آسانسور در تبریز

آسانسور در تبریز

آذربایجان شرقی
درباره ما

آسانسور در تبریز

برای اطلاع از قیمت آسانسور مورد نیازتان باید با شرکت های متخصص فروش و نصب آسانسور در تبریز تماس بگیرید. در صفحه اختصاصص آسانسور در تبریز اطلاعات تماس آنها درج شده است.

سرویس آسانسور در تبریز

سرویس و نگهداری آسانسور در تمام عمر کاری آن الزامی است. سرویس آسانسور در تبریز باید بصورت ماهیانه و منظم توسط شرکت های دارای گواهی طراحی و مونتاژ و واجد صلاحیت انجام شود. برای آشنایی با قرارداد و چگونگی کار سرویس و نگهداری و همه نکات لازم  درباره آن صفحه سرویس و نگهداری را مشاهده کنید. همچنین می توانید با شرکت متخصص آسانسور در تبریز در این زمینه آشنا شوید و اطلاعات تماس آنها را ملاحظه کنید.

آسانسور در تبریز

آسانسورهای کششی بیشترین کاربرد و تقاضا در این صنعت را دارند. سیستم های کششی با استفاده از یک موتور با گیربکس یا بدون گیربکس (گیرلس) عمل میکنند. کانسپت اصلی در مکانیزم آسانسورهای کششی بهره گیری از وزنه های تعادل برای جبران وزن کابین و بار آن است. سیستم به نحوی طراحی شده که با چرخش موتور کابین آسانسور در یک جهت و وزنه های تعادل در جهت دیگر حرکت میکنند. بدین ترتیب نیروی کمتری برای به حرکت درآوردن کابین مورد نیاز است.

آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک مانند تمام ماشین های دیگری که از سیستم هیدرولیک بهره می گیرند بر پایه دو فاکتور مهم جریان روغن و فشار هیدرولیک عمل می کنند. در این نوع آسانسور، کابین بصورت مستقیم یا غیرمستقیم از طریق جک هیدرولیک جابجا می شود. جریان روغن برای حرکت جک توسط پاوریونیت که متشکل از پمپ، موتور، شیرهای کنترل جریان، سایر ادوات هیدرولیک و البته مخزن روغن است تامین می شود. بنابراین مهمترین قطعات آسانسور هیدرولیک را جک و پاوریونیت هیدرولیک تشکیل می دهند.

آسانسورهای هیدرولیک انواع گوناگونی دارند. مهمترین وجه تمایز بین انواع آسانسور هیدرولیک روش اتصال جک است. اسانسورهای هیدرولیک بر این مبنا به دو گروه با جک مستقیم و جک غیرمستقیم تقسیم می شوند. همچنین برخی از اسانسورهای هیدرولیک با جک در زیر کابین و برخی دیگر با جک در کنار کابین طراحی و اجرا می شوند.

آسانسور تبریز در زمینه مشاوره، طراحی، نصب و فروش انواع آسانسور هیدرولیک، کششی، آسانبر، خودروبر، بالابر و درب های اتوماتیک فعالیت می نماید. شرکت ایلیا برج تبریز همچنین ارایه دهنده خدمات پخش و تامین کلیه قطعات آسانسور نظیر موتور های گیربکس و گیرلس در تمامی ظرفیتها، دربهای اتوماتیک حریری و فتوسل پرده ای وکو نیز می باشد.
ساخت انواع کابین
عضو اتحادیه آسانسور
عضو سندیکای آسانسور ایران
دارای پروانه طراحی مونتاژ از اداره صنایع معادن تجارت اذربایجان شرقی
خدمات و پشتیبانی 24 ساعته

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: آذربایجان شرقی
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 18
آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران