حمل اثاثیه منزل جنوب تهران

حمل اثاثیه منزل جنوب تهران

تهران
درباره ما

در سال‌های اخیر به دلیل سخت و طاقت فرسا بودن حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی و همچنین گران شدن هر وسیله ای، شرکت‌های باربری زیادی شروع به فعالیت در زمینه اثاث کشی کرده اند. کلیه شرکت‌های باربری با هدف ساده سازی مراحل حمل و نقل مثل: بسته بندی، چیدمان و حمل و نقل کالا و وسایل فعالیت خود را آغاز کردند. حمل اثاثیه منزل جنوب تهران با ارائه خدمات باربری از ابتدا تا انتهای پروسه حمل بار، توانسته است نظر مردم را جلب کرده و جایگاه خوبی در میان مشتریان خود کسب کند. در همین راستا به منظور بهبود کیفیت خدمات در استان تهران و باربری همراه با یک برنامه‌ ریزی دقیق و انجام کلیه امور اثاث کشی و حمل و نقل به صورت کامل، اتوبار و باربری جنوب تهران تمامی خدمات باربری را با تعرفه‌ و قیمتی مناسب و کیفیت عالی برای شما شهروندان و مشتریان عزیز تهرانی فراهم نموده است.

خدمات ارائه شده توسط حمل اثاثیه منزل جنوب تهران

  • کادر مجرب بسته بندی برای بسته بندی لوازم قیمتی و بزرگ و آسیب پذیر
  • ارایه بیمه باربری رایگان در صورت نیاز مشتری
  • حمل و جابجای وسایل و لوازم سنگین  و جابجایی جهیزیه عروس
  • چیدمان اثاثیه خانگی بعد از اسباب کشی
  • ارسال تجهیزات بسته بندی لوازم منزل با برترین کیفیت
  • جابجایی و حمل  وسایل سنگین ( پیانو، ساید بای ساید، گاوصندوق، تردمیل)
  • بسته بندی صحیح و اصولی وسایل
  • رانندگان مجرب و آشنا با مسیرها
  • تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی
  • قیمت بسیار معقول علاوه بر کیفیت بالای خدمات
  • وسایل نقلیه استاندارد اعم از وانت بار – نیسان بار

محدوده کاری اتوبار و حمل اثاثیه منزل جنوب تهران

محدوده کاری باربری جنوب تهران از جنوب تهران شامل مناطق ۱۵-۱۶-۱۷-۱۸-۱۹-۲۰ و محله های شوش، راه‌آهن، مولوی، دروازه غار، جوادیه، فلاح، نازی‌آباد، کوی سیزده آبان، تختی، بازار تهران، نعمت‌آباد و خزانه به تمامی مناطق تهران و البته سراسر کشور می باشد. در نظر داشته باشید که شرکت باربری جنوب تهران در کلیه مناطق ذکز شده فعالیت داشته و آماده ارائه خدمات باربری با بهترین قیمت و کیفیت است. برای دریافت خدمات باربری جنوب تهران می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی‌ها و خدمات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند. مشاوران شما را در زمینه زمانبندی و نحوه اسباب کشی راهنمایی می‌کنند و به کلیه سوالات شما پاسخ می‌دهند.

هزینه های حمل بار در باربری جنوب تهران

در مرکز حمل اثاثیه منزل جنوب تهران تلاش ما این است که تمامی اقشار جامعه بتوانند برای حمل اثاثیه و لوازم منزل خود، خدمات حرفه ای و تخصصی دریافت کنند. از همین رو هزینه های این مرکز متناسب با میزان بار و تعداد ماشین های مورد نیاز، تعداد نیروهای حمل بار، میزان اثاثیه، تعداد طبقات جابه جایی لوازم و دیگر خدمات دریافتی در این مرکز متغیر است.

مزایای دریافت خدمات از باربری جنوب تهران

قطعا وقتی ما را برای حمل لوازم و اثاثیه منزل خود انتخاب می کنید، می توانید با خیالی آسوده لوازم خود را جابه جا کنید. از مهم ترین مزیت های استفاده از خدمات حمل اثاثیه منزل جنوب تهران می توان موارد زیر را نام برد:

  1. صرفه جویی در هزینه
  2. انتقال بار در کم ترین زمان
  3. بسته بندی حرفه ای لوازم و اثاثیه منزل
  4. استفاده از افراد متخصص برای جابه جایی تخصصی بار
  5. استفاده از تجهیزات و افراد حرفه ای
  6. برخورداری از بیمه باربری
  7. کسب رضایت مشتریان

به صورت شبانه روزی می توانید با شرکت باربری جنوب تهران تماس گرفته و از خدمات این شرکت بهره کافی را ببرید ، ما منتظر تماس شما خواهیم بود

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت

نظرات کاربران