بهترین کراتین کار در سعادت آباد | مونــا یــزدانی

بهترین کراتین کار در سعادت آباد | مونــا یــزدانی

تهران ، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2
درباره ما

بهترین کراتین کار در سعادت آباد | بهترین مرکز تخصصی کراتین مو در سعادت آباد | کراتین تخصصی مو در سعادت آباد

نجام خدمات احیا، ریباندینگ و کراتین مو توسط بهترین کراتین کار در سعادت آباد در سالن زیبایی مونا یزدانی درمان های کراتین مو ، مانند سایر درمان های پروتئینی برای مو ، به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند ، و پروتئین لازم را که به دلیل آسیب های مختلف و یا مواد شیمیایی از دست داده است را به آن منتقل می کند. موهای آسیب دیده را بازسازی می کند ، درخشندگی را به آن می بخشد و موخوره را از بین می برد ، بنابراین موهای شما زیباتر شده و کنترل آن آسان تر می شود. درمان با  کراتین ,  موهای شما را با طراوت می کند و طیف وسیعی از مزایا از جمله افزودن رطوبت به رشته های موها را فراهم می کند که به لطافت و شادابی آنها کمک می کند و باعث می شود که موهای شما محکم ، براق و خوش حالت باشد.

کراتین در سعادت آباد کراتین در سعادت آباد کراتین در سعادت آباد

سالن زیبایی مونا یزدانی یکی از بهترین سالن های کراتینه مو در سعادت آباد و غرب تهران است که از مواد درجه یک برای انجام کراتینه و احیا و صافی موهای شما استفاده می کند. در این سالن مو، افراد حرفه ای و باتجربه که به صورت کاملا آکادمیک آموزش دیده اند مشغول به کار هستند که کار کراتین و صافی موها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

اگر موهای شما به دلیل استفاده از شامپوهای نامناسب، تغذیه ناصحیح، مشکلات هورمونی، استرس، موخوره، رنگ و دکلره یا عوامل دیگر دچار آسیب شده است، می توانید برای انجام کراتینه و احیای موهای خود از بهترین مرکز کراتین مو در مشهد وقت بگیرید و کراتینه موهای خود را در این سالن زیبایی انجام دهید.

مونا یزدانی | ورناپ

سالن آرایش و زیبایی  مونا یزدانی
  • در خانه زیبایی مونا یزدانی زیبایی منحصر به فرد را تجربه کنید
خدمات عروس (گریم، میکاپ تخصصی عروس) توسط میکاپ آرتیست از آمریکا در سالن اختصاصی VIP
خدمات ابرو (قرینه سازی)، میکروبلیدینگ (فیبروز)
خدمات ناخن (مانیکور و پدیکور)، کاشت ناخن، کاشت گریم و بیبی بومر
انواع رنگ، مش و لایت های روز با بهترین برندها
اکستنشن مو و مژه
انواع بافت
انواع رنگ و لایت فوق تخصصی
فیشیال و پاکسازی پوست

آدرس: تهران، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2

آدرس: تهران، خیابان نصر (گیشا)، بالاتر از خیابان 28 (شهابی)، پلاک219، طبقه

بهترین سالن کراتین مو در سعادت آباد | سالن زیبایی مونا یزدانی

اگر موهای آسیب ‌دیده دارید و می‌خواهید تغذیه بیشتری برای آن‌ ها فراهم کنید، با مراجعه به بهترین کراتین کار در سعادت آباد می توانید ساختار مو را تقویت و مقاومت و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود ببخشید. با موخوره مبارزه کنید و موهای صاف تری داشته باشید. موها تغذیه و آبرسانی بیشتری پیدا می کنند و به حفظ رنگدانه های مو و همچنین درخشندگی کمک می کند. به طور خلاصه، با تجدید و تقویت موهای شما از درون و بیرون شادابی را به موهای شما می بخشد.

علاوه بر محصولات حاوی کراتین، درمان های فشرده مختلفی با این ماده وجود دارد که موها را صاف و نرم و براق نگه می دارد. در واقع هر چه موهای آسیب دیده و وز بیشتری داشته باشید، نتایج آن بیشتر قابل توجه خواهد بود. اثر بهترین کراتینه مو در اصفهان معمولاً بین 6 ماه تا یکسال است ، تقریباً به محصول، متخصصی که آن را اعمال می‌کند و مراقبت های در خانه بستگی دارد.

 

مزایای کراتینه کردن مو:

موهای صاف و براق:

کراتین سلول‌هایی از تارهای مو که با هم همپوشانی دارند و درهم گره می‌خورند را صاف می‌کند این بدان معناست که فر موها کمتر و قابل‌کنترل‌تر می‌شود. به عبارتی با کراتین، موهایی که خشک و کمی فر هستند ظاهری براق و سالم به خود می‌گیرند. از دیگر فواید کراتین مو این است که می‌تواند دوشاخه شدن انتهای مو را کاهش دهد.

موهای قابل‌کنترل‌تر:

کراتین مو باعث می‌شود که موها قابل‌کنترل‌تر باشند به‌خصوص اگر موهایی ضخیم و فر دارید. اگر عادت دارید که موهایتان را با حرارت اتو یا سشوار حالت دهید متوجه خواهید شد که موهای کراتین شده سریع‌تر خشک می‌شود؛ درواقع برای خشک شدن موهایتان به نصف زمان قبلی نیاز دارید. از طرفی چون موها در مدت‌زمان کمتری خشک می‌شوند از آسیب گرما در امان مانده و درنتیجه سالم‌تر و قوی‌تر به نظر می‌رسند.

افزایش رشد مو:

رشد سریع‌تر موها یکی دیگر از فواید کراتین مو است. بهترین کراتین کار در سعادت آباد می‌تواند انعطاف و استحکام مو را افزایش دهد که به‌راحتی هم از بین نمی‌رود؛ به نظر می‌رسد که این موها سریع‌تر رشد می‌کنند زیرا دیگر انتهای آن‌ها دوشاخه و شکننده نیست.

کراتین در سعادت آباد کراتین در سعادت آباد کراتین در سعادت آباد

قیمت بهترین کراتین کار مو در سعادت آباد چقدر است؟

عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو بانوان عبارتند از بلندی یا کوتاهی مو، حجم مو ، نوع مو که طبیعی است یا رنگ و دکلره دارد، نوع مواد کراتینه مصرفی.

در مورد بلندی یا کوتاهی به این گونه است که هر چه مو بلند تر باشد باید به نسبت مواد کراتینه بیشتری نیز مصرف شود بنابراین قیمت کراتینه نیز بالا تر می رود. هر چه حجم مو زیاد تر باشد همین منوال در نظر گرفته می شود. هزینه برای موهایی که فر و وزی زیاد دارد نسبت به موهایی که کمی مجعد هستند بالاتر است. موهایی که دکلره دارند و یا ضعیف و شکننده هستند نیز نیاز به مراقبت بیشتری در اجرای کراتین دارند بنابر این ممکن است هزینه آن با موهای نچرال کمی متفاوت تر اعلام شود.

مورد بعدی که در قیمت کلی کراتینه تاثیر گذار است نوع مواد مصرفی می باشد. ما در مرکز تخصصی کراتینه مو در سعادت آباد از بهترین برند های موجود در بازار برای صافی و احیا مو استفاده می کنیم. پیشنهاد سالن قاصدک به شما همراهان گرامی آن است که در انجام کراتینه مو حتما از بهترین مواد استفاده کنید یا از آرایشگر خود بخواهید که بهترین مواد را برای شما تهیه کند، زیرا در صورت استفاده از مواد نامرغوب و ارزان قیمت موجود در بازار نه تنها موهای شما تقویت و احیا نمی شود بلکه باعث آسیب شدید و ریزش مو می شود از این بابت بهتر است هزینه ای که برای کرایتن مو پرداخت می کنید بهترین مواد را به دست متخصصین آن برای موهای خود استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

کراتین در سعادت آباد

کراتینه بر روی مو های دکلره و رنگ شده چگونه عمل میکند؟

دکلره در واقع رنگدانه های مو و همچنین بافت مو طبیعی را از بین برده و در نهایت موجب خشکی موی شما می‌شود.نوعی از عملیات کراتینه کردن مو مخصوص مو های آسیب دیده ناشی از دکلره و رنگ مداوم است. در این نوع کراتینه بسته به عمق آسیب مو ها در چند نوبت صورت میگیرد و با ویتامینه کردن مو باعث احیای مو میشود.

  • نگهداری کراتین مو :

ازآنجایی‌که موهای کراتین شده باید کمتر شسته شود لذا برای برخی از افراد رعایت این مسئله بسیار دشوار است. شنا در آبی که حاوی کلر یا نمک است می‌تواند بر ماندگاری کراتین روی موها تأثیر بگذارد. همچنین شامپوهایی که حاوی کلرید سدیم و سولفات هستند برای موهای کراتین شده توصیه نمی‌شوند.

3 تا 4 روز بعد از کراتین مو از شستن موها خودداری کنید بنابراین اگر از آن دسته از افرادی هستید که عادت به شستشوی روزانه موهای خود دارید این روش درمانی برای شما مناسب نخواهد بود. همچنین این روش درمانی برای زنان باردار نیز توصیه نمی‌شود.

برقراری تماس و رزرو نوبت:

اگر به دنبال بهترین بهترین کراتین کار در سعادت آباد می باشید سالن زیبایی قاصدک می تواند بهترین گزینه برای شما باشد، ما در این مجموعه با تکیه بر سال ها تجربه و استفاده از بروز ترین وسایل آرایشگاهی آماده خدمات رسانی و انجام بهترین خدمات کراتین در سعادت آباد هستیم. شما عزیزان می توانید با رزرو و تعیین وقت قبلی این خدمات را از ما دریافت نمایید.

برای افزایش ماندگاری کراتین مو چه کار کنیم؟

  1. شامپو بدون سولفات و ماسک مخصوص کراتین بعد از شستشو
  2. آب استخر بخاطر کلر در آب و دکلره اثر کراتین را از بین میبرد
  3. پانزده روز بعد از کراتین |میتوان موها را رنگ کرد
  4. از رنگهای بدون آمونیاکاستفاده کنید
  5. بعد از کراتین کردن، حتما بعداز حمام وگرفتن آب موها با باد ملایم سشوار موهاراخشک کنید

ببشتر بخوانید: بهترین میکروبلیدینگ کار در سعادت آباد ، بهترین مرکز تاتو ابرو در سعادت آباد ، بهترین سالن زیبایی در تهران

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 02122118780 ، 02122118780
  • نشانی: تهران ، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران ، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران