اجرا می کنند. سپس روی مو های دکلره شده انواع رنگ ها مانند بلوند، زیتونی، نسکافه ای و…. می گذارند.

لولایت مو

لو لایت مو دقیقاً برعکس هایلایت مو است. یعنی به جای اینکه مو روشن شود، تیره می‌شود. این تکنیک رنگ به همان روش هایلایت انجام می‌شود. یعنی دسته‌های باریکی از مو انتخاب می‌شود و این بار به جای روشن کردن رنگ آن‌ها، موها تیره می‌شوند. این روش بیشتر مناسب خانوم هایی است که موهای روشن دارند. همچنین این تکنیک رنگ لایت، مناسب افرادی است که، موهایشان پس از مدتی بعد از هر رنگ کردن، به تناژهای رنگی ثابت و تکراری تبدیل می شود.

برای رزرو وقت انجام رنگ لایت شیراز توسط خانم مهرابی با شماره 09309198899 تماس بگیرید.

آمبره

تکنیک آمبره و بالیاژ شاید در ظاهر شبیه هم باشند اما تفاوت‌هایی با هم دارند. در رنگ لایت مو به روش آمبره، ریشه‌ی موها همیشه تیره‌­تر است و به تدریج به سمت سر موها روشن تر می­‌شود. برای ایجاد این حالت، باید قسمت پایینی موها را دکلره شود. سپس آنها را با رنگ موی دلخواه خود رنگ کنیم. اما در تکنیک بالیاژ فقط سایه‌ی ملایم و روشن روی موها ایجاد می‌شود که می‌تواند به صورت آزادانه و بدون فویل انجام شود و به دکلره‌ی پایین موها نیز نیازی نیست.

رنگ لایت شیراز

سامبره مو

نزديك به تكنيك آمبره مي باشد با اين تفاوت كه تغيير روشنايي به صورت ملايم تر انجام ميشود. در سامبره ریشه مو تیره است و یک پراکندگی زیبایی بین دو رنگ در کل ساقه مو تا نوک مو دیده میشود. یعنی در نوک مو بر خلاف آمبره رنگ تیره هم داریم. این مدل رنگ لایت شیراز مخصوص کسانی است که خیلی حوصله آرایشگاه رفتن و رنگ کردن مداوم مو را ندارند زیرا تمام آن یکپارچه بلند می‌شود و دیگر لازم نیست نگران رنگ تیره‌ی ریشه‌ی موهایشان باشند.

حرف آخر

تا به اینجا سعی کردیم به معرفی محبوب ترین روش های رنگ لایت مو بپردازیم تا پس از این نام و طریقه ی انجام این روش ها را بدانید و با آگاهی بیشتری به انتخاب درست دست بزنید. جهت اطلاع از دیگر روش های رنگ و لایت کردن مو پیشنهاد میکنیم با مرکز تخصصی رنگ لایت خانم مهرابی شیراز تماس بگیرید و یا با مراجعه به پیج اینستاگرام سالن با نمونه کارهای بیشتری آشنا شوید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09309198899
  • نشانی: فارس ، شیراز، حدفاصل 4 راه پارامونت و گمرک کوچه 10 انقلاب اسلامی ساختمان دماوند طبقه 4 آموزشگاه مانا
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با وقت قبلی
فارس ، شیراز، حدفاصل 4 راه پارامونت و گمرک کوچه 10 انقلاب اسلامی ساختمان دماوند طبقه 4 آموزشگاه مانا

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران