بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج 1402 | شماره تماس + آدرس

بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج 1402 | شماره تماس + آدرس

البرز ، مهرشهر، بلوار ارم گلستان یکم، خیابان چناران پ 567
درباره ما

بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج | قالیشویی در مشهر کرج

کارخانه نیکان، بهترین قالیشویی مهرشهر کرج با 4 شعبه فعال در استان البرز آماده ارائه کلیه خدمات شستشوی فرش، خشکشویی مبلمان و خوشخواب و خدمات ترمیم انواع فرش می‌باشد، این کارخانه عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران و کرج بوده و کلیه فعالیت‌ها و فاکتورهای صادره همسو با نرخ نامه اتحادیه می‌باشد، همین امروز به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید.

در کرج، بسیاری از قالیشویی‌ها وجود دارند که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. اما برای پیدا کردن بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج، بهتر است به مواردی مانند تجربه، کیفیت خدمات، قیمت و نظرات مشتریان توجه کنید. بهترین قالیشویی مهرشهر کرج، باید دارای تیمی مجرب و با تجربه باشد که با استفاده از تجهیزات و مواد شوینده مناسب، به بهترین شکل ممکن فرش‌ها و قالی‌های خود را تمیز کنند. همچنین، بهترین قالیشویی باید دارای قیمت مناسب و رقابتی باشد و خدماتی مانند تحویل و تحویل درب منزل را نیز ارائه دهد. برای پیدا کردن بهترین قالیشویی مهرشهر کرج، می‌توانید از نظرات و تجربیات مشتریان قبلی استفاده کنید و نظرات آن‌ها را درباره کیفیت خدمات، قیمت و تحویل درب منزل بررسی کنید. همچنین، می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها و خدمات ارائه شده توسط قالیشویی‌های مختلف، بهترین قالیشویی مهرشهر کرج را پیدا کنید.

بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج

قالیشویی نیکان با چندین سال سابقه درخشان در این زمینه مورد اعتماد مشتریان خود است و این قالیشویی خوب در مهرشهر کرج دارای شعبه ای مجهز به آخرین تکنولوژی های لازم،افرادی ماهر و موادی ارگانیک می باشد. قالیشویی مهرشهر کرج با بهترین سرویس ها آماده سرویس دهی به ساکنین محترم منطقه مهرشهر و حومه می باشد برای درخواست سرویس کافیست به شعبه ما در مهرشهر یا شماره های ارتباطی ما تماس حاصل نمایید.

بهترین قالیشویی در مهرشهر

چرا قالیشویی نیکان مهرشهر کرج:

  • دارای کارخانه اختصاصی وماشین آلات روز دنیا
  • شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی و شستشوی مبل
  • عضو رسمی اتحادیه قالیشویان استان البرز
  • رفو و ریشه زنی انواع فرش دستباف وماشینی بصورت حرفه ای و تضمینی
  • تحویل 48 ساعته
  • سرویس دهی به تمام نقاط کرج
  • با ضمانت نامه کتبی
  • مجهز به بهترین ماشین آلات حرفه ای و تمام اتوماتیک

راه های دریافت خدمات قالیشویی مهرشهر کرج

مدیریت : آقای موسوی

آدرس دفتر: مهرشهر، بلوار ارم گلستان یکم، خیابان چناران پ 567

آدرس کارخانه: ماهدشت شهرک صنعتی

سرویس ویژه:

گوهردشت | مهرشهر | کیانمهر 33401413

محمدشهر | همایون ویلا | شهرک بعثت | مهندس زراعی  36306861

ماهدشت | ولد آباد | جعفرآباد 36315693

پیج اینستاگرام: ghalishooinikan

ویژگی های قالیشویی مهرشهر :

از ویژگی های این کارخانه قالیشویی خوب مهرشهر کرج، شست و شوی فرش های شما به صورت فوری می باشد که شرکت نیرو های انسانی خود را کاهش داده است و با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی مدرن روز دنیا توانسته است عملیات شست و شوی فرش های ماشینی و دستباف شما را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.

علاوه بر شست و شوی فرش های شما توسط بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج، عملیات خشک کردن نیز به عهده شرکت بوده است که خشک کردن فرش های ماشینی و دستباف شما به وسیله ماشینی بوده و زمان آن به حداقل رسیده است.

قالیشویی در مهر شهر با هدف سرعت و کیفیت کار خود را آغاز کرده است و توانسته است چندین سال با نیرو های مجربی که در اختیار دارد پاسخگوی تمامی نیاز هموطنان مهرشهری باشد.

توجه داشته باشید که این قالیشویی دارای یک مرحله کنترل کیفیت نیز می باشد و بعد از اینکه قالیشویی در مهر شهر فرش های شما را شست و شو داد وارد مرحله کنترل کیفیت خواهد شد.

و بعد از اینکه در کنترل کیفیت فرش تایید شد ، درون کاور قرار داده شده و برای مشتری ارسال میشود ، پروسه قالیشویی در مهرشهر بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت می باشد و فرش های شما خیلی سریع تحویل داده خواهد شد.

قالیشویی ارزان در مهرشهر کرج

بهترین قیمت قالیشویی در مهرشهر کرج | قالیشویی ارزان

قیمت قالیشویی نیکان مهرشهر کرج قیمتی مناسب و معقول است که در مقایسه با سایر قالیشویی‌ها بسیار مقرون به صرفه محسوب می‌شود. از آن‌جایی که این هزینه به شکل عمده دستخوش هزینه مصرف آب است، بنابراین قالیشویی‌های تمام اتوماتیک هزینه ارزان‌تری دارند.

قالیشویی نیکان با بهره‌گیری از ماشین آلات مدرن و پیشرفته کم‌ترین میزان مصرف آب را دارد و از همین رو قیمت نهایی که برای مشتریان در نظر می‌گیرد نیز قیمتی ارزان است و طبق تعرفه اتحادیه قالیشویان کرج می باشد. برای آگاهی از قیمت شستشوی انواع فرش، مبل، تخت و… می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های موجود در این صفحه با مشاوران قالیشویی نیکان مهرشهر کرج در تماس باشید.

خدمات مبل شویی و شستشوی مبل همیشه بسیار پردرخواست بوده، این سطح درخواست برای مبل شویی در فصل نزدیک بهار و با شنیده شدن بوی عید بیشتر هم می شود. بیش‌تر افراد شستشوی مبل در منزل را به حمل مبلمان به مراکز مبل شویی ترجیح می‌دهند، که این امر در مبل شویی کاملا طبیعی است. شستشوی مبل نیز همانند سایر خدمات نیاز به دانش و تخصص دارد.

از جمله در امر مبلشویی، نیاز به شناخت پارچه‌ مبل، مواد مبل شویی، دستگاه مبل شویی و حتی نوع لکه‌های مبل دارد. شستشوی مبل در منزل با قالیشویی و شستشوی فرش متفاوت است؛ و از مواد شوینده مخصوص مبلمان استفاده می‌شود.

برای مبل شویی در منزل خود به دنبال مبل شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام و ارائه خدمات، بسیار مهمتر از قیمت آن است. میتوانید به مبل شویی نیکان اعتماد کنید برای دیدن نمونه کار مبل شویی ما حتما پیج اینستاگرام مارا فالو کنید

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۳۸۰۰۳۸۲۳۶ ، 09380038236
  • نشانی: البرز ، مهرشهر، بلوار ارم گلستان یکم، خیابان چناران پ 567
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
البرز ، مهرشهر، بلوار ارم گلستان یکم، خیابان چناران پ 567

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران