آسانسور در شمال تهران | آسانسور و پله برقی عالیه 09118415949

آسانسور در شمال تهران | آسانسور و پله برقی عالیه 09118415949

تهران ، نارمک
درباره ما

آیا قصد خرید آسانسور برای خانه، آپارتمان، ساختمان اداری، کارخانه ، انبار یا هتل در شمال تهران را دارید؟

بسیار مهم است که بدانید هنگام خرید آسانسور دنبال چه چیزی هستید؟

از عواملی که در فروش آسانسور موثر است عبارت است از: قطعات، موتور، نوع و ظرفیت آسانسور و …

در خرید، فروش و انتخاب نوع آسانسور باید به موارد زیر توجه کرد:

خرید آسانسور در شمال تهران

آسانسور وسیله ای جهت جابجایی افراد در طبقات می باشد. با توجه به تعداد طبقات، مشخصه و ظرفیت و مشخصه های آن متفاوت می باشد. آسانسورهای مسکونی از پر فروش ترین آسانسورها می باشد. که با توجه به سلیقه مشتریان در طرح های متفاوتی می باشد. آسانسورها دارای انواع مختلفی بوده که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم …

خرید و فروش آسانسور کششی

آسانسورهای کششی در ایران از پرفروش ترین آسانسور در ایران می باشد. آسانسور کششی در انواع مختلف آسانسورهای کششی گیربکس دار، آسانسورهای کششی گیر لس، آسانسورهای بدون موتورخانه و آسانسورهای بالابرنده می باشند.

آسانسورهای کششی توسط یک زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و هر گونه نیروی رانشی به گونه ای غیر از اصطحلاک به آن وارد می شود. قاب وزنه در این گونه آسانسورها وجود ندارد.

چنانچه شما نیز برای ساختمان خود نیاز به آسانسورهای کششی داشتید می توانید برای خرید بهترین آسانسور در شمال تهران با شماره های درج شده در این آگهی تماس حاصل نمایید. شرکت آسانسور سفید ارائه دهنده انواع آسانسورها با بالاترین کیفیت می باشند.

خرید آسانسور مغناطیسی

آسانسورهای مغناطیسی به جای اتصال به طناب‌ها و قرقره ها به سمت بالا، روی محورهایی که میدان‌های الکترومغناطیسی را در خود جای داده‌اند، به عنوان محرک‌های خطی شناخته می‌شوند. فناوری مغناطیسی به آسانسورها اجازه می‌دهد آزادانه و خارج از مسیر کابین‌ها در یک محور حرکت کنند، به این معنی که انعطاف‌پذیری آنها بسیار بیشتر از آسانسورهای کابلی است.

در مقایسه با آسانسورهای کششی و آسانسور هیدرولیکی (Maglev) ، آسانسورهای مغناطیسی مزیت‌های زیادی دارند از جمله این مزیت‌ها می‌توان به به سروصدای کم، ایمنی بالا، قابلیت کنترل خوب، عدم اصطکاک و ارتعاش نور اشاره کرد.

در صورتی که ایمنی ساختمان برایتان مهم می باشد می توانید با شماره های درج شده در این آگهی تماس حاصل نمایید. شرکت آسانسور سفید در شمال تهران دارای سابقه طولانی در زمینه فروش و نصب انواع آسانسورها با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

خرید آسانسور پنوماتیک در شمال تهران

آسانسور پنوماتیک آسانسوری است بسیار جالب و ارزان قیمت برای ساختمانهای کوتاه ۲ تا ۴ طبقه، با نصب بسیار آسان، نصب این آسانسور در مدت کوتاه یک روز الی سه روز با توجه به نوع و تعداد طبقات انجام می شود.

یکی دیگر از خصوصیات خوب آسانسور پنوماتیک سرویس و نگهداری آن می باشد که اصلا احتیاجی به روغن و گریس و مواد نفتی نداشته و عملا بابت روانکاری و مصرف روغن و گریس و دیگر موارد هیچ هزینه ای ندارد و طبق دستورالعمل سرویس دوره ای، بازدید این آسانسور هر ۴ سال بکبار می باشد.

در صورتی که شما هم برای ساختمان خود خواهان خرید این نوع آسانسور می باشید می توانید برای خرید آسانسور در شمال تهران با شماره های درج شده در این آگهی تماس گرفته تا مهندسین شرکت آسانسور سفید در محل مورد نظر شما حاضر شده و با اندازه گیری ابعاد محل نصب اقدام به نصب آسانسور نمایند.

 فروش انواع آساسنسور در ابعاد مختلف با قیمت های رقابتی

اجرای صفر تا ۱۰۰ آسانسورهای کششی .گیرلس .هیدرولیک

بازسازی آسانسورهای فرسوده و گرفتن استاندارد

سرویس و نگهداری

جهت سفارش یا مشاوره با ما تماس بگیرید

قیمت و خرید آسانسور شیشه ای در شمال تهران

آسانسور های شیشه جزو آسانسور هایی است که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و قیمت آسانسور شیشه ای با بقیه آسانسور ها فرق می کند و دارای تفاوت های بسیاری است. کابین آسانسور شیشه ای از جذابیت بالایی برخوردار است و برخلاف نظر برخی از افراد بسیار مقاوم است و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. از آسانسور های شیشه ای بیشتر در مراکز تجاری و اداری لوکس استفاده می شود.

اگر شما نیز زیبایی ساختمان برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توانید با شماره های درج شده در این آگهی تماس حاصل نمایید.

خرید آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیکی به دلیل داشتن مکانیزم هیدرولیکی در حرکت از امنیت بالایی برخوردار است، آسانسور های هیدرولیکی از نظر هزینه بسیار به صرفه هستند و فضای کمی را اشغال می کنند همچنین درصد خرابی قطعات بسیار کم است.

مزایای آسانسور هیدرولیکی:

  • بهره برداری بهتر از فضای ساختمان
  • آسانسورهای هیدرولیکی موثر ترین وسیله جهت جابه جایی کالا و وسایل بسیار سنگین هستند.
  • به هنگام پایین آمدن، مصرف انرژی در اینگونه دستگاه صفر است.
  • دارای ضریب اطمینان بالا

مرکز تخصصی ساخت، فروش و نصب انواع آسانسور هیدرولیکی به همراه بیمه

ارائه دهنده  انواع بالابر و آسانسور به همراه کلیه خدمات و محصولات مرتبط

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

قیمت و خرید آسانسور در شمال تهران

قیمت آسانسو در سال های اخیر با افزایش قیمت دلار ، افزایش نجومی داشته است. فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت خرید آسانسور موثر است که عبارتند از :

  • ابعاد ساختمان (این مورد شامل تعداد واحدهای هر طبقه، تعداد طبقات و میزان ترافیک روزانه ساختمان می باشد.)
  • طراحی خاص آسانسور
  • ظرفیت آسانسور
  •  نوع آسانسور
  •  تعداد ایستگاه ها

قیمت آسانسور فقط هزینه های مربوط به تامین قطعات را شامل می شود. و قیمت آسانسور ربطی به هزینه های کلی آسانسور ندارد. هزینه های کلی شامل هزینه های نصب آسانسور و هزینه های تعمیر و نگهداری آسانسور می باشد.

برای اطمینان از قیمت آسانسور می توانید با شرکت آسانسور سفید تماس بگیرید. مشاورین و کارشناسان این شرکت اطلاعات دقیقی در مورد قیمت خرید آسانسور در اختیار شما قرار می دهند.

نمایندگی فروش آسانسور در شمال تهران

شرکت آسانسور سفید ساخت و راه اندازی و فروش آسانسور در شهر تهران حرف اول را میزند. عزیزانی که به دنبال یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه ساخت و نصب آسانسور می گردند؛ شرکت آسانسور سفید یکی از بهترین نمایندگی های فروش آسانسور در تهران  دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه ساخت و راه انداززی و نصب انواع آسانسورها بوده و دارای بهترین و مجرب ترین مهندسین برای نصب می باشند و دارای تخصص در زمینه انواع آسانسورها بوده و به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین آسانسور برای ساختمان شما کمک می کنند.

در صورت خرید از این شرکت کلیه خدمات نصب به صورت رایگان انجام می شود. در صورت نیاز به مشاوره، نصب و یا خرید آسانسور در شمال تهران تنها کافی است که با شماره های درج شده در این آگهی تماس گرفته و ضمن انجام مشاوره تلفنی نسبت به هماهنگی جهت جلسه حضوری و عقد قرارداد اقدام نمایید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران ، نارمک
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 24 ساعته تمام شیفت
تهران ، نارمک

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران