خرید میلگرد چکی | خرید میلگرد اعتباری | خرید میلگرد با سند ملکی

خرید میلگرد چکی | خرید میلگرد اعتباری | خرید میلگرد با سند ملکی

تهران
درباره ما

خرید میلگرد چکی | خرید میلگرد اعتباری  | خرید چکی میلگرد | خرید نقدی میلگرد | خرید قسطی میلگرد | خرید میلگرد با سند ملکی | خرید میلگرد بصورت تهاتر | خرید اعتباری میلگرد

میلگرد آجدار چیست؟

میلگرد آجدار(ribbed rebar) یکی از پرکاربردترین مقاطع طویل فولادی است که کارایی گسترده‌ای در صنایع گوناگون دارد. این محصول به‌صورت استوانه‌ای و توپر است که در استانداردها و انواع گوناگونی تولید می‌شود. میلگرد آجدار معمولا در طول‌های ۱۲ متری تولید می‌شود، همچنین این محصول در سایز ۸ الی ۳۶ و حتی ۴۰ نیز تولید می‌شود اما برخی سایزهای آن کمتر و در شمار محدودی از کارخانه‌ها و با سفارش مشتری ساخته می‌شود.

این پروفیل که به دلیل مقاومت کششی و تنشی بالا بیشتر در مصارف ساختمانی کاربرد دارد در انواع مختلفی تولید می‌شود که در ادامه به تشریح آن پرداخته خواهد شد.

خرید میلگرد میانه بدون واسطه از نماینده انحصاری

خرید میلگرد قسطی

مدیر فروش خانم باقری 09118415949

فرایند تولید میلگرد آجدار

تولید میلگرد در چندین مرحله و به چند روش انجام می‌شود که شامل نورد گرم، نورد سرد، میکروآلیاژی و ترمکس است. در همه این چهار روش، مراحل تولید اولیه میلگرد مشترک است، یعنی مواد اولیه آن که ممکن است از آهن قراضه یا فولاد کربنی باشد، ذوب می‌شود.

سپس از این مواد مذاب شمش تولید می‌شود که مواد اولیه برای ساخت میلگرد است. پس از این مرحله، ساخت میلگرد به چهار روش صورت می‌گیرد که در ادامه شرح داده می‌شود.

تولید میلگرد به روش نورد گرم

در این روش بیلتی که به صورت قالبی است یا به روش ریخته‌گری تولید می‌گردد، در دمای ۱۰۰۰ الی ۱۱۰۰ درجه سانتیگراد گرم می‌شود، سپس بین غلتک‌هایی که اصطلاحا نورد گفته می‌شود، قرار گرفته و تحت فشار بالایی تغییر شکل می‌دهد.

به این صورت که با فشار این غلتک‌ها طول و قطری که انتظار داریم به دست می‌آید و پس از این مرحله هم عملیات آج‌گذاری آن آغاز شده و میلگردها در طول‌های استاندارد ۶ و ۱۲ متری برش می‌خورند.

تولید میلگرد به روش نورد سرد

در این مرحله از ساخت میلگرد، به جای شکل‌دهی شمش در دمای بالا، مواد اولیه در دمای پایین نورد می‌شود. از آنجایی که حالت‌پذیری در دمای پایین دشوارتر است، در این روش تعداد غلتک‌ها و فشاری که بر شمش وارد می‌شود افزایش می‌یابد، قابل ذکر است که میگلرد تولیدشده با نورد سرد شکل ظاهری بهتر و استحکام بالایی دارد.

تولید میلگرد به روش میکروآلیاژی

تولید میلگرد با این روش، تقریبا مانند نورد گرم است و در دمای بالا انجام می‌شود؛ اما در روش میکروآلیاژی، چند آلیاژ دیگر به مواد اولیه آن اضافه می‌شود که شامل تیتانیوم، نیوبیوم و وانادیوم است.

افزودن این آلیاژها به مواد اولیه میلگرد موجب افزایش استحکام، مقاومت و انعطاف‌پذیری این مقطع فولادی می‌شود که دامنه استفاده از این محصول را گسترده‌تر می‌کند، البته ناگفته نماند که این فرایند قیمت میلگرد را نیز افزایش می‌دهد.

تولید میلگرد با روش ترمکس

این روش هم تقریبا مانند نورد گرم است، ساخت میلگرد به روش ترمکس اینگونه است که دمای بیرونی میلگرد ساخته شده توسط آب یا روغن کاهش می‌یابد، همچنین آلیاژهای به کار برده شده در این روش نیز متفاوت است یعنی کربن کمتری در مواد اولیه آن وجود دارد که این امر به کاهش مقاومت محصول و البته کاهش قیمت آن منجر می‌شود.

میلگرد ساخته شده به روش QST یا همان ترمکس شکل‌پذیری و مقاومت کششی بالایی دارد اما استحکام آن پایین است و برای استفاده در مناطق زلزله‌خیز مناسب نیست، همچنین این نوع میلگرد قیمت پایین‌تری دارد و به دلیل مقرون‎به‌صرفه بودن نسبت به سایر میلگردها محبوبیت بیشتری نیز دارد.

آنطور که شرح داده شد هر یک از این روش‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی به محصول می‌دهد که علاوه‌بر کیفیت میلگرد، کارایی و قیمت آن نیز تغییر می‌کند، به همین جهت درج نحوه تولید در پلاک‌ها و سرتیفیکیت میلگرد آجدار و سایر محصولات بسیار ضروری است.

خرید چکی میلگرد

شما با داشتن دسته چک معتبر میتوانید از ما خرید کنید

خرید میلگرد با سند ملکی

شما با در اختیار داشتن ملک سند دار میتوانید در خواست میلگرد دهید بازده زمانی مورد انتظار برای دریافت میلگرد یک هفته  می باشد

خرید میلگرد چکی

همراهان گرامی شما می توانید برای خرید آهن آلات موردنیاز پروژه خود با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید

 

مجموعه مهبرز فعالیت حرفه ای خود را از سال 1381 در زمینه تولید لوله و پروفیل آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین، تولید و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه فروش و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است

93 درصد مشتریانی که از ما خرید کرده‌اند، رضایت کامل داشته‌اند و تاکنون بیش از 800.000 تن مقاطع فولادی فروخته‌ایم

مهبرز با بهرگیری از افراد متخصص بر آن است تا با اتکا به اعتماد شما مشتریان عزیز در ارایه هر چه بهتر خدمات، شرایط مناسبی را برای خرید آسان شما فراهم نماییم.
ما بر آنیم تا با ایجاد روابط صحیح و سالم بین خود و مشتریان بر پایه اصول مشتری مداری احساس رضایتمندی را به شما عرضه نماییم.
امید است بتوانیم به آنچه گفته و اعتقاد داریم عمل نماییم.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09118415949 ، 09118415949
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 10 صبح الی 21
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران