جراحی بینی در رودسر

جراحی بینی در رودسر

گیلان ، رودسر
درباره ما

جراحی زیبایی بینی در رودسر | بهترین جراح بینی در رودسر

جراحی زیبایی بینی یکی از متداول‌ترین جراحی‌های زیبایی است که می‌تواند شکل و اندازه بینی شما را تغییر دهد. در رودسر نیز متخصصین زیادی در زمینه جراحی زیبایی بینی فعالیت می‌کنند. بهترین زیبایی بینی در رودسر باکادری با تجربه در خدمت شما دوستاران گرامی می باشد. جراحی زیبایی بینی در رودسر پشتیبان شما تا زیبایی خواهد بود. باید بدانید مهم‌ترین نکات در انتخاب جراح بینی خوب در رودسر تبحر، سابقه و تجربه کاری زیاد، توانایی ارائه نمونه کارهای موفق و همچنین دارا بودن اخلاق حرفه‌ای و دلسوزانه است.

عمل بینی در رودسر باید حتما توسط بهترین جراح بینی در رودسر انجام شود، زیرا این امر تاثیر به سزایی بر روی نتیجه جراحی دارد. بهترین تصمیم زمانی گرفته می‌شود که یک پزشک خوب را در کنار هزینه مناسب آن انتخاب کرده باشید. بهترین جراح بینی در رودسر می‌تواند عمل بینی موفقی را برای شما به عمل آورد.

انواع مدل‌های عمل بینی در رودسر

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی، به دو نوع اصلی تقسیم می‌شود: رینوپلاستی باز و رینوپلاستی بسته.

در رینوپلاستی باز، جراح پلاستیک بینی را باز می‌کند تا به ساختار داخلی آن دسترسی داشته باشد و بتواند تغییرات لازم را ایجاد کند. این روش بیشتر برای تصحیح تغییرات بزرگ بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مثل تغییر شکل نوک بینی، کاهش یا افزایش حجم بینی و تغییر انحنای بینی.

در رینوپلاستی بسته، جراح پلاستیک بینی را از داخل بینی برش می‌دهد و به ساختار داخلی آن دسترسی دارد. این روش برای تصحیح تغییرات کوچک بینی، مثل تغییر شکل نوک بینی و تغییر انحنای بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هزینه عمل بینی در رودسر (سال ۱۴۰۲) چقدر است؟

هزینه جراحی زیبایی بینی بستگی به بسیاری از عوامل دارد، از جمله مکان جراحی، تجربه و مهارت جراح پلاستیک، نوع جراحی بینی، تکنیک‌های مورد استفاده و هزینه های بیمارستان و تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای جراحی است. در ایران، هزینه جراحی زیبایی بینی در حدود ۱۰ تا 50 میلیون تومان است، اما ممکن است در برخی موارد این مبلغ بیشتر یا کمتر باشد.

همچنین، بیمار که تمایل به انجام جراحی دارد می‌تواند با مراجعه به مطب یک جراح پلاستیک و مشاوره با او، اطلاعات دقیق‌تری در مورد هزینه‌های مرتبط با جراحی بینی و روش‌های پرداخت مختلف را دریافت کند. همچنین بیمار می‌تواند با بیمارستان‌ها و مراکز جراحی تماس بگیرد و اطلاعات دقیق‌تری در مورد هزینه‌های مرتبط با جراحی بینی و روش‌های پرداخت مختلف را دریافت کند.

بهترین جراح زیبایی بینی در رودسر

مهم ترین اقدامات لازم قبل از عمل بینی چیست؟

با رعایت بعضی نکات قبل از عمل بینی می‌توانید جراحی راحت‌تری داشته باشید و نتیجه بهتری از جراحی بگیرید. حتما قبل از جراحی این موارد را با جراح خود در میان بگذارید، با این وجود مرور مطالب زیر نیز می‌توانند برای شما مفید باشند:

بهتر است از ۲ هفته قبل از عمل بینی مصرف داروهای حاوی آسپرین را متوقف کنید (با صلاحدید متخصص مربوطه) چرا که این ترکیبات موجب رقیق شدن خون می‌شوند و احتمال خونریزی در حین عمل و یا بعد از آن را افزایش دهند.

استعمال مشروبات الکی نیز باید از ۲ هفته قبل از عمل بینی متوقف شود چرا که الکل نیز احتمال خونریزی را افزایش می‌دهد.

مصرف سیگار و دخانیات برعکس الکل موجب تنگ شدن رگ‌های خونی می‌شوند که این مسئله می‌تواند روند بهبود زخم‌ها بعد از جراحی را به تعویق بیندازد.

از ۸ ساعت قبل از عمل جراحی دیگر چیزی نخورید و ناشنا بمانید، این مسئله در تمام جراحی‌هایی که نیاز به بیهوشی عمومی دارند صدق می‌کند.

اگر لاک ناخن دارید، حتما باید شب قبل لاکتان را پاک کنید.

شب قبل از جراحی، نتیجه آزمایشات و عکس‌های پزشکی خود را سرجمع کنید و این مدارک را حتما در روز عمل با خود به همراه داشته باشید. (انجام جراحی بینی بدون این مدارک امکان پذیر نیست.)

قبل از ورود به اتاق عمل باید آرایش صورت خود را پاک کنید.

به خاطر داشته باشید که همراه داشتن هرگونه زیورآلات در اتاق عمل ممنوع است، بنابراین از همراه داشتن این وسایل اجتناب کنید.

قبل از بیهوشی شما فرصت کافی دارید تا در مورد تغییرات مدنظرتان با جراح خود صحبت کنید. البته توصیه ما به شما این است که فرم نهایی بینی را به جراح خود بسپارید چرا که ایشان با رعایت تمامی موارد (از جمله عملکرد صحیح بینی و همچنین میزان تناسب بینی با سایر اجزای صورت) بهترین فرم بینی را برای شما در نظر می‌گیرند.

استرس نداشته باشید و به مهارت و تخصص جراح خود اعتماد کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: گیلان ، رودسر
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : شبانه روزی
گیلان ، رودسر

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران