خدمات آسانسور در رشت

خدمات آسانسور در رشت

گیلان
درباره ما

آسانسور یکی از تجهیزات مهم ساختمان است که امروزه در اکثر ساختمان ها دیده می شود. با توجه به رشد آپارتمان سازی در سالهای اخیر نصب آسانسور و سرویس و نگهداری ماهیانه آن از ملزومات زندگی شهرنشینی است تا از بروز حوادث خطرناک برای ساکنان ساختمان جلوگیری شود. برای این کار شما باید از شرکت های خدمات تعمیر و سرویس آسانسور در رشت کمک بگیرید.

پیشنهاد ورناپ به شما این است که در انتخاب شرکتهای دارای صلاحیت در زمینه نصب و سرویس آسانسور حتما به پروانه طراحی و مونتاژ شرکت آسانسور، عضویت سندیکا و اتحادیه آسانسور یا انجمن های صنفی توجه کنید. از دیگر مواردی که در این صنعت دارای اهمیت است اخذ گواهی ایمنی و استاندارد آسانسور ها پس از نصب و راه اندازی و انجام بازرسی های ادواری جهت استانداردسازی به صورت سالیانه می باشد که در بسیاری از شهرستانها توجهی به این موضوع نشده ولی در شرکت عرش پیمای بعنوان یکی از بهترین شرکت های خدمات آسانسور در رشت تمامی این استانداردها به نحو احسن رعایت شده است.

شرکت خدمات آسانسور عرش پیمای در استان گیلان شهر رشت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز نموده و بر اساس دانش مهندسی و تجربیات مجموعه مدیریت خود با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه ⁦فروش ، نصب و راه اندازی، بازسازی، سرویس و نگهداری انواع آسانسورهای کششی، هیدرولیک، بالابر از پیشروآن این صنعت به شمار می رود

خدمات نصب آسانسور در رشت

خدمات شرکت آسانسور عرش پیما:

  • مشاوره و طراحی انواع آسانسور
  • سرویس و نگهداری انواع اسانسور
  • نصب و راه اندازی انواع آسانسور
  • بازسازی و فروش انواع آسانسور
  • دارای مدرک مهندسی آسانسور و بالابر از دانشگاه آزاد
  • عضو اتحادیه آسانسور ایران
  • عضو انجمن آسانسور استان گیلان
  • دارای گواهینامه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت، معدن وتجارت

اهداف شرکت خدمات آسانسور عرش پیما در رشت:

شرکت اسانسور عرش پیما در طول مدت فعالیت خود پروژه های بسیار بزرگ و خاص بسیاری را به بهترین نحو اجرا نموده و همواره با تلاشی بی وقفه نسبت به جلب رضایت مشتریان، به عنوان اولویت اول خود اقدام نموده است.

پرسنل نصب و راه اندازی این شرکت از مجرب ترین گروه های نصب در کشور می باشند که اغلب ایشان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر در رشته های مرتبط و به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاه آسانسور می باشند. گذراندن دوره‌های نصب و استفاده از روش های مدرن نصب توسط ایشان ، کیفیت محصولات شرکت آسانسور عرش پیما را تا حد قابل توجهی با دیگران متمایز نموده و رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

خدمات نصب و راه اندازی اسانسور در رشت

عرش پیمای یکی از بهترین شرکت های خدمات آسانسور در رشت

بیشتر بخوانید:

لیست شرکت های خدمات اسانسور + شماره تماس

هزینه خدمات تعمیر و سرویس آسانسور در رشت:

اگر قصد استفاده از خدمات تعمیر و سرویس اسانسور رشت را دارید باید هزینه این خدمات را هم در نظر داشته باشید. به طور کلی هزینه تعمیر آسانسور از هزینه سرویس آن بیشتر است. هزینه خدمات تعمیرات آسانسور در رشت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد که مهم ترین آن نوع مشکل فنی پیش آمده برای آسانسور است. اگر مشکل فنی پیش آمده برای آسانسور جدی و اساسی باشد یا اینکه آسانسور نیاز به تعویض قطعات داشته باشد هزینه تعمیرات آسانسور در رشت افزایش می یابد.

نوع آسانسور نیز بسته به اینکه سیم بکسلی، چرخ دنده ای، مغناطیسی، هیدرولیک و یا کششی باشد در هزینه تعمیر و سرویس اسانسور در رشت تغییر ایجاد می کند. علاوه بر این موارد دستمزد فرد متخصص برای ارائه خدمات تعمیر و سرویس آسانسور در رشت و در صورت لزوم هزینه ایاب و ذهاب او به محل مورد نظر را هم باید در نظر بگیرید.

شما می توانید برای استفاده از خدمات تعمیر و سرویس آسانسور رشت با کارشناسان و متخصصان شرکت آسانسور عرش پیما تماس بگیرید و از ارائه این خدمات در اماکن مختلف اعم از ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … با صرف هزینه مناسب بهره مند شوید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09114040110 ، 01332113397
  • ایمیل: ARSH_PEIMAYEGIL@YAHOO.COM
  • نشانی: گیلان
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 صبح الی 12
گیلان

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران