تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در لرستان

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در لرستان

لرستان ، بروجرد
درباره ما

گیربکس های اتومات از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند به شکلی که امنیت این گیربکس ها از گیربکس های دستی نیز بیشتر است. با گیربکس اتومات می توانید از تجربه یک رانندگی راحت و عالی برخوردار شوید. اما گیربکس های اتوماتیک به نسبت گیربکس های دستی به مراقبت بیشتری احتیاج دارند و اگر که خراب شوند تعمیر آن ها کار هر کسی نیست.

گیربکس اتوماتیک علاوه بر تمام مزایایی که دارد، نسبت به خودروهای با دنده دستی نیازمند دقت و حساسیت بیش‌تری است، اما مهم تر و اساسی ترین نکته ای که در این خصوص وجود دارد پیدا کردن بهترین تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در لرستان می باشد.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک علی احمدی

اگر با علائمی مثل ایجاد سر و صدای زیاد از زیر ماشین و کاپوت، وجود مشکل در تغییر دنده، گیر کردن دنده و نشتی روغن مواجه شدید بهتر است بدون معطلی و در اسرع وقت به تعمیرگاه مراجعه کنید.

مجموعه مهندس علی احمدی خدمات مربوط به تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی، وارداتی ‌و داخلی در لرستان را با بهترین قیمت و کیفیت انجام میدهد. این تعمیرگاه همواره به دنبال ارایه بهترین خدمات و سرویس ها به مشتریان خود بوده است و اکنون مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های عیب یاب تخصصی گیربکس کلیه خودروها می باشد.

خدمات تعمیرگاه:

  • خدمات تعویض روغن گیربکس
  • خدمات نصب گیربکس اتومات بر روی تمامی خودرو ها چینی وارداتی ‌و داخلی در لرستان
  • تعمیرات و عیب یابی تخصصی گیربکس خودرو با دستگاه دیاگ
  • تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک AT.CVT.DCT.و.. تعویض روغن گیربکس با دستگاه ساکشن؛ بازدید، تست و عیب یابی با به روز ترین دستگاه ها بصورت کاملا دقیق و رایگان
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 و 207، تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا، تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان، تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام، تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندا و تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا

تعویض روغن گیربکس

یکی از مهم ترین نکاتی که برای سلامت گیربکس اتوماتیک خودروی شما مهم است این است که از یک روغن گیربکس بسیار با کیفیت استفاده کنید. علاوه بر این برای سلامت گیربکس خودروی خود باید به صورت مرتب و در یک زمان بندی درست اقدام به تعویض روغن خودروی خود بکنید. تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در لرستان، می تواند بهترین روغن های گیربکس را به شما ارائه دهد.

نکته ای که باید در این خصوص رعایت کنید این است که در صورت بروز کوچکترین مشکلی در گیربکس خودروی شما سریع و بدون معطلی خودروی خود را به یک تعمیرگاه بسیار حرفه‌ای نشان دهید چرا که اگر تعللی در این امر صورت گیرد ممکن است آسیب های بیشتری به سایر قسمتهای خودرو وارد شود. برای انجام این کار می‌توانید به تعمیرگاه علی احمدی مراجعه کنید چرا که بهترین خدمات را به شما ارائه داده و خودروی شما را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کند.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک در لرستان

قیمت تعمیر گیربکس ها نسبت به تعمیرگاهی که به آن مراجعه می کنید متفاوت می باشد، گاهی اوقات فقط یک قطعه از گیربکس تعمیر می شود و باقی قسمت ها سالم می ماند، در این صورت قیمت پایین تری محاسبه می شود، اما گاهی در هنگام مراجعه به تعمیرگاه متوجه می شوید که باید قطعات زیادی تعویض شوند و امکان تعمیر وجود ندارد، در این صورت قیمت بسیار بالاتری محاسبه خواهد شد چراکه هزینه قطعات گیربکس بسیار بالا است. برای اطلاع از جزئیات دقیق حتما با تست و عیب‌یابی رایگان به صورت حضوری به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک لرستان مراجعه کنید.

ویژگی‌های تعمیرگاه مهندس علی احمدی:

  1. مجهز به خودروبر برای انتقال وسیله نقلیه به تعمیرگاه در سراسر لرستان
  2. مجهز به دستگاه دیاگ پیشرفته جهت عیب‌یابی
  3. تست خودرو قبل از تحویل به مشتری
  4. بهره‌مندی از استادکاران متخصص
  5. 6 ماه گارانتی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک
اطلاعات تماس
  • نشانی: لرستان ، بروجرد
گالری
تصویری وجود ندارد !
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9صبح تا 8 شب
لرستان ، بروجرد

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران