خرید درب و پنجره در شمال تهران

خرید درب و پنجره در شمال تهران

تهران
درباره ما

درب و پنجره ها یکی از ارکان مهم ساختمان هستند که بر زیبایی بصری و همچنین بر راحتی و زیبایی داخلی خانه تاثیر بسزایی دارند. از طرفی زندگی کردن در شهر شلوغ و پر سر و صدا و آلودگی تهران نیازمند مراقبت از خود و ارامش خانه است. خرید درب و پنجره در شمال تهران می تواند بخش اعظمی از مسئولیت این مراقبت و آرامش و آسایش ناشی از آن را، به عهده بگیرد.

درب و پنجره های آلومینیومی و فلزی در ساختمان های بزرگ تجاری و تفریحی و هنری، همینطور بانک ها و فروشگاه ها هم استفاده می شوند. تولید کننده درب و پنجره شمال تهران با هدف ارائه محصولات، خدمات نوین و با پشتوانه دانش متخصصان، مدیریت کار آمد و تکنولوژی روز دنیا، انواع درب و پنجره های چوبی، آهنی، آلومینیومی، فلزی، آلوود، pvc و upvc که دارای کیفیت بالایی است را در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد .

طراح و نصاب درب وپنجره فلزی و آلومینیومی و انواع توری و پلیسه جمع شو با برخورداری از تکنولوژی جدید در صنعت ساختمان، ارائه خدمات مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن و استفاده از محصولاتی با استاندارد های جهانی، توانسته است در مدت فعالیت خود بسیاری از پروژه های ساختمانی را در شهرهای مختلف کشور اجرا نماید.

خرید درب و پنجره در شمال تهران

فضای مناسب و دلخواه برای انتخاب و خرید افرادی باشد که به دنبال زیبایی، امنیت و آرامش در خانه هستند. امروز پنجره های فلزی در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده و این موضوع باعث شده انواع پنجره فلزی و آلومینیومی قیمت و برندهای متفاوت وارد بازار شوند. اگر قصد خرید درب و پنجره در شمال تهران را دارید باید قبل از آن همه موارد درباره مدل، نوع و جنس متریال به کار رفته و حتی نوع بازشو آن را بررسی کنید. برای پیدا کردن انواع درب و پنجره فلزی با قیمت مناسب، خدمات نصب و گارانتی معتبر پیشنهاد ما به شما اینجاست.

خدمات:

  • خرید درب پنجره آهنی آلمینیومی مستعمل یا همون ضایعاتی با بالاترین قیمت در تمام تهران
  • سرتاسر تهران و حومه به صورت سیار
  • خرید ضایعات آهن، مس، برنج، آلومینیوم، استیل درب و پنجره
  • قوطی، ورق، پروفیل، نبشی، تیرآهن، لوازم منزل، یخچال، لباسشویی، تلوزیون، اجاق گاز، بخاری و لوازم انباری، ضایعات اداری
  • ساختمانی هتل از صفر تا صد، آماده شرکت در مزایده شرکت ها، هتل ها، کارخانه های دولتی و غیردولتی
  • حمل و بازدید رایگان، تسویه نقدی
  • 16 اکیپ سیار در تمام نقاط تهران در اسرع وقت
  • 24 ساعته حتی روزهای تعطیل در خدمت شما هست

خرید درب و پنجره فلزی در شمال تهران

قیمت پنجره دوجداره و مزایای آن باعث محبوبیت آن در بین سازندگان شده و در ساختمان های نوساز سطح شهر از آنها استفاده می کنند. تعویض پنجره قدیمی و نصب پنجره دوجداره برای نوسازی و بازسازی توسط کارشناسان نصب در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

بررسی مواد اولیه در ساخت پنجره، رعایت استاندارد های لازم و استفاده از برندهای معروف به دلیل کیفیت تضمین شده نکته قابل توجهی است. خرید از شرکت درب و پنجره تهران به شما کمک می کند تا به دنبال موردی باشید که علاوه بر رفع نیاز شما از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد.

در این مجموعه قیمت ها بر اساس تعرفه مشخص تعیین می شوند و نمی توان مبلغی کم یا زیاد پرداخت کرد. برای اطلاع از قیمت و هزینه دقیق ساخت و نصب انواع درب و پنجره در شمال تهران با توجه به نیاز و بودجه خود با شماره های درج شده در این آگهی تماس بگیرید.

بهترین برند های درب و پنجره فلزی و آلومینیومی

شما می توانید قبل از خرید برند مورد نظرتان را از بین برندهای درب و پنجره هافمن، پنجره وین تک یا پنجره ویستابست انتخاب کنید. شرکت های معتبر در زمینه ساخت درب و پنجره فلزی هزینه ساخت، تعمیر و نصب را اعلام می کنند. متخصصان و کارشناسان نصب پنجره دوجداره توسط این شرکت به محل های مورد نظر اعزام شده و بررسی های لازم را انجام می دهند. کیفیت متریال و نصب در برندهای درب و پنجره آلومینیومی قابل مقایسه است و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

مزایای نصب وخرید درب و پنجره فلزی در شمال تهران:

  • بازدهی انرژی
  • کاهش سر و صدا
  • همواره مقاومت و ساختار خوبی دارند
  • کیفیت و استانداردهای بین المللی

اهداف شرکت:

بالاترین کیفیت

بالاترین سطح رضایت مشتری

تضمین محصولات با بهترین نسبت ممکن کیفیت/قیمت

حفظ و گسترش پیشرو بودن در رقابت

ایجاد فرصتهای اساسی برای توسعه و پیشرفت کارکنان شرکت

ارایه خدمات پس از فروش به مدت ۱سال

جهت خرید درب و پنجره در شمال تهران با شماره های درج شده تماس بگیرید

اطلاعات تماس
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران