تیرچه بتنی در اردبیل | شماره تماس

تیرچه بتنی در اردبیل | شماره تماس

اردبیل
درباره ما

تیرچه بتنی در اردبیل | تیرچه در اردبیل

کارگاه تیرچه بتنی ولیزاده در اردبیل

تولید با کیفیت ترین تيرچه بتني، خرپا صنعتي و پلاستوفوم وليزاده

کارگاه تیرچه سازی
تیرچه پاشنه بتنی با جوش CO2
گام زیگزاگ 20cm
عیار بتن و تیپ میلگرد ها مطابق استاندارد
تیرچه ها دارای تأییدیه و استاندارد میباشند
تولید طبق نشریه 543 مقررات ملی

تولید تیرچه بتنی

کارگاه تولیدی ولیزاده بیش از 10 سال است که در حوزه تولید و ساخت انواع تیرچه و تیرچه بتنی در اردبیل و … فعالیت می کند. این تولیدی از مدیران و متخصصان خبره در حوزه تولید و ساخت تیرچه بلوک و تیرچه بتنی استفاده کرده است تا این محصولات را با بالاترین کیفیت تولید کند.

این شرکت یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین کارخانه تولیدی يرچه بتني، خرپا صنعتي و پلاستوفوم با تکنولوژی جوش نقطه ای می باشد. گروه ولیزاده از مجهز ترین ماشین آلات تمام اتوماتیک فرمینگ و برش برای تولید محصولات خود استفاده می کند. این شرکت با استفاده از دانش فنی و تجهیزات پیشرفته، محصولات را منطبق با استاندارد های ملی و بین المللی تولید می کند.

تولید خرپا صنعتي

اسکلت تیرچه صنعتی و تیرچه بتنی که از ترکیب میلگرد هایی با عملکرد های مختلف سازه ای ساخته شده را خرپای تیرچه می نامند که تیرچه پیش ساخته از یک خرپای فولادی و یک خرپای میلگردی تشکیل می شوند. بطور کلی خرپا به دو دسته خرپای صنعتی و خرپای سنتی تقسیم بندی شده که خرپای فلزی از نوع صنعتی می باشند. کارگاه تولیدی ولیزاده با بهره گیری از بهترین میلگردها و مواد اولیه در ساخت و تولید انواع خرپا جهت ساخت و ساز پروژه های ساختمانی ، اداری ، مسکونی ، تجاری و کارگاهی همواره نکات ایمنی سازه ها را هنگام تولید و ارائه محصولات خود به مشتریان در نظر گرفته است تا رضایتمندی مشتریان خود را در تولید جلب کرده و فراهم سازد.

تولید کننده پلاستوفوم

یونولیت یا پلاستوفوم ماده ساخته شده از پلی استایرن است که در تولید محصولات مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله محصولات ساخته شده با یونولیت می توان به تولید فوم سقفی اشاره کرد. این محصول سفید رنگ به سبب ویژگی های منحصر به فردی که دارد، بهترین گزینه برای ساخت انواع ساختمان است.  فوم سقفی می تواند ساختمان شما را به خوبی در برابر، گرما، سرما، صدا و رطوبت عایق کند.

از طرفی وزن بسیار سبک آن، سبب شده است که در ساخت انواع باغ تالار، منازل مسکونی، مراکز خرید، مساجد و هر سازه دیگری مورد استفاده قرار بگیرد. در کنار سایر مزیت های این محصول، قیمت مناسب و به صرفه آن نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن شده است. کارگاه تولید تیرچه بتنی در اردبیل، طراحی و ساخت انواع پلاستوفوم را نیز عرضه می کند.

پلاستوفوم چیست؟ fa.wikipedia.org/wiki/یونولیت

چرا کارگاه تیرچه بتنی در اردبیل ولیزاده را انتخاب ميكنید؟

كيفيت بالا محصولات

کارگاه ولیزاده همواره ميكوشد خدمات خود را با بالاترين كيفيت ارائه دهد.

قيمت مناسب

این مجموعه ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات، با مناسبترین قیمت یونولیت بسته بندی مستقیم از درب کارخانه است.

نوآوری در خدمات

ما همواره در توليد محصولات خود نوآوری و خلاقيت را سرلوحه كارمان قرار داده ايم.

برای ثبت سفارشات و كسب اطلاعات بيشتر  با شماره

09361315308

تماس حاصل فرماييد

اردبيل شهرك صنعتي شماره 1

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: اردبیل
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
اردبیل

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران