لوله بازکنی تهران | دکتر فنی 09194275010

لوله بازکنی تهران | دکتر فنی 09194275010

تهران
درباره ما

شرکت لوله بازکنی دکتر فنی تهران با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه، متخصص و استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری محل گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص داده و اقدام به رفع آن از طریق فنر زنی می نماید.

انگیزه متخصصین دکتر فنی از تا سیس شرکت لوله بازکنی انجام خدماتی با کیفیت و جلب رضایت مشتری با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک ، قیمت ارزان ، ضمانت کیفیت سرویس ها و بیش از 50 لوله باز کن متحرک در سراسر تهران آماده است تا جهت باز کردن لوله و تخلیه فضولات چاه ساکنین ساکنین شرق، غرب، شمال و جنوب تهران بزرگ به صورت شبانه روزی اقدام نماید.

لوله بازکنی دکتر فنی

تضمین واقعی قیمت + تضمین واقعی کیفیت شعار لوله بازکنی ما است و این مجموعه این اطمینان را به شما می دهد که کار را یک بار برای همیشه انجام دهد.

اگر نیاز به تخلیه چاه و لوله بازکنی فوری در تهران را دارید همین حالا با شماره 09194275010 تماس بگیرید تا هرکجای تهران که باشید سرویس کار مجرب از سمت دکتر فنی به محل مورد نظر شما اعزام شود.

لوله بازکنی در تهرانخدمات لوله بازکنی دکتر فنی تهران:

شرکت لوله بازکنی دکتر فنی انجام دهنده فعالیت هایی همچون لوله بازکنی، تخلیه چاه، حفاری، لایروبی، رفع بوی بد و نم دیوار و … است. و اولویت خدمات این شرکت انجام دادن تمامی کارها با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. به طوری که بتواند موجب جلب رضایت مشتری واقع شود.

تشخیص ترکیدگی لوله رفع بوی بد فاضلاب، دستشویی، حمام، توالت و چاهک آشپزخانه
لوله کشی ساختمان لوله بازکنی با فنر و دستگاه دریلی
چاه بازکنی باز و بست درب چاه کهنه
لایروبی چاه بازدید و مشاوره رایگان لوله بازکنی تهران به صورت شبانه روزی

همین حالا با لوله بازکنی تهران تماس بگیرید: 09194275010

لوله بازکنی : لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه تهران با بازدید و مشاوره رایگان بصورت شبانه روزی با تجهیزات کامل و رعایت پروتکل بهداشتی

حفر چاه نو:حفر چاه جدید یا باز و بست درب چاه کهنه طوقه چینی و کول گذاری لایروبی و ته زنی چاه ترمیم چاه قدیمی و افزایش کاربری آن

خدمات لوله کشی: تشخیص ترکیدگی لوله لوله کشی سرد و گرم و شوفاژ نصب توالت فرنگی و انواع خدمات لوله کشی

تعمیرات ساختمان: رفع بوی بد فاضلاب و توالت رفع نم حمام ، آشپزخانه و توالت تعمیرات و تغییرات ساختمان مستقیم با استادکار

لوله بازکنی در 5 مرحله:

  1. برای تعیین وقت و زمان بازدید از محل برای لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران با ما تماس بگیرید. آدرس خود را به همکاران اعلام کنید.
  2. سرویسکاران ما نزدیکی محل، با شما تماس می گیرند. در صورتی که دیرتر از زمان معمول برسند با مدیریت در میان بگذارید.
  3. برای تعیین مشکل گرفتگی لوله ها چند سوال از شما پرسیده می شود و سپس محل گرفتگی لوله ها بررسی می شود.
  4. اعلام قیمت برای لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران؛ قیمت اولیه را دریافت کنید. راه حل های ممکن و قیمت هر راه حل توضیح داده می شود
  5. اقدام به کار برای خدمات دهیدر تهران؛ تا زمانی که مطمئن شوند که گرفتگی لوله ها به طور کامل برطرف شده است

بیشتر بخوانید:

بهترین شرکت های خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران + آدرس

چرا شرکت خدمات دکتر فنی؟

  • تخلیه چاه و لوله بازکنی طبق تعرفه انجمن صنفی: قیمت هریک از خدمات ما بر اساس قیمتی است که اتحادیه برای ما مقرر کرده و حتی کمتر از قیمت اتحادیه در سراسر تهران پرسنل مشغول کار هستند
  • نظافت در انتهای کار: پاکسازی محل کار انجام شده توسط پرسنل شرکت سفیر و جلب رضایت مشتریان گرامی از کار انجام شده و جلوگیری از کثیف کاری در انجام کار
  • سریع کمتر از 1 ساعت: یکی از مهمترین ملاک انتخاب یک شرکت خوب برای تخلیه چاه تهران رسیدن در کوتاهترین زمان و انجام به موقع کار می باشد
  • خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و فوری: این شرکت بصورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشد و در همه مواقع حتی ایام تعطیلات رسمی پاسخگوی نیاز شما بصورت 24 ساعته است
  • سرویسدهی به کلیه مناطق تهران: یکی از نقاط قوت یک شرکت خدماتی داشتن پرسنل در تمام مناطق و حومه می باشد تا افراد خود را در کوتاهترین زمان خود را به محل کار برسانند
  • با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال ویروس corona
  • اعزام سرویس‌کار کمتر از ۳۰ دقیقه به خانه و دفتر شما
  • ارائه سرویس تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران با ضمانت کیفیت سرویس ها

شماره لوله بازکنی شبانه روزی و تخلیه چاه سراسر تهران: 09194275010

نرخ اتحادیه لوله بازکنی تهران سال 1400:

موسسات لوله بازکنی بسیاری در تهران وجود دارند که بعضآ دیده شده هر یک هزینه لوله بازکنی جدا اعلام می نمایند. در مرحله اول بهتر است قبل از درخواست بازکردن لوله از شرکت های مربوط هزینه ‌را بپرسید. مشکل خویش را برای آنان ذکر نمایید و حدود قیمت لوله بازکنی را از آنان اخذ کنید. که البته عوامل موثری هم بر هزینه وجود دارند که برخی از آنان عبارتند از:

  • تشخیص نوع گرفتگی لوله
  • نوع گرفتگی لوله
  • نوع روش لوله بازکنی به ‌کاربرده شده
  • میزان فنر استفاده شده
  • تعداد نیروهای بکارگیری شده
  • مسافت از مرکز

طبق تعرفه اتحادیه (سال 1400) هزینه لوله بازکنی معمولی حدود 70 هزار تومان بوده و شرکت ‌های لوله بازکنی و تخلیه چاه مکلف به اجرا و رعایت این نرخ می باشند ، چرا که دیده شده برخی از لوله بازکن ها در مناطق شمال تهران دستمزد هایی فراتر از 100 هزار تومان را اخذ کرده اند. لوله بازکنی دکتر فنی منصفانه ترین قیمت ها را با ارائه فاکتور رسمی به شما ارائه می دهد به شما توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با کارشناسان دکتر فنی تماس بگیرید و با گرفتن مشاوره و بازدید رایگان بهترین تصمیم را بگیرید.

خدمات لوله بازکنی تهران به صورت شبانه روزی و فوری:

شرکت دکتر فنی نهایت سعی خود را می نماید تا در شرایط سخت گرفتگی لوله ها و وضعیت آشفته ای که در ساختمان به وجود می آید در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی در کنار همشهریان عزیز تهرانی باشد. همینطور کلیه اقدامات برای رفع گرفتگی لوله ها در کمترین زمان ممکن و به سرعت انجام می پذیرد تا در حد ممکن سرویس کاران کمترین زمان را در منزل و یا در محل کار شما سپری کنند.

همین حالا با لوله بازکنی تهران تماس بگیرید: 09194275010

لوله بازکنی دکتر فنی

در شرکت خدمات دکتر فنی معمولاً از چه روش‌هایی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می‌شود؟

قبل از اینکه سرویسکاران شروع به رفع گرفتگی لوله ها و لوله بازکنی کنند، ابتدا باید نوع گرفتگی لوله و محل قرارگیری لوله مشخص شود، تا نسبت به رفع مسدودی لوله با روش صحیح اقدام شود. عمده روش هایی که در این شرکت برای لوله بازکنی تهران انجام می گیرد، عبارتند از:

استفاده از فنر لوله بازکنی برقی

همانطور که قبلاً هم اشاره شد یکی از روش های موثر و پرکاربرد برای رفع گرفتگی لوله ها از جمله گرفتگی با مواد سخت، استفاده از فنر لوله بازکنی است. فنر لوله بازکنی برقی از موتور و فنر تشکیل شده است که موتور آن به شکل دریل می‌باشد و فنر به سر آن متصل شده است.

شرکت دکتر فنی با استفاده از فنر اقدام به رفع گرفتگی لوله ها میکند

لوله بازکنی به روش تراکم هوا

یکی از روش هایی که به هنگام انباشت خاک و موادی نظیر آن در لوله، موجب گرفتگی لوله ها می شود، مورد استفاده قرار می گیرد، لوله بازکنی به روش تراکم هوا است. مکانیزم دستگاه تراکم هوا به گونه ای است که هوا به وسیله تلمبه زدن درون دستگاه لوله بازکنی انباشته می شود و میزان هوای فشرده شده داخل دستگاه به وسیله یک عقربه نمایش داده می شود. زمانی که فشار هوا به میزان کافی رسید، آن را به یکباره درون لوله گرفته شده رها می کنند تا فشار موجود باعث حرکت مواد اضافی در مسیر لوله می شود.

شرکت دکتر فنی با استفاده از دستگاه تراکم هوا اقدام به رفع گرفتگی لوله ها میکند

لوله بازکنی به وسیله تلمبه دستی

تلمبه دستی دارای یک قطعه پلاستیکی نیم دایره‌ای شکل که عملکرد پمپ را دارد و یک دسته است. از این وسیله معمولاً در همه خانه ها پیدا می شود و خانم های خانه دار به هنگامی که با تخلیه کند آب از سینک ظرفشویی مواجه شوند، از این وسیله برای لوله بازکنی استفاده می کنند.

لوله بازکنی با تلمبه دستی خانگی

مناطق تحت پوشش تاسیسات دکتر فنی تهران:

  • مناطق شمال تهران:

تجریش، لوله بازکنی نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد_مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه،آجودانیه، محمودیه

  • مناطق غرب تهران:

شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، (تهران)، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، لوله بازکنی تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک , شهرک امیر کبیر ، کن و وردآورد

  • مناطق لوله بازکنی شرق تهران:

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، لوله بازکنی پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

  • لوله بازکنی جنوب تهران:

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، لوله بازکنی شریعتی ، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آبادشهرک رسالت بازار چینی فروشان کیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.

  • مناطق مرکز تهران:

یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان

اطلاعات تماس با دکتر فنی:

  • لوله بازکنی سعادت آباد تهران
    • سوالات متداول کاربران درباره لوله بازکنی

      بهترین روش لوله بازکنی استفاده از دستگاه فنر برقی است. فنر برقی امروزه دستگاه های کوچک اما پرقدرتی هستند که بدون هیچگونه کثیف کاری اقدام به رفع گرفتگی لوله فاضلاب می کنند. در شرکت خدمات دکتر فنی نیز از این دستگاه ها استفاده می شود.
      خیر. فنر بهترین و تضمینی ترین روش برای لوله بازکنی تهران است. یکی از معایب اصلی و بزرگ استفاده از اسید این است که با ریختن اسید داخل لوله ، گازهای سمی تولید می شود که برای بدن انسان بسیار مضر است.
      دلایل زیاد و مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از: دستمال کاغذی، چربی، رسوب، موی بلند، جرم، اشیا، مصالح ساختمانی مثل سیمان، قیر، گچ ... که همگی توسط متخصصین دکتر فنی قابل بازگشایی و رفع می باشد.
      مهم ترین راهکار جهت پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب حمام ، توالت و آشپزخانه جلوگیری از ورود مواد زائد به داخل فاضلاب می باشد. که بهترین راه جهت پیشگیری استفاده از توری مناسب در ورودی لوله های فاضلاب است همچنین با استفاده از مشاوره رایگان شرکت لوله بازکنی دکتر فنی در تهران می توانید راه کارهای مناسب مرتبط با این موضوع را جویا شوید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09194275010
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : شبانه روزی
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران