بهترین شرکت حسابداری در شهرکرد

بهترین شرکت حسابداری در شهرکرد

چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد
درباره ما

بهترین شرکت حسابداری در شهرکرد | شرکت حسابداری در شهرکرد

 

خدمات حسابداری و مالی

شرکت حسابداری شهرکرد با ارائه خدمات حسابداری برای بنگاه های اقتصادی و شرکت های مختلف که آن ها میتواند شامل : تهیه ترازنامه ، تجزیه و تحلیل ، کنترل حساب ها ، تهیه دفاتر قانونی ، انجام امور اداری و پرسنلی ، تهیه صورت های مالی ، استقرار نماینده و حسابدار ، بستن حساب ها و مشاوره در در حوزه های مالیاتی ، مالی و مشاوره حسابرسی و … باشد .

خدمات مالیاتی

در ادامه به معرفی تعدادی از برجسته ترین و موثرترین خدماتی که در شرکت حسابداری شهرکرد ارائه میشود پرداخته ایم که شامل : ثبت اظهارنامه ارزش افزوده ،ارسال و تهیه اظهارنامه مالیاتی ، ثبت و تنظیم گزارش فصلی و انجام همه فعالیت های حوزه مالی و مالیاتی که برای هر فصل و هر ماه دغدغه ذهن مدیران صاحب کسب و کار است و مدیران موفق به این موضوع واقف هستند که عدم پیگیری و ارسال این قبیل فعالیت ها در برخی موارد جرائم سنگینی به دنبال خواهد داشت .

خدمات اداری و پرسنلی

ارائه خدمات این مجموعه در زمینه امور اداری و پرنسلی اعم از ثبت نام بیمه ای و تهیه و ارسال لیست بیمه ، تنظیم و انعقاد انواع قرارداد های کارکنان ، حضور و غیاب کارمندان ، تهیه ، ثبت و تنظیم کارکرد پرسنل ، کارت زنی ، محاسبه جمعه کاری و تعطیلات ، پرداخت حقوق و مزایا به صورت ماهیانه ، انجام امور کارگزینی و … می شود و کسب و کارهایی که طرف قرارداد ما در موسسه هستند میتوانند از مشاوره کارشناسان بهره ببرند .

خدمات مشاوره حسابرسی

شرکت حسابداری شهرکرد با اشراف کافی به قوانین مرتبط به امور مالی و مالیاتی می تواند به مشتریان خود در خصوص مشاوره های تخصصی اطمینان کامل داده و همه امور مربوط به واحد مالی آنها را پشتیبانی کند از مشاوره های حسابرسی تا مشاره امور مالیاتی و مالی . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره حسابرسی با کارشناسان ما تماس بگیرید .

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : ۹تا۴.۳۰

نظرات کاربران