بهترین دندانسازی در اصفهان | کلینیک دندانسازی نمونه

بهترین دندانسازی در اصفهان | کلینیک دندانسازی نمونه

اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه
درباره ما

بهترین دندانسازی در اصفهان |‌ لابراتور دندانسازی در اصفهان

دکتر حبیبی

بهترین دندانسازی در اصفهان، دنداسازی نمونه می باشد که با بیش از ۳۵ سال سابقه در مجموعه‌ ای منسجم، دانش محور و سلامت مدار، مجهز به پیشرفته‌ ترین تکنولوژی ‌های روز دنیا با الگویی نوین در ارائه خدمات ساخت پروتز مصنوعی دندان مصنوعی، ساخت نیم فک، ساخت لثه نرم و کروم کبالت و…
و مفتخریم اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه فراهم نموده ایم.

دندانسازی نمونه جزو معدود ترین لابراتور ها در سطح کشور میباشد که ساخت دندان مصنوعی را متناسب با چهره هرشخص انجام میدهد،

ساخت دندان مصنوعی در این لابراتوار با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی انجام می پذیرد.

تاکنون میزبان مردمان بیش از ۳۰۰شهر ایران بوده ایم ماهمیشه سعی کردیم با اتکا به دانش و تجربه بهترین خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به مراجعین خود ارائه نماییم

ساخت پروتز متحرک دندان بصورت تضمینی و خدمات دوره ای رایگان پالیش و ترمیم پروتز پس از ساخت دندان فقط و فقط در لابراتوار نموه در شهرستان اصفهان

 دندانسازی در اصفهان

این مرکز در سال 75 بصورت ابتکار موفق به ساخت پروتز های گوش و بینی گردید که مورد تایید آقای دکتر سهیلی پور متخصص گوش و حلق بینی و آقای دکتر موسوی متخصص زیبایی می باشد.

دندانسازی در اصفهان

این دندانسازی در طول سال های اخیر همواره کوشیده است بهترین خدمات و بروزترین خدمات دندانسازی را با بهترین قیمت به مشتریان در سطح شهراصفهان و نیز سایر شهرهای کشور ارائه نماید.

دندانسازی از مشاغل زیر‌شاخه گروه علوم پزشکی است و در‌واقع حرفه‌ای است که در کنار حرفه دندانپزشکی وظیفه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را به دسته‌ای از بیماران دندانپزشکی بر عهده دارد.

خدمات بهترین کلینیک دندانسازی در اصفهان

ساخت انواع دندان مصنوعی همراه با لثه نرم بصورت تخصصی

پولیش دست دندان های قدیمی

پروتز های انعطاف پذیر

ساخت انواع دندان های نشکن

طراحی و ساخت انواع کروم کبالت

دریافت جایزه رضایت مندی مشتریان در سال 1401

چرا باید  کلینیک دندانسازی نمونه در اصفهان را انتخاب کنیم

1. بیش از 35 سال سابقه کار در رشته دنداسازی

2. استفاده از بهترین موادها

3. استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا

4. بهره گیری از فارغ التحصیلان دانشگاه

5. همکاری با برترین دندانپزشکان اصفهان و ایران

 دندانسازی در اصفهان

وظیفه و شغل یک دندانساز بدین‌ترتیب است که پس‌از‌اینکه دندانپزشک از بیمار قالب‌گیری کرد و این قالب را برای لابراتوار ارسال نمود دندان‌ساز بایستی براساس طرح درمان و نظر دندانپزشک، پروتز دندانی مناسب برای بیمار را تهیه نماید. با توجه به این توضیحات یک دندانساز و یا لابراتوار دندانسازی بـه‌هیچ وجه حق پذیرش مستقیم بیمار (از قبیل پذیرش بیمار، معاینه، امتحان پروتز، تطبیق رنگ دندان‌ها، قالب‌گیری و… ) را ندارد.

جهت یادگیری رشته دندانسازی، هم می‌توان رشته تکنسین پروتزهای دندانی را در دانشگاه دنبال کرد و هم اینکه می‌توان به‌صورت تجربی اقدام به یادگیری این حرفه کرد. باید توجه داشت که از لحاظ قانونی مجوز تاسیس “لابراتوار دندانسازی” فقط به دارندگان مدرک دانشگاهی پروتزهای دندانی داده می‌شود.

تمامی کلینیک‌ها برای ساخت پروتزهای دندانی نیاز به همکاری به دندانساز یا لابراتوارهای دندانسازی دارند.

انواع خدمات دندانسازی و پروتز دندان در اصفهان

پروتزهای مختلفی توسط تکنسین‌های دندانساز در لابراتوارهای دندانسازی ساخته و آماده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پروتز دندان متحرک ، پروتز دندان ثابت و پروتز ایمپلنت جهت جایگزینی دندان یا دندان‌های از دست رفته اشاره نمود. که معمولا بعد از مرحله قالب گیری توسط دندانپزشک از بیمار، این قالب‌ها به لابراتوار دندانسازی ارسال شده و پروتزهای دندانی توسط تکنسین دندانساز ساخته و آماده می‌شود. که در ادامه  به معرفی این خدمات دندانسازی خواهیم پرداخت.

 پروتز دندان مصنوعی متحرک

به پروتزی که توسط بیمار قابل درآوردن از دهان باشد، گفته می‌شود که مورد استفاده افراد بی‌دندان یا با تعدادی دندان از دست رفته قرار می‌گیرد و بر سه نوع است:

پروتز دندان مصنوعی پارسیل

پروتز دندانی پارسیل در میان مردم به دندان تکه‌ای معروف است و کاربرد آن برای بیماری است که یک یا چند دندان خود را از دست داده باشد و خود بر دو نوع است

آدرس: میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه

OFF10
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09131684245 ، 03134483179
  • نشانی: اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 21
اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران