تولیدی کفش سنگام

تولیدی کفش سنگام

تهران ، قرچک
درباره ما

تولیدی کفش سنگام
شرکت های بزرگ تولیدی کفش ایرانی سالیان سال با سابقه درخشان در زمینه تولید مدل های گوناگون کفش زنانه و مردانه در طرح های زیبا و مخصوص می باشند . تولیدی کفش سنگام یکی از بردن های خاص کشور در زمینه تولید به شمار می رود . هدف این شرکت ، کیفیت بالا و زیبایی کفش ها می باشد

تولیدی کفش سنگام با یادگیری از دانش فنی جدید و طراحی زیبا و مدرن توانسته با شرکت های خارجی رقابت کند و بازار فروش خوبی برای خود تهیه کند . هدف آیت تولیدی فراهم سازی انواع کفش ها برای فصل گرما و سرما در هنگام فعالیت های روزانه و روزمره مردم است . کفش سنگام در مدل های گوناگون : ورزشی ، راحتی ، اسپرت ، زمستانی و تابستانی برای فروش به بازار عرضه می گردد. این تولیدی از طرح های ریشه دار و اصلی مناسب منزلت ایرانیان و هم چنین طرح های مدرن و به روز که جوانان و شیک پوشان و سخت پسندان از آن استفاده می کنند . این تولیدی از دستگاه هایی استفاده می کند که از مدرن ترین و نوین ترین دانش فنی جدید بهره مند است که دوختی سفت و محکم و سخت و با کیفیت را در کفش ها نظاره گر خواهیم بود . مواد اولیه به کار گرفته شده در تولیدی کفش سنگام از بهترین نوع می باشد . شرکت تولیدی سنگام مدل های مختلفی کفش زنانه و مردانه و بچه گانه را با استفاده از عالی ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می کند و در بازار خرید و فروش عرضه می کند . کفش با کیفیت زمانی تولید می شود که تمام نکات اصولی در تولید کفش رعایت شود.
این تولیدی قبل از این که این کفش های خود را به بازار وارد کند کیفیت کفش ها را از تمام جهات بررسی می کند تا محصول درجه یک و با کیفیت در اختیار خریداران و مشتریان قرار دهد .

فروش عمده مدل های مختلف کفش مردانه و زنانه
کفش های مردانه و زنانه در سایز های گوناگون تولید می شود . برای همه اشخاص با سایز های گوناگون و مدل پاهای مختلف که پاهای باریک یا پهن دارند تولید می شود

کفش سنگام ، ارزان ترین و مناسب ترین و با کیفیت ترین کفش ایران را با هدف رضایت خریدار در اختیار خریداران می گذارد . اگر بتوانیم کفش را بدن واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنید ، می توانید این محصول رد به صورت دست اول و با قیمت مناسب تر تهیه کنید .

از ویژگی های کفش با کیفیت می توان به عوامل زیر نام برد
1. قابل تنظیم بودن بند های کفش
2. نرم و انعطاف پذیر بودن پاشنه کفش
3. انگشتان پا در جلوی کفش فضای راحتی داشته باشند .
رویه کفش از استقامت بالایی برخوردار باشد .
1. کفی کفش از کیفیت و دوام بالا و استواری و استحکام بالایی برخوردار باشد .
2. بدنه کفش بدون اثر خراش و ساییدگی باشد .
3. قسمت های گوناگون کفش باید طوری باشد که به پا آسیب وارد نشود .
4. باید از عرق کردن پا و بوی بد پا جلوگیری شود .
5. کفش هایی که خیلی نوک تیز هستند را نخرید چون در طولانی مدت باعث می شود تا فرم انگشت های پا تغییر کند .
برای این که از فروشگاه های بزرگ کفش سنگام که کفش با سایز بندی مختلف را عرضه می کنند آشنا بشید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا مشاوران و همکاران ما بتوانند راهنمایی تان کنند .

راه های ارتباطی:

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09129429245 ، 02136191490
  • نشانی: تهران ، قرچک
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران ، قرچک

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران