بالابر آسانسور در کرمانشاه | نصب بالابر آسانسور در کرمانشاه >‌ فـــراز آســانسور

بالابر آسانسور در کرمانشاه | نصب بالابر آسانسور در کرمانشاه >‌ فـــراز آســانسور

کرمانشاه ، حافظیه . خیابان ۴۵ متری دوم
درباره ما

نصب بالابر آسانسور در کرمانشاه | بالابر آسانسور در کرمانشاه | نصاب بالابر آسانسور در کرمانشاه | فروش بالابر در کرمانشاه

شرکت آسانسور فراز آسانسور با بیش از دو دهه تجربه در صنعت آسانسور و پله برقی دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن و عضو رسمی سندیکای صنایع آسانسور با هدف ایجاد و نصب آسانسورهای با کیفیت تاسیس شده است.

این گروه فعال با طراحی نصب و راه انــــدازی بیش از صدها دستــگاه آسانسور در کرمانشاه رکـــورد قابــل توجهی در صنعــت آسانسور به ثبت رسانده است.

اساسی ترین هدف شرکــــت فراز آسانسور جلب رضایت مشتریان می باشد و برای رسیـــــدن به این هــــدف از پرسنل متخصص در امـــــور طراحی، نصب، راه انــدازی و نگهـــــداری با تحصیــــلات دانشگاهی استفــاده می نماید.

شرکت آسانسور فراز آسانسور با بهره مندی از کارشناسان مجرب خود توانایی فروش و نصب انواع آسانسورهای هیدرولیک با برندهای موجود و قابل عرضه در بازار داخلی را برخوردار می باشد در صورت نیاز به ارائه خدمات با واحد فروش شرکت آسانسور فراز تماس حاصل فرمائید.

بالابر در کرمانشاه بالابر در کرمانشاه

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

راه های ارتباطی با مجموعه ما : 09188307470 | 08338386626
آدرس : کرمانشاه، حافظیه . خیابان ۴۵ متری دوم

نصب بالابر در کرمانشاه

بالابر ساختمانی در انواع مختلف تولید می‌شود و برای بالا بردن مصالح و حمل بار در پروژه‌های ساختمان‌سازی، کارخانه‌ها، معادن، اسکله‌ها، انبارها کاربرد دارد. بنابراین نصب صحیح و ایمن بالابر را باید با اهمیت ویژه‌ای در نظر گرفت و این کار را مطابق با اصول انجام داد.

با هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه ممکن است اتفاقات ناگواری در کارگاه ساختمانی رخ دهد و خسارات جانی و مالی جبران‌ناپذیری به وجود بیاید. به نصابان توصیه می‌شود قبل از نصب دستگاه بالابر، راهنمای نصب آن را با دقت مطالعه کنند و عملیات نصب آن را به نحوی انجام دهند که ایمنی دستگاه هنگام حمل بار و همچنین ایمنی افراد در حال کار با آن حفظ شود.

برای نصب بالابر ساختمانی باید تمامی اجزا را به بالاترین طبقه و یا پشت بام انتقال بدهید و بعد پایه‌ها را با فاصله مناسب از هم قرار بدهید. در این مرحله ریل را به پایه‌ها اتصال بدهید و بعد از اطمینان پیدا کردن از استحکام ریل، جعبه بالابر را در ریل جا بزنید تا روی ریل به حرکت دربیاید ولی از داخل ریل درنیارید. بعد به کمک یک فرد متخصص و فنی کابل‌کشی می‌کنید تا کلید بالابر و الکتروموتور و دیگر اجزای برقی بالابر در حین حمل به مشکل برنخورند.

در انتها تمامی اجزا را چک کنید تا از ایمنی آن اطمینان حاصل کنید. اگر قصد دارید از بالابر برای مدت طولانی استفاده کنید پایه‌های آن را با جوش به زمین محکم کنید تا امکان سقوط و واژگونی بالابر به حداقل برسد. ضمنا در هنگام استفاده از بالابر به ظرفیت آن توجه کنید تا خطری شما و دیگر افراد را تهدید نکند.

توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که  نصب بالابر نیازمند به نیروی متخصص و با تجربه و هم چنین رعایت کردن تمامی اصول و استانداردها است. هر گونه کاستی در هر یک از این موارد می‌تواند هم به خود بالابر آسیب بزند و هم برای سلامتی افراد خطر آفرین باشد و شما را دچار دردسرهای جبران ناپذیر کند. مجموعه پارس موتور مجری فروش بالابر سه فاز و بالابر تک فاز در انواع مختلف می‌باشد. برای دریافت قیمت بالابر ساختمانی تک فاز و سه فاز با ما در ارتباط باشید.

فراز آسانسور کرمانشاه فراز آسانسور کرمانشاه

نصب انواع بالابر در کرمانشاه

نصب انواع بالابر هیدرولیکی

نصب بالابر خانگی

نصب بالابر ساختمان

نصب بالابر مغازه

نصب بالابر آپارتمان

✔ نصب بالابر کارگاهی

✔ نصب بالابر رستورانی

هزینه نصب بالابر در کرمانشاه

موارد گوناگونی در تعیین هزینه نصب بالابر دخیل می باشند که از کوارد می توان به نوع و مدل بالابر، محل نصب ( ارتفاع کار)، تعداد طبفات، دستمزد تکنسین، وسیله ایاب و ذهاب کارشناسان نصب و … متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت نصب بالابر و هزینه نصب بالابر خانگی از طریق تلفن های موجود در سایت با شرکت فراز آسانسور تماس بگیرید.

نکات بسیار مهم در نصب بالابر ساختمانی

اگرچه بالابر ساختمانی یکی از خطرناک‌ترین ماشین‌آلات در پروژه‌های ساختمان‌سازی شناخته می‌شود. اما با رعایت نکات ایمنی می‌توان مانع از رخ دادن حوادث ناگوار شد. رعایت نکات زیر نه‌تنها از رخ دادن حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند، بلکه از آسیب رسیدن به بالابر ساختمانی نیز ممانعت خواهد کرد.

  • یکی از نکات مهم در زمان راه‌اندازی و نصب بالابر توجه به سیم بکسل و قرقره است، زیرا باید سیم بکسل با کیفیت مناسبی را برای این امر در نظر گرفت تا بتواند وزن مصالح را تحمل کند. قرقره نیز باید قابلیت باز کردن و جمع کردن سیم بکسل را داشته باشد.
  • نصب بالابر هیدرولیک نسبت به نصب بالابر عادی قدری پیچیده‌تر خواهد بود، بنابراین نصب آن را باید به‌دست افراد با تجربه و ماهر سپرد.
  • برای جلوگیری از کنده شدن و سقوط بالابر، پایه‌های آن را با استفاده از وزنه سنگین کنید.
  • بالابر ساختمانی فقط باید برای حمل مصالح و تجهیزات ساختمان‌سازی همچون ماله پروانه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد و به‌هیچ‌وجه نباید از آن برای بالابردن افراد کمک گرفت.
  • بهتر است در شرایط بد آب‌وهوایی و طوفان‌های شدید از فکر استفاده از بالابر منصرف شوید، زیرا ممکن است تعادل دستگاه به‌هم بخورد و سقوط کند.
  • برای حمل بار با استفاده از بالابر باید به ظرفیت آن بار توجه کرد، زیرا این احتمال وجود دارد که حمل بارهای بیش‌ازحد، خطرات جبران‌ناپذیری را در پی داشته باشد.

جمع‌بندی

بالابر ساختمانی یکی از مهم‌ترین تجهیزات موردنیاز در ساختمان‌سازی است که در انواع مختلف تولید می‌شود. بالابرها از اجزاء متفاوتی ساخته شده‌اند تا وسایل و مصالح را از طبقه پایین به طبقات بالاتر و بالعکس حمل کنند. نصب و راه‌اندازی بالابر را باید با رعایت نکات ایمنی و استانداردها انجام داد، زیرا کوچک‌ترین سهل‌انگاری در نصب آن خسارات جانی و مالی جبران‌ناپذیری را به ‌همراه خواهد داشت.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09188307470 ، 08338386626
  • نشانی: کرمانشاه ، حافظیه . خیابان ۴۵ متری دوم
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : ساعت کاری صبحها ۸/۵ تا ۱۲/۵ بعدازظهر ها ۳ تا ۷
کرمانشاه ، حافظیه . خیابان ۴۵ متری دوم

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران