داربست فلزی در تهرانپارس

داربست فلزی در تهرانپارس

تهران
درباره ما

داربست فلزی در تهرانپارس
قیمت اجاره داربست
نیاز اولیه هر شغلی که نیاز به کار در ارتفاع دارد داربست می باشد حتی برای مشاغلی که نیاز به کار در ارتفاع کم دارند به دلیل ایمنی بالا و سهولت در کار داربست بهترین پیشنهاد می باشد. مسئله مهم و تاثیرگذار در استفاده از داربست هزینه های مربوط به آن می باشد که کارفرما را ترغیب به استفاده و یا پرهیز از استفاده از داربست می کند.
داربست هم به عنوان یک وسیله ایمن و هم برای تسریع در کار و انجام آسان فعالیت در ارتفاعات را فراهم می کند مناسب برای جلوگیری از هزینه های اضافی می باشد.
تعرفه اجاره داربست به عوامل متعددی بستگی دارد که به بعضی از موارد آن اشاره خواهیم کرد.

جنس داربست
یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت اجاره داربست دارد نوع داربست از لحاظ جنس و کیفیت داربست می باشد. داربست‌های چوبی ارزانترین و لوله داربست سنگین فولادی که عموما در ایران استفاده می شود و داربستهای آلومینیومی که به علت قیمت بالای آلومینیوم در ایران کمتر استفاده می شود.
انواع اجاره داربست در تهرانپارس
داربست معمولی
این نوع از داربست جزو پرکاربردترین و مورد استفاده‌ترین نوع داربست‌ها به شمار می‌رود که توسط استاد کار داربست نصب می‌شوند و به راحتی نیز برای سازه‌ها و پروژه‌های در حال ساخت یافت می‌شود و در ساخت و ساز انواع ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

داربست نما(قالبی)
همانگونه که از نام آن پیداست، برای استفاده در نمای ساختمان‌ها و پروژه‌های ساختمان سازی بلند و عظیم کاربرد دارد. لازم به ذکر است این نوع داربست با ابعادی به عرض یک متر طراحی شده است و برای استفاده در نمای سازه‌های طویل کاملا مناسب و پرکاربرد است. قیمت اجاره داربست توسط نصاب داربست به موارد زیادی وابسته است و بسته به میزان کار مشخص خواهد شد.

داربست کفراژ
ابعاد این نوع داربست در مقایسه با داربست قالبی بیشتر است و عرض آن بیش از (1 m) می‌باشد. از آنجایی که داخل آنها با بتن پر شده است، در اسکلت‌های بتنی ساختمان و سقف‌های ساخته شده از بتن استفاده می‌شوند.

داربست چرخ‌دار
این نوع داربست به شکل مکعب طراحی شده است. به راحتی قابل حمل می‌باشد و کاربرد گسترده‌ای در فرآیند ساخت و ساز ساختمان‌ها دارد. به دلیل شکل مکعبی آن از این مدل داربست در زیر سقف‌ها نیز استفاده می‌شود.

داربست حفاظ یا نخاله‌ گیر
استفاده از این نوع داربست به کاربرد آن در جلوگیری از ریختن مصالح به پائین ساختمان‌های در حال ساخت در طی روند ساخت وساز و در هنگام کار کارگران برمی‌گردد.

داربست بندی زیر بتن
این نوع از داربست‌ها جهت انجام شدن بتن ریزی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و استحکام و قوای زیادی دارند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 24 ساعته
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران