خرید عایق نانو سیلیکون عمده در تهران

خرید عایق نانو سیلیکون عمده در تهران

تهران
درباره ما

نانو سیلیکون عایقی بی رنگ است که بدون ایجاد رنگ یا لایه یا هرگونه اثر ظاهری سطح را ضد آب مینماید. خرید عایق نانو سیلیکون از جمله جدیدترین دستاورد های انسان می باشد که از بهترین مواد ساخته می شوند و دارای مزایای زیاد و برتری های بی شماری نسبت به سایر عایق ها می باشند. در فروشگاه عایق نانو سیلیکون عمده در تهران این محصول با کیفیت عالی و برند های معتبر عرضه می شود.

عایق نانو سیلیکون نسل جدیدی از عایق های ساختمانی می باشد که خاصیت عایق کاری بسیار خوبی دارد و قابل استفاده برای هر گونه سطح مانند سطوح بتنی، فلزی، کف، دیواره های استخر ، ایزولاسیون و آنتی باکتریال نمودن سیمان، کاشی، موزائیک، آجر، سنگ، خاک و گل، شیشه، سفال، کاغذ، چوب، پارچه و … می باشد.

خرید عایق نانو سیلیکون عمده در تهران

این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو قادر است در برابر فرسایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای بیش از 20 سال حفظ نماید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است.

همچنین این محصول تمام سه ویژگی برتر لازم برای مواد ضد آب کننده را در خود دارد چونکه:

  1. لایه های زیرین غیر آلی را در سطح مولوکولی ضد آب می کند.
  2. دوستدار محیط زیست است و به صورت محلول در آب استفاده می شود و VOC آن برای هر متر مربع اعمال شده به طور قابل توجهی کمتر از فناوری مشابه پایه حلالی است.
  3. این محصول بر پایه شیمی ارگانو سیلیکون و یک ماده واکنشی است، بنابراین با سطح زیر لایه غیرآلی واکنش داده و پس از انجام واکنش جزیی از ساختار آن می شود به همین دلیل ماندگاری طولانی را فراهم می آورد .
  4. بالا بردن توان مقاومت سطح در برابر سایش ، ضربه و فشار.

نانو سیلیکون در تهران

ویژگی های شاخص عایق نانو سیلیکون در تهران

از ویژگی های این عایق به دلیل جزئی بودن و پایه بودن آن در آب، فوق آبگریز، غیر قابل اشتعال، بهداشتی بودن و سازگار بودن با محیط زیست، چسبندگی عالی به سطوح و امکان کاربرد آسان روی سطوح شیب دار و عمودی، انعطاف پذیری و کشش حتی در دما، استفاده از آن آسان است. مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش و جلوگیری از هدر رفتن انرژی ساختمان تا 45٪، پوسته پوسته نشدن و ترک خوردگی و یکپارچگی محصول در شرایط محیطی متفاوت، با کیفیت بالا و خواص نگهداری رنگ در طولانی مدت، نفوذناپذیری و عدم جذب گرد و غبار و خاک و کمک به حفظ یک سطح بسیار جذاب و تمیز، باعث می شود سطح اعمال شده روی آن نفس بکشد، جایگزینی مناسب برای تمام عایق های سنتی، تعمیر آسان در صورت بروز خراش های احتمالی.

قیمت عایق نانو سیلیکون عمده ؟

امروزه بازار خرید انواع عایق نانو سیلیکون به دلیل مزایای و خصوصیاتی که این عایق ها دارند، مانند طول عمر مفید بالا، اجرای آسان، سرعت اجرای بالا، ماندگاری عالی، مقاومت در برابر رطوبت ها و… بسیار رونق گرفته است و برای رونق بیشتر هم مستعد می باشد.

این عایق ها قابل استفاده برای بسیاری از اماکن و سطوح مختلف می باشند؛ بنابراین حوزه کاربرد بسیار گسترده ای دارند؛ از این رو هر ساله مقدار زیادی از آنها تولید و در جهت تامین نیاز های کشور عرضه می شود.

قیمت عایق نانو سیلیکون یکی از مهمترین عوامل می باشد که در نظر خریداران بسیار حائز اهمیت می باشد که رقم آن در مقایسه با کیفیت بالای این محصول و مزایای بی شماری که دارد بسیار مناسب و اقتصادی می باشد و امکان خرید این محصول را با قیمت های ارزان تری نسبت به سایر عایق ها برای خریداران فراهم کرده است. اگر سفارش عایق نانو سیلیکون در تهران به صورت عمده باشد قیمت ارزان تری نیز خواهند داشت؛ بنابراین خریداران عمده ای با صرف هزینه های اقتصادی می توانند مقدار زیادی از این محصول را خریداری کنند.

از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرید نانو سیلیکون:

  • کیفیت ضد آب سفید
  • تولید کننده این محصول
  • بسته بندی آن
  • حجم بسته بندی
  • نوع خرید مشتری

مرکز خرید نانو سیلیکون در تهران این محصول را با قیمت های مختلفی ارائه می دهد که براساس همین مشخصات ذکر شده در اینجا است. جهت خرید، ثبت سفارش و مشاوره فروش این محصول می توانید با با شماره 09361315308 تماس بگیرید

50 درصد زیر قیمت کارخانه به فروش می رسد.


همچنین بخوانید: عایق رطوبتی نانو پلیمر چیست ، خرید نانو سیلیکون آبگریز

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران