دوربین مداربسته در رشت

دوربین مداربسته در رشت

گیلان ، رشت
درباره ما

دوربین مداربسته یکی از فاکتورهای اصلی افزایش امنیت اماکن محسوب میشود و در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، شرکت ها و کارخانه ها قابلیت نظارت از راه دور را فراهم می کند. انتخاب و خرید بهترین دوربین مداربسته در رشت بسیار حائز اهمیت و دقت است. استفاده از دوربین های باکیفیت و استاندارد با قابلیت ضبط صدا و تصویر مهم است تا خیالی آسوده از امنیت و جلوگیری از سرقت را برای شما فراهم کند. پس در ادامه همراه ما باشید تا بهترین فروشگاه دوربین مداربسته در  رشت به همراه اطلاعات تماس و آدرس آن را به شما معرفی کنیم.

نمایندگی دوربین مداربسته در رشت

این فروشگاه در زمینه فروش ، و نصب انواع سیستم های دوربین مداربسته در رشت فعالیت دارد. البته محدوده ی فعالیت و ارائه خدمات این فروشگاه شامل سراسر ایران خواهد بود. مجموعه ای از با کیفیت ترین و معتبر ترین برندها در حوزه دوربین مداربسته در این فروشگاه به صورت خرید آنلاین و حضوری موجود میباشد. برای خرید حضوری دوربین مداربسته در رشت میتوانید با مراجعه به دفتر مرکزی آن و بهره مندی از مشاوره خرید حضوری اقدام به خرید کنید. محصول هایی متنوع از چهار برند معتبر و با کیفیت در این فروشگاه موجود می باشد که شما می توانید دوربین مداربسته مدنظر خود را به صورت آنلاین و یا حضوری سفارش دهید.

نصب دوربین مدار بسته در رشت

یکی از مزیت های خرید از نمایندگی معتبر فروش دوربین مدار بسته در رشت برعهده گرفتن تمامی مسئولیت های نصب و راه اندازی دوربین در مکان مورد نظر شما می باشد، پس از خرید دوربین کارشناسان آموزش دیده و کاربلد به محل نصب می آیند و بهترین نقاط برای نصب و راه اندازی دوربین ها و اتاق کنترل را مشخص می کنند و همچنین تمامی خدمات پس از فروش و گارانتی دوربین های خریداری شده را برعهده می گیرند.

بهترین برندهای دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته رشت

فروش عمده دوربین مداربسته در رشت

در این فروشگاه امکان ثبت سفارش بصورت عمده نیز وجود دارد. بنابراین اگر از فعالان در حوزه فروش دوربین مداربسته و تجهیزات مربوطه هستید میتوانید از طریق راه های ارتباطی درج شده اقدام به ثبت سفارش به صورت عمده کنید. این مورد محدود به شهر رشت و یا استان گیلان نیست و سفارش های ثبت شده به سراسر ایران ارسال خواهدشد.

مزایای فروشگاه:

  1. ثبت شده در سازمان ثبت شرکتهای رشت
  2. دارنده پروانه کسب از اتحادیه صنفی
  3. دارنده مجوز نصب سیستمهای حفاظتی و امنیتی از نیروی انتظامی استان گیلان
  4. دارنده جواز تاسیس از سازمان صنایع و معادن استان گیلان
  5. برای سفارش های داخل رشت امکان پرداخت در محل وجود دارد
  6. فراهم کردن شرایط خرید قسطی دوربین مداربسته در رشت
  7. تمامی محصولات دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر 24 ماهه

قیمت فروش دوربین مداربسته در رشت چقدر است؟

قیمت دوربین مداربسته ها با توجه  به نوع برند، قابلیت، آپشن و کیفیت آن ها متفاوت می باشد. جهت مشاوره، قیمت محصولات، کارشناسی خرید و سوالات پیرامون محصولات موجود در فروشگاه با شماره 09118313460 در تماس باشید.

همچین اگر ساکن شهر شیراز هستید برای خرید این محصول پیشنهاد می کنیم به صفحه خرید دوربین مداربسته در شیراز مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: گیلان ، رشت
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
گیلان ، رشت

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران