تعمیر آسانسور در اراک | رفع خرابی توسط متخصص | 08646341239

تعمیر آسانسور در اراک | رفع خرابی توسط متخصص | 08646341239

مرکزی ، اراک
درباره ما

تعمیرات آسانسور در اراک | تعمیر آسانسور در اراک | رفع خرابی آسانسور در اراک

در صورت خرابی آسانسور، تعمیر آسانسور توسط یک شرکت با سابقه که از متخصصین آسانسور حرفه ای در این زمینه استفاده می‌کند الزامی است. هر گاه با خرابی آسانسور مانند مواردی همچون ایست آسانسور، باز و بسته نشدن درب‌ها، تغییر صدا و غیره مواجه شدید، نیاز به تعمیر آسانسور دارید.

امروزه با رشد سریع جوامع بشری و ساخت ساختمان‌های بلند، لزوم استفاده از آسانسور بیش از هر زمان احساس می‌شود. همچنین تعمیرات آسانسور و سرویس به موقع آن امری لازم است. میلیونها آسانسور در جهان به طور 24 ساعته در حال فعالیت هستند که در صورت خرابی میتواند مشکلات و هزینه های زیادی را برای افراد به دنبال داشته باشد.

پاسخگویی 24 ساعته

08646341239 09126958303

آذرباد

OFF10

آسانسورها به طور مداوم نیاز به تعمیرات و سرویس دارند. فرانک لیووتی رئیس شرکت آسانسور بروکلین میگوید: “با آسانسور جدید باید مانند یک ماشین جدید رفتار کرد. باید به طور مداوم روغن آن را چک کرد و اگر قطعات آسانسور نیاز به تعمیر و نگهداری دارد، هر چه سریعتر این کار انجام شود”

یک آسانسور با نگهداری و رفع خرابی به موقع، باید بین 15 تا 20 سال به صورت مداوم برای شما کار کند. اما با توجه به نوع کاربرد آسانسور، برخی قطعات به مرور زمان ممکن است به تعویض و یا تعمیر نیاز داشته باشند.

توجه داشته باشید حتی اگر تمامی خدمات تعمیر آسانسور و سرویس آن را به موقع انجام داده باشید، باز هم ممکن است زمانی برسد که تجهیزات و قطعات غیر قابل اعتماد شوند. در این صورت برای جلوگیری از خرابی بیشتر باید قطعات فرسوده تعویض شوند.

تعمیرات آسانسور در شرکت آسانسور اراک

امروزه اهمیت استفاده از آ را همه ما درک می کنیم. استفاده از این وسیله نقلیه، زندگی را برای ما آسان تر کرده است. فرقی ندارد که در منزل، محیط کار و یا فضاهای تجاری آسانسور نصب شده باشد. این وسیله نقلیه یک اختراع عالی برای جا به جایی راحت از یک مکان به مکانی دیگر است. اما باید در نظر داشته باشید که همانند سایر وسایل کامپیوتری و موتوری، آسانسورها نیز هر از گاهی نیاز به تعمیر دارند و اینجاست که شما نیاز به یک شرکت خدماتی حرفه ای برای تعمیرات آسانسور، رفع خرابی آسانسور و سرویس و نگهداری آسانسور ساختمان خود خواهید داشت.

تعمیرات آسانسور در اراک

خدمات رسانی سریع تعمیر آسانسور

علاوه بر سیستم خدمات رسانی سریع خرابی آسانسور و تعمیر آسانسور مستقر در هر منطقه، سیستم سرویس نگهداری پیشگیرانه نیز به صورت منظم و ماهانه جهت هر آسانسور در تاریخ مشخص و از قبل برنامه ریزی شده، کنترل می گردد. کلیه دستورالعمل های سرویس و نگهداری آسانسور و فرمهای بازدید ماهیانه در اختیار بهره برداران قرار می گیرد تا مشترکین نیز در جریان چگونگی انجام خدمات قرار گیرند. همچنین کلیه آسانسورها هر 6 ماه توسط مهندسین واحد کنترل کیفیت بازدید می گردند تا از لحاظ کیفیت عملکرد خدمات آسانسورها را کنترل نمایند.

 

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09126958303 ، 08646341239
  • نشانی: مرکزی ، اراک
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
مرکزی ، اراک

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران