رستوران محلی شور کولی

رستوران محلی شور کولی

گیلان
درباره ما

رستوران محلی شور کولی “رشت با غذاهایش جهانی می‌شود”؛ این جمله شعار رستوران شورکولی رشت است که جز سه رستوران‌ محبوب این شهر محسوب می‌شود و با فضایی صمیمی و دوستانه و منو غذایی متنوع پذیرای مراجعه‌کنندگان است.
رستورانی که به احتمال زیاد وقتی به آن مراجعه می‌کنید تمام میزها پر است و مجبورید مدتی منتظر بمانید تا میزی خالی شود اما با وجود شلوغی و جمعیت زیاد سیستم منظمی دارد؛ یکی از پرسنل اطلاعات شما را یادداشت می‌کند، زمان تقریبی انتظار را به شما می‌گوید و به محض خالی شدن میز با شما تماس می‌گیرند. این رستوران در سال ۹۵ به عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های رشت انتخاب شد.
برای وعده ناهار در این رستوران می‌توان انواع خورشت‌های محلی را سفارش داد: باقلا قاتق، میرزا قاسمی، ترش تره، اناربیج، فسنجان، قیمه ماسوله، ترش واش خورشت، لونگی، مرغ ترش، شامی رودباری، سیر قلیه، گمج کباب، آلو فسنجان، سیرواویج، متنجن (فسنجان با اردک)
منوی شام این رستوران شامل سینی شامی، سینی بادمجان، آغوز کوکو، سینی دلمه، خوراک بوقلمون، خوراک بلدرچین و … است. مدتی است این رستوران صبحانه نیز به منو خود اضافه کرده و برای سرو صبحانه نیز می‌توان به این رستوران مراجعه کرد.
تلفن رزرو: 01332121749
صبحانه ، ناهار ، شام و دسرهای محلی
شنبه ها شام تعطیل(بجز نوروز)

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 01332121749 ، 01332121749
  • نشانی: گیلان
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : تلفن سفارش: ۳۲۱۱۱۲۹۶ _ ۳۲۱۲۱۸۰۵
گیلان

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران