بهترین میکاپ آرتیست در اراک | آموزش میکاپ عروس در اراک

بهترین میکاپ آرتیست در اراک | آموزش میکاپ عروس در اراک

مرکزی
درباره ما

بهترین میکاپ آرتیست در اراک

میکاپ آرتیست، هنرمند آرایشگری است که کار گریم و آرایش بانوان را انجام می دهد. یک میکاپ آرتیست واقعی، هنرمندانه با مواد آرایشی کار می کند و سعی میکند بعد از شناخت صورت افراد، زیبایی های درونی هر چهره را شناسایی کند. او می داند که هر چهره آرایش خاص و منحصر به خود را می طلبد. چنین فردی با معجزه ی رنگ ها آشناست. قرینه سازی را می داند. به تاثیر هارمونی رنگ ها و سازگاری آن با پوست صورت به خوبی آگاه است.
میکاپ آرتیست ها امروزه طرفداران بسیاری دارند. بسیاری از عروس خانم ها در روز جشن عروسی شان به دنبال تغییرات فاحش نمی روند. آن ها می خواهند چهره ی طبیعی شان را زیباتر نمایش دهند. برای همین کار میکاپ آرتیست مهم و اثر گذار تلقی می شود.

برای خواندن مقاله بهترین میکاپ آٰتیست در تهران کلیک کنید

شعار یک میکاپ آرتیست 
یکی از میکاپ آرتیست های معروف پایتخت، معتقد است کار او زمانی ارزش پیدا می کند که افراد با دیدن عروس خانمی که او آرایشش کرده بگویند”چه چهره ی قشنگی، نه اینکه چه آرایش قشنگی”
همین یک جمله می تواند اهمیت و معنای کار میکاپ آرتیست واقعی را به ما نشان دهد.
تفاوت آرایش روز و شب
به طور کلی، آرایش روز باید ساده و مینیمال باشد. برای رنگ رژ لب، بهتر است از تناژ صورتی استفاده کرد. بهتر است رنگ رژ لب، با تناژ رنگ لب خود فرد هماهنگ باشد. آرایش چشم هم باید کاملا ساده باشد. یک سایه کم رنگ با کمی ریمل، کافیست.
آرایش شب می‌تواند کمی بیشتر باشد. برای آرایش شب، باید گونه‌ها را برجسته کنید. چشم‌ها یا لب ها را پررنگ و برجسته آرایش کنید. توجه داشته باشید که لازم است که یا آرایش چشم پررنگ باشد یا آرایش لب ها، نه هر دو.
یکی از بهترین مدل‌های آرایشی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد، رژ لب قرمز با آرایش بسیار کم صورت (حتی بدون آرایش صورت) است. بهتر است برای افرادی که پوست تیره‌ای دارند، از تناژ قرمز تیره استفاده کنید. برای افرادی که پوست روشنی دارند، از تناژ نارنجی استفاده کنید

یک میکاپ آرتیست چه می کند؟

یک میکاپ آرتیست باید به طرز ماهرانه ای بوم نقاشی انسان را به شخصیت یا ظاهر دلخواه در یک بازه زمانی مشخص تبدیل کند. آنها اغلب با مشتریان خود کار می کنند تا ویژگی های فیزیکی آنها را بهبود بخشند و ظاهری بی عیب و نقص ایجاد کنند. میکاپ آرتیست های حرفه ای و شناخته شده می توانند به عنوان ستون نویس و سردبیر مجلات زیبایی و استایل نیز خدمت کنند. آنها ممکن است به عنوان متخصص در پانل ها خدمت کنند و کتاب بنویسند و وبلاگ های خود را در مورد کاربرد آرایش داشته باشند.

یک میکاپ آرتیست باید طیف وسیعی از مهارت های مشترک داشته باشد، اما می تواند در انواع مختلفی از تکنیک های آرایش و کاربرد از جمله:

  • جلوه های ویژه
  • مبحث اعضای مصنوعی
  • تئاتری
  • مد بالا
  • ایربراشینگ
  • خمش نور
  • کیفیت بالا

میکاپ آرتیست های جلوه های ویژه ساعت ها وقت صرف می کنند تا فرد را به محصول نهایی مورد نظر بسازند. آن‌ها اغلب با پروتز کار می‌کنند و می‌توانند چندین ساعت خسته‌کننده را صرف ایجاد توهم کامل کنند. گریمورهای تئاتر اغلب با کارگردانان کار می کنند تا دیدگاه خود را نسبت به بازیگر به واقعیت تبدیل کنند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: مرکزی
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 10 الی 12/30 16 الی 21
مرکزی

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران