بهترین قالیشویی در صادقیه تهران | نایب

بهترین قالیشویی در صادقیه تهران | نایب

تهران ، محله صادقیه تهران
درباره ما

قالیشویی در صادقیه | بهترین قالیشویی در صادقیه

قالیشویی نایب با بهره گیری از نیروی متخصص و هم‌چنین دستگاه‌های پیشرفته یکی بهترین قالیشویی در صادقیه تهران می‌باشد. این قالیشویی خدمات فرش، خشکشویی، قالیشویی و مبل شویی تخصصی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

چرا قالیشویی نایب صادقیه

کیفیت ارائه خدمات

دانش تخصـصی در حوزه قالیشویی مکانیزه، اسـتفاده از مواد شـوینده با کیفیت و مناسب و بهره بردن از تجهـیزات و ماشن آلات پیشرفته

مکانیزه و مدرن

قالیشویی تخصصی نایب مجهز به مدرن ترین دستگاه های قالیشویی می باشد و بصورت مکانیزه خدمات شستشوی فرش ها را انجام می دهد. استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک باعث میشود که فرش های شما به درستی و یکدست شستشو و خشک شوند و طول عمر فرش شما افزایش یابد و رنگ رفتگی و پارگی اتفاق نیفتد.

حمل و نقل سریع

خدمات حمل و نقل فرش‌ها در قالیشویی نایب به صورت فوری و با بهترین کیفیت ممکن، به‌صورت لول و کاور شده می باشد

سرویس به سراسر تهران

سالها تجربه باعث شد تا قالیشویی صادقیه بنا به درخواست مشتریان محترم در سراسر تهران، شعبه فعال دایر کند تا خدمات شستشوی فرش و مبلمان را در سراسر تهران ارائه دهد.

ضمانت نامه

فرش های شما از زمان انتقال به کارخانه قالیشویی نایب تا اتمام شست و شو، در صورت ایجاد هرگونه ایراد تحت گارانتی بوده و قالیشویی پاسخگوی شماست.

انواع خدمات تخصصی قالیشویی نایب در صادقیه

  • قالیشویی انواع فرش ماشینی و دستبافت
  • مبل شویی تخصصی
  • ترمیم ریشه و شیرازه
  • رنگ و لکه برداری
  • پرداخت و موگیری
  • رفوگری و ترمیم فرش
  • خشکشویی پرده
  • شستشوی تشک
  • لکه برداری مبل
  • غباروبی مبل

قالیشویی نایب به عنوان بهترین قالیشویی در صادقیه تهران طبق زمان بندی اعلام شده شستشوی فرش و قالی شما را انجام خواهد داد. این قالیشویی سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه دهد تا رضایت مشتریان خود را فراهم سازد.

رفوگری و ترمیم انواع فرش

ارائه خدمات ترمیم و بازسازی فرش در بهترین قالیشویی صادقیه در تمامی سطوح خدمات زیر صورت می‌گیرد: رفع محل سوختگی، رنگ‌دادگی بافت‌های فرش به یکدیگر و انجام خدمات رفوگری با در نظر گرفتن مواد اولیه تشکیل‌دهنده فرش‌ها و رنگ آن‌ها انجام می‌شود. همچنین خدماتی من جمله ریشه‌کشی برای فرش‌هایی که ریشه‌های آن‌ها از بین رفته یا شیرازه دوزی برای فرش‌هایی که دوخت اصلی حاشیه فرش آن‌ها در حال از هم گسستن است.

قیمت شست و شوی فرش در صادقیه چقدر است؟

قیمت شست و شوی فرش متناسب با جنس فرش، ماشینی و دستباف بودن آن متفاوت است. قالیشویی نایب قیمت‌ها را بر اساس نرخ نامه اتحادیه قالیشویی تعیین می‌کند.

امکان سفارش آنلاین قالیشویی

برای ثبت سفارش آنلاین قالیشویی می توانید در هر ساعت از شبانه روز، با مراجعه به سایت کارخانه قالیشویی نایب، سفارش آنلاین خود را ثبت کنید. برای این منظور کافیست به در قسمت سفارش آنلاین یا قالیشویی آنلاین یکی از گزینه های سفارش شستشوی فرش یا شستشوی مبل را انتخاب کنید و در صفحه مذکور اطلاعات تماس خود را درج نمایید تا در اسرع وقت، از واحد IT کارخانه قالیشویی در صادقیه تهران با شما تماس بگیرن

نزدیک ترین قالیشویی به شما هستیم

کارخانه قالیشویی نائب با استفاده از ناوگان حمل و نقل پیشرفته خود، مجهز به سرویسهای مستقر در منطقه بهترین و نزدیک ترین قالیشویی به شما همشهریان عزیز سراسر تهران می باشد. نایب یکی از قدیمی ترین کارخانه های قالیشویی در تهران با بیش از ۲۵ سال تجربه درخشان ارائه‌دهنده کلیه خدمات قالی شویی ، رفوگری و ترمیم تخصصی فرش و کلیه خدمات خشک‌شویی انواع مبلمان، موکت و خوشخواب می باشد. در‌راستای ارائه خدمات هرچه سریع‌تر و رفاه حال مشتریانمان تصمیم به افزایش محدوده‌های سرویس‌دهی خدماتمان نموده ایم. شما عزیزان می توانید در سراسر تهران و حومه تنها با یک تماس ویا سفارش آنلاین خدمات (با تخفیف ویژه) از خدمات ما استفاده نمایید. از مزایای اصلی پوشش منطقه‌ای نایب می توان به سرعت بالای ارائه خدمات اشاره نمود.

تلفن های دفتر غرب
تلفن های دفتر مرکزی
تلفن های دفتر شمال
تلفن های دفتر شرق

همچنین بخوانید: بهترین قالیشویی در رشت

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 02144012040 ، 02144012040
  • نشانی: تهران ، محله صادقیه تهران
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : شبانه روزی
تهران ، محله صادقیه تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران