جراحی زیبایی بینی در قزوین

جراحی زیبایی بینی در قزوین

قزوین
درباره ما

جراحی زیبایی بینی در قزوین | بهترین جراح بینی در قزوین

جراحی زیبایی بینی یکی از متداول‌ترین جراحی‌های زیبایی است که می‌تواند شکل و اندازه بینی شما را تغییر دهد. در قزوین نیز متخصصین زیادی در زمینه جراحی زیبایی بینی فعالیت می‌کنند. بهترین زیبایی بینی در قزوین باکادری با تجربه در خدمت شما دوستاران گرامی می باشد. جراحی زیبایی بینی در قزوین پشتیبان شما تا زیبایی خواهد بود. باید بدانید مهم‌ترین نکات در انتخاب جراح بینی خوب در قزوین تبحر، سابقه و تجربه کاری زیاد، توانایی ارائه نمونه کارهای موفق و همچنین دارا بودن اخلاق حرفه‌ای و دلسوزانه است.

عمل بینی در قزوین باید حتما توسط بهترین جراح بینی در قزوین انجام شود، زیرا این امر تاثیر به سزایی بر روی نتیجه جراحی دارد. بهترین تصمیم زمانی گرفته می‌شود که یک پزشک خوب را در کنار هزینه مناسب آن انتخاب کرده باشید. بهترین جراح بینی در قزوین می‌تواند عمل بینی موفقی را برای شما به عمل آورد.

انواع مدل‌های عمل بینی در قزوین

جراحی بینی طبیعی:

این نوع جراحی مناسب افرادی است که تمایل دارند تنها ایرادات بینی آنان برطرف شود و اندازه و فرم کلی بینی آنان حفظ شود. بهترین جراح بینی طبیعی در قزوین بدون بالا بردن سر بینی، سعی در رفع ایرادات بینی از جمله قوز بینی، برآمدگی یا فرورفتگی روی تیغه بینی و یا متقارن سازی سوراخ‌های بینی می‌کند. در جراحی بینی طبیعی زاویه بین بینی و لب بالایی فرد حدودا ۹۰ درجه است. بیشتر متقاضیان عمل بینی طبیعی آقایان هستند.

جراحی بینی فانتزی:

در جراحی بینی فانتزی، جراح علاوه بر رفع ایرادات بینی، به تیغه بینی نیز قوس نسبتا زیادی می‌دهد و سر بینی را تا حدودی بالا می‌آورد. در عمل بینی فانتزی که عروسکی نیز نامیده می‌شود زاویه بین بینی و لب بالایی حدودا ۱۰۵ درجه است. این مدل جراحی بیشتر مناسب خانم‌هایی است که صورت کوچکی دارند. توجه داشته باشید که بینی فانتزی مناسب همه افراد نیست و ممکن است سبب بهم خوردن تناسب و تقارن بین بینی و سایر اجزای صورت شود.

جراحی بینی نیمه فانتزی:

اگر شما جز آن دسته هستید که دوست دارید میزان تغییرات بینی شما بیشتر از عمل بینی طبیعی باشد و در عین حال فرم بینی فانتزی را نیز نمی‌پسندید به احتمال زیاد جراحی بینی نیمه فانتزی مناسب شماست. در این مدل جراحی، شیب تیغه بینی کمتر از نوع قبلی (بینی فانتزی) است و زاویه بین بینی و لب بالایی از ۹۰ درجه بیشتر و از ۱۰۵ درجه کمتر است.

بهترین جراح بینی در قزوین

هزینه عمل بینی در قزوین (سال ۱۴۰۲) چقدر است؟

هزینه عمل بینی در قزوین مانند سایر شهرها به فاکتورهای متعددی مانند، تجربه و تخصص جراح، منطقه جغرافیایی برای انجام جراحی، روش و نوع جراحی بینی، هزینه پرسنل اتاق عمل و بی هوشی، پیچیدگی و مدت زمان عمل بینی و …. بستگی دارد.

از آنجایی که بینی علاوه بر زیبایی، عضوی برای حیات انسان محسوب می‌شود، بنابراین مهارت و تجربه جراح در این زمینه برای رسیدن به نتیجه دلخواه و بدون هیچ مشکل تنفسی و ساختاری بسیار اهمیت دارد، زیرا پزشکی که عمل‌های متعددی انجام داده است می‌تواند در پیچیده‌ترین شرایط بهترین تصمیم را بگیرد. از این رو، هزینه جراحی نزد یک پزشک حاذق به طبع بیشتر از هزینه عمل بینی توسط یک پزشک کم تجربه می‌باشد.

جراحی بینی یک عمل کاملا حساس و پیچیده است و شکست در آن می‌تواند تاثیر بسیار منفی در چهره و حتی تنفس و حیات فرد بگذارد. از این رو بهتر است اولویت خود را پایین بودن هزینه جراحی قرار ندهید و سعی کنید بهترین و با تجربه ترین جراح بینی را انتخاب کنید. به طور کلی هزینه عمل بینی در قزوین (در سال ۱۴۰۲) از ۱۴ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۵۰ میلیون تومان هم افزایش می‌یابد.

مهم ترین اقدامات لازم قبل از عمل بینی چیست؟

با رعایت بعضی نکات قبل از عمل بینی می‌توانید جراحی راحت‌تری داشته باشید و نتیجه بهتری از جراحی بگیرید. حتما قبل از جراحی این موارد را با جراح خود در میان بگذارید، با این وجود مرور مطالب زیر نیز می‌توانند برای شما مفید باشند:

بهتر است از ۲ هفته قبل از عمل بینی مصرف داروهای حاوی آسپرین را متوقف کنید (با صلاحدید متخصص مربوطه) چرا که این ترکیبات موجب رقیق شدن خون می‌شوند و احتمال خونریزی در حین عمل و یا بعد از آن را افزایش دهند.

استعمال مشروبات الکی نیز باید از ۲ هفته قبل از عمل بینی متوقف شود چرا که الکل نیز احتمال خونریزی را افزایش می‌دهد.

مصرف سیگار و دخانیات برعکس الکل موجب تنگ شدن رگ‌های خونی می‌شوند که این مسئله می‌تواند روند بهبود زخم‌ها بعد از جراحی را به تعویق بیندازد.

از ۸ ساعت قبل از عمل جراحی دیگر چیزی نخورید و ناشنا بمانید، این مسئله در تمام جراحی‌هایی که نیاز به بیهوشی عمومی دارند صدق می‌کند.

اگر لاک ناخن دارید، حتما باید شب قبل لاکتان را پاک کنید.

شب قبل از جراحی، نتیجه آزمایشات و عکس‌های پزشکی خود را سرجمع کنید و این مدارک را حتما در روز عمل با خود به همراه داشته باشید. (انجام جراحی بینی بدون این مدارک امکان پذیر نیست.)

قبل از ورود به اتاق عمل باید آرایش صورت خود را پاک کنید.

به خاطر داشته باشید که همراه داشتن هرگونه زیورآلات در اتاق عمل ممنوع است، بنابراین از همراه داشتن این وسایل اجتناب کنید.

قبل از بیهوشی شما فرصت کافی دارید تا در مورد تغییرات مدنظرتان با جراح خود صحبت کنید. البته توصیه ما به شما این است که فرم نهایی بینی را به جراح خود بسپارید چرا که ایشان با رعایت تمامی موارد (از جمله عملکرد صحیح بینی و همچنین میزان تناسب بینی با سایر اجزای صورت) بهترین فرم بینی را برای شما در نظر می‌گیرند.

استرس نداشته باشید و به مهارت و تخصص جراح خود اعتماد کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: قزوین
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : شبانه روزی
قزوین

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران