خرید قالب فلزی بتن در مشهد | 09153089529

خرید قالب فلزی بتن در مشهد | 09153089529

خراسان رضوی ، مشهد
درباره ما

بتن از مصالح پر کاربرد در ساختمان سازی است، فرآیند قالب بندی بتن زمانی انجام می‌شود که بتن تا قبل از سفت شدن و شکل‌گیری درون قالب‌هایی که از پیش به این منظور طراحی شده ریخته شود و به مرور زمان شکل قالب را گرفته و سفت شود. با توجه به گستردگی پروژه‌های ساخت و ساز، انتخاب نوع قالب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بر هزینه نهایی تاثیر بسزایی خواهد داشت. از انواع قالب‌ها بر اساس جنس قالب می‌توان قالب چوبی، آجری، پلی وود،پلای وود، فایبرگلاس، قالب بتن پلاستیکی و قالب فلزی بتن را نام برد.

خرید قالب فلزی بتن در مشهد

در مجموعه مشهد انواع قالب های فلزی از جمله قالب ستون گرد، قالب های تونلی، قالب های کنج و قالب های تخت به صورت نو و دست به فروش می رسد. تمامی قالب ها با جنس فولاد اعلا و در اندازه های متفاوت موجود می باشد. در این شرکت علاوه بر قالب های فلزی بتن، فروش انواع جک سقفی، جک ساختمانی، داربست فلزی، اسکافلد مثلثی و تمامی تجهیزات قالب و لوازم داربست با باکیفیت ترین تولیدات به صورت نو و دست دوم به شما ارایه خواهد شد. قیمت و هزینه های تجهیزات ما بسیار مناسب می باشد که میتوانید جهت استعلام قیمت خرید قالب فلزی بتن در مشهد و مشاوره با ما تماس بگیرید.

چرا قالب های فلزی بتن بهترین گزینه است؟

قالب های فلزی اگر به درستی نگه داری شوند میتواند تا 2000 بار استفاده شود که برای شرکت ها یک راه حل مناسب برای استفاده طولانی مدت است . صحت کار و ایمنی را میتوان با استفاده از قالب های فلزی افزایش داد . قالب های فلزی تاب بر نمیدارند و همچنین رطوبت بتن را جذب نمیکنند و همچنین با استفاده از قالب های فلزی بتن می توان با راحتی بیشتری در ترتیب های خاص برداشته شود.

برای اطلاع از سایز و وزن قالب بتن و خرید قالب فلزی بتن در مشهد میتوانید با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما راهنمایی کنند …

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09153089529 ، 09155091908
  • نشانی: خراسان رضوی ، مشهد
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
خراسان رضوی ، مشهد

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران