یدک کش یزد

یدک کش یزد

یزد
درباره ما

یدک کش یزد

اگر نیاز به حمل خودرو شامل جرثقیل، کفی، خودروبر یا یدک کش یزد در هر ساعت شبانه روز دارید می توانید با آقای یدک کش تماس بگیرید یک شرکت امدادی دارای مجوز رسمی از اتحادیه است و دارای بیش از ۱۲۰  خودرو بر، یدک کش ، کفی و امدادگر در تمامی مناطق یزد است.

ما دارای ۱۳ سال سابقه در خدمات امداد خودرو در یزد هستیم. بیش از ۳ هزار نفر به ما اعتماد کردن و خدمات امداد رسانی را توسط ما انجام شده است.  یدک کش به صورت شبانه روزی ۲۴ ساعته از موقیت یاب ها امدادگران خود نزدیکترین امداد رسان را به شما ارسال می کند.  ما تمام خدمات امداد خودرو توسط یدک کش را به صورت کامل با ضمانت و هزینه مصوب اتحادیه انجام می دهیم.

یدک کش یزد با کادری آموزش دیده آماده خدمت رسانی امداد خودرو یک کش در یزد به شما عزیزان است.

قیمت و تعرفه خدمات یدک‌کشی و حمل خودرو یزد

تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای تعمیرات سیار و یدک‌کشی خودرو در یزد تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰1 مشاهده نمایید.

در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو، یدک کشی، تعمیر سیار، باتری به باتری و… در یزد، کافیست تا با امداد خودرو یزد تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • نشانی: یزد
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : به صورت شبانه روزی
یزد

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران