صافکاری pdr در اصفهان | کـــم تــریــن هــزیــنـــه | شماره تماس + آدرس

صافکاری pdr در اصفهان | کـــم تــریــن هــزیــنـــه | شماره تماس + آدرس

اصفهان
درباره ما

صافکاری pdr ‌اصفهان | هزینه صافکاری pdr ‌اصفهان | صافکاری بدون رنگ با دستگاه در اصفهان | بهترین صافکار pdr اصفهان

صافکاری PDR در اصفهان فرایند از بین بردن فرورفتگی‌ها و خسارات وارده بر خودرو است. کاربردی‌‌‌ترین روش PDR برای آسیب‌های ناشی از ضربه‌های روی درب، خط و خش، ضربه‌های بزرگی که به رنگ آسیب نزده باشد و قسمت‌های دوبل بدنه است. یک صافکار با تجربه از ضربه زدن دقیق با ابزارهای تخصصی برای ناحیه آسیب دیده، از داخل بدنه خودرو استفاده می‌کند.

صافکاری PDR اصفهان مخفف Pointless dent repair یکی از روش های صافکاری بی رنگ و به معنی تعمیر بدنه خودرو بدون رنگ است و در مواردی که آسیب های بدنه خودرو کم بوده و بدون نیاز به اعمال ضربات شدید، بدنه خودرو ترمیم شده به کار گرفته می شوند. مهم ترین ابزار انجام این روش میله pdr است که دارای استحکام فراوانی بوده و از جنس فولاد با آلیاژ های متفاوت هستند. این میله ها ناهمواری های زیرین خودرو را به خوبی برطرف کرده و مانع از موج آن ها می شوند. میله های پی دی آر در چندین مدل با کارایی در قسمت های مختلف خودرو موجود هستند و معمولا به صورت یک پکیج کامل در بازار تجهیزات صافکاری عرضه می شوند.

صافکاری pdr اصفهان

شماره تماس صافکاری pdr ‌اصفهان

شماره واتساپ: 09131334679 _ 09139081481
با مدیریت استاد مهدی میرزایی ملقب به mp
وبسایت ما : کلینیک تخصصی MP
اینستاگرام: mehdi699699

صافکاری بدون رنگ با میله های pdr

امروزه صافکاری به عملی تبدیل شده است که بسیار کاربرد دارد و شما می توانید با استفاده از صافکاری اتومبیل خود را تعمیر کنید، هنگامی که تصادف میکنید و بدنه اتومبیل شما دچار فرورفتگی می شود شما اتومبیل خود را پیش صافکار می برید. صافکاری pdr در واقع صافکاری بدون استفاده از رنگ و با ابزار و روش های خاص مانند میله های pdr است. زمانی از صافکاری pdr استفاده می شود که تو رفتگی و آسیب های وارد شده جزیی تر بوده و نیاز به ضربات شدید برای صافکاری ندارد.

در روش های صافکاری بدون رنگ قطعات آسیب دیده بی رنگ ترمیم شده که باعث عدم تعویض آن قطعه می شوند و دارای نقش به سزایی در قیمت خودرو هستند. زیرا، عوض کردن قطعه فابریک، باعث افت قیمت  ماشین می شود. از دیگر مزایای استفاده از این شیوه ها، جلوگیری از برش دادن قطعات دوبل خودرو، باز نکردن قطعه های خودرو در اکثر مواقع، باقی نماندن هیچ گونه اثر خوردگی و باعث عدم آسیب به رنگ خودرو است.

خدمات صافکاری خودرو با روش پی دی آر اصفهان

مرکز تخصصی و صافکاری با دستگاه pdr در اصفهان
صافکاری انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی با جدیدترین ابزار اروپا
صافکاری بدون رنگ با بهترین کیفیت صافکاری مغناطیسی ، حرارتی و ساکشن و کربن چسب
صافکاری نقاط دولایه و سه لایه از قبیل رکاب، گلگیر، درب موتور
رفع آثار تگرگی خودرو با ابزار روز اروپا
رفع آثار آسیب دیده بادگیری به صورت حرفه ای، به صورت بی رنگ کاملا حرفه ای در مرکز تخصصی صافکاری pdr اصفهان
  • صافکاری pdr اصفهان

کاربردهای صافکاری PDR

همان گونه که در بالاتر ذکر شد، این روش های صافکاری در برطرف سازی فرورفتگی های کوچک، مورد استفاده قرار می گیرند که در قسمت زیر به برخی از موارد استفاده آن اشاره شده است:

  1. برطرف سازی فرو رفتگی های ناشی از تگرگ یا ضربات فیزیکی کم
  2. برطرف سازی فرورفتگی های ناشی از تصادفات خفیف
  3. استفاده در جهت کاستن از میزان بتونه در صافکاری های با رنگ

جهت اطمینان خاطر از کیفیت صافکاری و برگشت بدنه خودرو به حالت اولیه، می توانید صافکاری خودرو خود را به تعمیرکاران مجرب و باتجربه تعمیرگاه تخصصی mp بسپارید. این تعمیرگاه با داشتن افراد متخصص و با سابقه کاری بالا در جهت انواع سرویس های دوره ای، صفر شویی موتور خودرو، تعمیرات انواع گیربکس ، صافکاری بدون رنگ و pdr خودرو nv در اصفهان و… در خدمت شما عزیزان است.

صافکار PDR می‌تواند کار را در یک الی سه ساعت انجام دهد. برای افرادی که خسارت‌های جزئی دارند، قرار دادن وسیله خود در یک صافکاری به مدت چند روز واقع بینانه نیست. اکثر فرورفتگی‌ها را می‌توان توسط متخصصین صافکار در کیلینیک تخصصی mp تعمیر کرد.

صافکاری pdr اصفهان

قطعات قابل تعمیر بدنه با صافکاری PDR دراصفهان

بسیاری از مردم می‌خواهند بدانند که کدام قسمت‌های بدنه را می‌توان با صافکاری PDR تعمیر کرد. پاسخ به این سوال کاملاً ساده نیست. شکل بدنه و شدت فرورفتگی روی خودرو و نحوه دسترسی به پشت بدنه جزء عواملی است که به آن بستگی دارد. در زیر اطلاعاتی در مورد بخش‌های مختلف بدنه که با صافکاری PDR قابل تعمیر هستند، آورده شده است.

گلگیرهای جلو را می توان با PDR تعمیر کرد:

بسیاری از مردم می‌خواهند بدانند که کدام قسمت‌های بدنه را می‌توان با صافکاری PDR تعمیر کرد. پاسخ به این سوال کاملاً ساده نیست. شکل بدنه و شدت فرورفتگی روی خودرو و نحوه دسترسی به پشت بدنه جزء عواملی است که به آن بستگی دارد. در زیر اطلاعاتی در مورد بخش‌های مختلف بدنه که با صافکاری PDR قابل تعمیر هستند، آورده شده است.

اکثر درب‌ها را می‌توان با PDR تعمیر کرد:

اکثر درب‌ها را می‌توان با فرآیند PDR تعمیر کرد. از آن جایی که درب خودرو را  به راحتی می‌توان از خودرو جدا کرد، صافکارهای PDR می‌توانند به راحتی به قسمت پشت درب‌ها دسترسی داشته باشند تا فرورفتگی‌ها را بیرون بیاورند و آن‌ها را به شکل اولیه خود بازگردانند. اگر درب خودروی شما دارای یک فرورفتگی کوچک باشد با فرآیند PDR قابل تعمیر است. اما تا زمانی که رنگ آن ترک نخورده باشد و فرورفتگی خیلی پیچیده نباشد.

صافکاری pdr اصفهان

کاپوت‌ها را می‌توان با صافکاری PDR تعمیر شوند:

با توجه به اینکه اکثر کاپوت‌ها را می‌توان به راحتی از خودرو جدا کرد صافکارهای PDR می‌توانند به راحتی به قسمت زیر کاپوت خودروی شما دسترسی پیدا کنند تا فرورفتگی‌ها را تعمیر کنند تا زمانی که رنگ کاپوت سالم باشد و فرورفتگی خیلی پیچیده نباشد. یک صافکار PDR قادر به تعمیر کاپوت خودروی شما خواهد بود. برخی از انواع کاپوت‌ها مانند کاپوت‌های فیبر‌کربنی و فایبرگلاس با PDR قابل تعمیر نیستند و باید کاپوت خودرو تعویض شود.

صافکاری pdr اصفهان

سقف خودرو معمولاً توسط PDR قابل تعمیر است:

سقف خودرو درصورت چپ کردن خودرو آسیب می‌بیند خوشبختانه اکثر فرورفتگی‌های سقف با فرآیند PDR کاملاً قابل تعمیر هستند. تا زمانی که سقف خودروی شما قابل برداشتن باشد، برای یک تکنسین PDR دسترسی به قسمت پشت فرورفتگی‌ها و تعمیر آن‌ها نسبتاً آسان است. آسیب‌های تگرگ و افتادن اجسام روی سقف را می‌توان با این روش حذف کرد.

هزینه صافکاری PDR در اصفهان چقدر است؟

هزینه صافکاری شما به عواملی همچون میزان خسارت، اندازه ناحیه آسیب دیده و محل آسیب دیده بستگی دارد. در تصادفات شدیدتر به راحتی نمی‌توان به پشت قسمت بدنه دسترسی پیدا کرد. به همین دلیل اگر آسیب بیشتر باشد، زمان و هزینه بیشتری نسبت به یک صافکاری ساده دارد. برای آسیب‌های کوچک از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان و برای آسیب‌های بزرگتر حدودا 6 تا 20 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید مقدار خسارت وارده روی وسیله نقلیه شما است. طبیعتا هزینه صافکاری سقف خودرو نسبت به یک درب یا گلگیر گران‌تر خواهد بود. صرف نظر از این، تعیین دقیق اجرت صافکاری دشوار است زیرا تصادف‌هایی که رخ می‌دهند هیچوقت شبیه به هم نیستند. از طرفی صافکاری بدون رنگ همیشه ارزان‌تر از صافکاری و نقاشی خواهد بود و در صافکاری PDR ما نیازی به استفاده از بتونه و نقاشی نداریم مسلما هزینه‌ی کمتری نیز پرداخت می‌کنیم.

این تعمیرگاه با داشتن افراد متخصص و با سابقه کاری بالا در جهت انواع سرویس های دوره ای، صفر شویی موتور خودرو، تعمیرات انواع گیربکس ، صافکاری بدون رنگ و pdr خودرو و… در خدمت شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرخ خدمات این تعمیرگاه با شماره های درج شده در این آگهی در تماس باشید.

راه های ارتباطی:

شماره واتساپ: 09131334679 _ 09139081481

با مدیریت استاد مهدی میرزایی ملقب به mp

وبسایت ما : کلینیک تخصصی MP

اینستاگرام: mehdi699699

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۳۱۳۳۴۶۷۹ ، ۰۹۱۳۹۰۸۱۴۸۱
  • نشانی: اصفهان
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : ۸ صبح تا ۸شب
اصفهان

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران