پروتز مو در کرج | مركز تخصصى پروتز مو ساچ

پروتز مو در کرج | مركز تخصصى پروتز مو ساچ

البرز ، کرج میدان امام حسین ورودی باغستان روبروی اداره برق برج کیمیا طبقه دو واحد5
درباره ما

پروتز مو در کرج  | پروتز مو کرج | قیمت پروتز مو در کرج | ترمیم پروتز مو در کرج | فروش عمده پروتز مو در کرج | نصب پروتز مو کرج

امروزه یکی از روش‌های ترمیم ریزش مو، استفاده از پروتز مو است. این شیوه که مدتی است در میان افراد دنیا رایج شده است، نسبت به روش‌های دیگری چون استفاده از کلاه‌گیس و کاشت مو برتری هایی دارد. پروتز مو کرج یک گزینه عالی برای کسانی است که ریزش مو دارند. هزینه و زمان انجام شده بسیار کمتر از کاشت جراحی است و در بسیاری از موارد حتی بهتر به نظر می رسد. بنابراین تمامی این دلایل سبب شده است که بسیاری از افراد به سراغ پرتز مو بروند.

بهترین مرکز پروتز مو کرج | پروتز مو ساچ

ساچ یکی از بهترین مراکز پروتز مو کرج می‌باشد که تمامی استانداردهای بهترین مرکز تخصصی پرتز مو و ترمیم مو را رعایت کرده است. تمامی خدمات در این مرکز تحت نظر پزشک متخصص و در محیط بسیار بهداشتی و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد. دلایلی که سبب خدمت‌رسانی خوب مرکز پروتز مو ساچ کرج می‌شود را می‌توان کیفیت محصولات، قیمت مناسب، ارائه بهترین چسب پروتز مو، احترام به حریم شخصی و خدمات متنوعی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، دانست.

اگر برای خدمات زیبایی و پروتز مو در کرج نیاز به دریافت مشاوره تخصصی دارید، می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در این آگهی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان این مرکز بهره‌مند شوید.

خدمات این مرکز شامل:

  • انجام صفر تا صد پروتز مو از جمله:
  • واردات پروتز مو
  • فروش تک و عمده
  • نصب، کوتاهی، قالبگیری اصولی مو
  • فروش کلیه متعلقات پروتز مو، چسب پروتز، ریمور
  • ارسال به سراسركشور از کرج

چه افرادی کاندید مناسب استفاده از پروتز مو هستند؟

این مدل از ترمیم مو، مختص به گروه خاصی نمی‌شود و افراد مختلفی با هر سنی یا جنسیتی می‌توانند تصمیم به نصب پرتز مو بگیرند. افرادی کاندید مناسب برای استفاده از پروتز مو شناخته می‌شوند که موهای ناحیه موردنظر برای استفاده از پروتز را به‌طور کامل ازدست داده باشند. افرادی که به ‌دلیل عدم دارا بودن بانک مو، امکان کاشت مو طبیعی ندارند نیز، کاندید انجام این خدمات زیبایی هستند.

در بعضی افراد نیز، به‌دلیل عدم وجود وقت کافی یا به دلایل مختلفی چون عوامل ژنتیکی یا بیماری‌های پوستی، دچار ریزش مو هستند و همچنین گاهی اوقات پزشکان نمی‌توانند به دلایل سوابق پزشکی برخی از افراد مانند دیابت، برای آن‌ها از شیوه‌ی کاشت مو استفاده کنند، پروتز مو کرج روش مناسبی برای استفاده و رسیدن به ظاهری مناسب و رضایت‌بخش است.

هزینه پروتز مو در کرج چقدر می‌باشد؟

اگر شما تصمیم به نصب پرتز مو دارید، باید پیش از اقدام به انجام این کار درباره‌ی برخی از مسائل از جمله هزینه پروتز مو اطلاعات کافی کسب کنید، از آنجایی‌که نصب پروتز، یک اقدام مهم محسوب می‌شود، لازم است که قبل از انجام آن به‌طور کامل با همه‌ی موارد روبه‌رو شوید. پروتزها بسته به اینکه از موی طبیعی انسان ساخته شده باشند یا الیاف مصنوعی شبیه به تارهای مو، قیمت متفاوتی دارند. مورد مهم دیگری که تعیین کننده قیمت پروتز مو کرج است، آماده بودن آن و یا ساخته شدن با ترکیب موهای طبیعی خود فرد است. زیرا برای طبیعی‌تر شدن استایل پروتز مو، گاهی پروتزها با ترکیب موهای باقیمانده خود فرد ساخته می‌شوند.

شما عزیزان می توانید برای آگاهی از هزینه پروتز مو، با شماره های درج شده در این آگهی تماس گرفته و در جلسات مشاوره رایگان مشاوران ساچ شرکت کنید تا پاسخ سوالاتتان را بیابید.

ارائه بهترین چسب پروتز در کرج:

یکی از تفاوت‌های اصلی پروتز مو با کلاه گیس‌های قدیمی در این است که برای قراردادن بیس بسیار ظریف پروتز روی سر بهترین راه استفاده از چسب پروتز مو است. شما با تمام انواع چسب‌های پروتز مو می‌توانید تمام فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهید. به سر کار بروید؛ حمام و یا استخر بروید؛ مو‌های خود را هر مدلی که می‌خواهید شانه کنید و شب‌ها هرجایی که دوست دارید بخواهید. البته این موضوع بسیار مهم است که چسب پروتز شما از انواع اصلی و اورجینال باشد.

جهت مشاوره و خرید بهترین چسب پروتز مو کاملا ارگانیک با ساچ تماس بگیرید.

راه های ارتباطی:

آدرس: کرج، میدان امام حسین، ورودی باغستان، روبروی اداره برق، برج کیمیا، طبقه دو، واحد 5، مركز تخصصى پروتز مو ساچ

شماره تماس و واتساپ: 0919818728 _ 09027800732

شماره ثابت: 02634460228

اینستاگرام: Sachbarber2

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09198187284 ، 02634460228
  • نشانی: البرز ، کرج میدان امام حسین ورودی باغستان روبروی اداره برق برج کیمیا طبقه دو واحد5
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
البرز ، کرج میدان امام حسین ورودی باغستان روبروی اداره برق برج کیمیا طبقه دو واحد5

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران