بازسازی و نوسازی آسانسور در شمال تهران | ۰۲۱۲۶۱۵۷۸۸۱

بازسازی و نوسازی آسانسور در شمال تهران | ۰۲۱۲۶۱۵۷۸۸۱

تهران ، تهران
درباره ما

بازسازی آسانسور در شمال  تهران | نوسازی آسانسور در شمال تهران | بازسازی آسانسور و تزئینات کابین آسانسور در تهران

در مواقعی که آسانسور شما دچار مشکل می شود، لزوما نیاز به تعویض آسانسور نیست و شما با بازسازی و نوسازی آسانسور می توانید سرعت و کارایی و همچنین ایمنی آسانسورتان را بهبود ببخشید. اگر آسانسور از نظر مکانیکی سالم است؛ ولی ظاهر کابین آن بسیار فرسوده و قدیمی است یا اگر در حال نوسازی و زیبا سازی فضای ساختمان خود هستید می توانید کابین آسانسور خود را نوسازی کنید. این روند نیازمند افراد مجرب است تا به درستی و با کمترین هزینه انجام شود. به یاد داشته باشید که این فرایند را حتما به تعمیرکاران و یا پیمانکارانی واگذار کنید که تجربه کافی و مجوز های لازم را داشته باشند تا از بروز مشکلات و هزینه های اضافه جلوگیری کنید. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین شرکت بازسازی و نوسازی آسانسور در تهران خواهیم پرداخت …

راه های ارتباطی با ما

02126157881 09123333341

خدمات ما در زمینه بازسازی آسانسور در شمال تهران

  • مشاوره و بازدید رایگان در تهران
  • تزئینات کابین آسانسور های فرسوده در محل مطابق جدید ترین طرح های موجود از نوع تمام استیل / نیمه استیل / فرمیکا
  • تعویض و نصب صفحه کلیدهای کابین و طبقات آسانسور
  • تعمیر و باز سازی آسانسورهای فرسوده
  • نصب و مونتاژ درب اتوماتیک برای نصب روکش استیل به صورت رایگان
  • تعویض سیستم کنترل فرمان ( تابلو فرمان ) آسانسورهای قدیمی با مدلهای جدید
  • تعویض سیمهای بکسل آسانسورهای قدیمی کمتر از ۲ ساعت
  • تزئینات و باز سازی کابین های فرسوده
  • نصب پنل شاسی داخل کابین به صورت رایگان
  • نصب کف پوش / سنگ / لمینیت برای کف کابین آسانسور
  • تزئینات آسانسور / طراحی کابین آسانسور / دکور آسانسور

آسانسور1

آذرباد

OFF10

دلایل مختلف بازسازی و نوسازی آسانسور تهران

  • خرابی های متعدد و زیاد آسانسور و ایجاد شدن خرابی هایی که با سرویس قابل اصلاح شدن نمی باشند.
  • ارتقاع تکنولوژی و سیستم آسانسور و افزایش دادن امکانات آن.
  • زیبا نمودن داخل کابین آسانسور و نورپردازی  و افزودن به جذابین داخلی

نوسازی آسانسور در تهران

بهترین شرکت بازسازی و نوسازی آسانسور در تهران

بازسازی آسانسور یکی از راه های اصلی برای مجموعه های مختلف از جمله تجاری، مسکونی و … که آسانسور های آنها دچار فرسودگی و از رده خارج شدن می باشد همچنین آسانسور هایی که از نظر سرعت و ظرفیت نمیتوانند نیاز های کاربران آن مراکز را پاسخگو باشند. این شرکت آسانسور با بیش از پنج دهه سابقه ی درخشان در امر آسانسور و پله برقی با تکیه بر مهارت های حرفه ای با کیفیت بالا، تیم حرفه ای، نه تنها خدمات تعمیر و نگهداری را با کیفیت بالا ارائه می دهد، همچنین از خدمات ویژه ی دیگر این شرکت بازسازی و نوسازی یک آسانسور از نظر آیتم های مختلف است. توجه داشته باشید با جای جایگزینی قطعات آسانسور، ما می توانیم ایمنی، قابلیت اطمینان، راحتی سواری و بهره وری انرژی در ساختمان خود را به حداکثر برسانیم.

مراحل و فرآیند بازسازی و نوسازی آسانسور در تهران

  1. تماس با کارشناسان فنی شرکت آسانسور تهران
  2. اعزام کارشناس  به محل پروژه و انجام کارشناسی دقیق فنی
  3. ارائه پیشنهاد قیمت دقیق و کارشناسی شده به کارفرما
  4. عقد قرارداد بازسازی آسانسور
  5. انجام مراحل نصب و راه اندازی قطعات

مزایا بازسازی و نوسازی آسانسور

در طول عمر هر آسانسور زمانی فرا می رسد که آسانسور نیاز به تعمیرات مداوم و پر هزینه پیدا می کند. یافتن قطعات جایگزین، سخت می شود و وقت زیادی را برای تعمیر به خود اختصاص می دهند. در این صورت بهترین راه به جای تعویض کل آسانسور، بازسازی و نوسازی آن است. نوسازی آسانسور مصرف انرژی را کاهش و ارزش اموال را افزایش می دهد. این کار موجب بهبود ایمنی آسانسور می شود. از دیگر مزایای بازسازی و نوسازی آسانسور در تهران:

  • هزینه های تعمیر و سرویس آسانسور کاهش چشم گیری پیدا می کند
  • آسانسور از لحاظ ضریب اطمینان و  ایمنی ارتقا چشم گیری پیدا می کند
  • پارامتر های ترافیکی داخل ارتقاء چشم گیری پیدا می کنند
  • کاهش سر و صدای داخل کابین
  • کاهش هزینه های مصرف برق
  • ضریب ایمنی افراد افزایش پیدا میکند
  • به روز شدن آسانسور از لحاظ فنی

هزینه بازسازی آسانسور

هزینه بازسازی آسانسور بر حسب سطح بازسازي و نوسازی می تواند متغیر باشد. به طوری که بازسازي و نوسازی آسانسور می تواند با رویکرد بهبود بخش فنی و یا زیباسازی آن در دستور کار قرار گیرد. متریال مورد استفاده در زیباسازی اسانسور ، نقش تعیین کننده ای بر روی هزینه بازسازی کابین آسانسور دارند. نوع جنس بدنه، تزئینات اسانسور و سقف کابین ، تجهیزات روشنایی مورد استفاده، نوع پنل های کنترل و سایر تجهیزات مورد استفاده در کابین و یا به طور کلی تعویض کابین از عواملی است که قیمت بازسازی و نوسازی آسانسور در تهران را متغیر می نماید. اما نوع و برند تجهیزات و قطعاتی که جهت بهبود بخش فنی آسانسور تعویض می گردند نیز، یکی دیگر از عوامل مؤثر بر هزینه بازسازی و نوسازی کابین آسانسور به شمار می روند.

بازسازی آسانسور در تهران

ارتقای اجزا و قطعات در نوسازی آسانسور

نوسازی کامل آسانسور فرایندی است که در آن تمامی اجزای آسانسور ارتقا پیدا خواهند کرد. نوسازی به منظور بهبود عملکرد، بهینه سازی مصرف انرژی، تضمین سلامت مسافران و بهبود کیفیت در جا به جایی رخ می دهد. در نوسازی اکثر قطعات تعویض خواهند شد که رایج ترین تغییرات و تعمیرات نوسازی کابین آسانسور تهران در قطعات زیر رخ می دهد:

به روز رسانی مکانیزم درب ها: درب ها به دلیل نحوه عملکرد، مانند دیگر اجزا دچار فرسودگی می شوند و نیاز به تعویض پیدا می کنند. البته تعویض درب ها در زیبایی آسانسور شما نیز تاثیر خواهد گذاشت.

تعویض سیلندر هیدرولیک: قدمت آسانسور های هیدرولیک بیش از ۲۰ سال است و این آسانسور ها سیلندر های زمینی ای دارند که در معرض خوردگی هستند و این خوردگی ها بسیار آسیب رسان هستند و تکنسین و تعمیرکار دستگاه شما باید بر آن ها نظارت داشته باشد.

سیستم کنترل آسانسور: مشکلات آسانسور اغلب می توانند برآمده از سیستم های کنترل باشند. برخی از سیستم های کنترل بسیار قدیمی و منسوخ شده هستند که در صورت خرابی، قطعاتی برای جایگزینی ندارند و بهتر است با سیستم های کامپیوتری جایگزین شوند.

آیا بازسازی آسانسور می‌تواند به مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنم؟

بله، بازسازی آسانسور می‌تواند عمر آن را به طور محسوسی افزایش دهد و به شما اجازه می‌دهد که برای مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید. بازسازی آسانسور شامل تعمیر، تعویض و به‌روزرسانی قطعات و تجهیزات آسانسور می‌شود که به دلیل خرابی، سایش و یا عدم عملکرد صحیح، نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. با انجام بازسازی، آسانسور به حالت اولیه بازمی‌گردد و احتمال خرابی و نیاز به تعمیرات پیشرفته کاهش می‌یابد.

همچنین، بازسازی آسانسور می‌تواند به بهبود کارایی و ایمنی آن نیز کمک کند. برای مثال، با تعویض موتور، سیستم فرمان و قطعات دیگری که به عملکرد آسانسور مرتبط هستند، سرعت و کارایی آسانسور افزایش می‌یابد و در نتیجه، زمان صعود و نزول مسافران با تاخیر کمتری روبرو می‌شوند. همچنین، با تعویض قطعات ایمنی آسانسور، احتمال وقوع حوادث و نوسانات ناگهانی کاهش می‌یابد و ایمنی سفرهای آسانسور بهبود می‌یابد.

بازسازی آسانسور به دلیل افزایش عمر و بهبود کارایی آن، همچنینمی‌تواند هزینه‌های نگهداری و تعمیرات را کاهش دهد. با انجام بازسازی به موقع، احتمال خرابی‌های پیشرفته و نیاز به تعمیرات پیچیده کاهش می‌یابد که این به طور مستقیم به افزایش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات مربوط است. بنابراین، با انجام بازسازی، می‌توانید هزینه‌های نگهداری و تعمیرات را کاهش داده و سرمایه‌گذاری خود را در بازسازی به جای تعمیرات پیشرفته، موثرتر کنید.

در کل، بازسازی آسانسور می‌تواند به شما کمک کند که برای مدت طولانی‌تری ازآسانسور استفاده کنید، عمر و کارایی آن را بهبود بخشید و هزینه‌های نگهداری و تعمیرات را کاهش دهید.


تعمیر آسانسور در جردن | تعمیر آسانسور در ونک

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۳۳۳۳۴۱ ، ۰۲۱۲۶۱۵۷۸۸۱
  • نشانی: تهران ، تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران