دکوراسیون داخلی در تهران

دکوراسیون داخلی در تهران

تهران
درباره ما

دکوراسیون داخلی در تهران طراح، سازنده و مجری انواع کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، سایر مصنوعات چوبی مدرن، کلاسیک با بروزترین ابزار و کادر متخصص می باشد.
اصول و خط فکری گروه آریا کابین…
منافع و شخصیت شما برای ما مهم است
ما در روند طراحی از دانش و تجربه خود برای تحقق بخشیدن به ایده های شما استفاده میکنیم و به دنبال رفع نیازها و ایجاد فضایی ایده آل برای زندگی آینده تان هستیم. ما معتقدیم که یک پروژه موفق و در عین حال کامل می تواند تنها با همکاری نزدیک با مشتری و البته، درک کاملا متقابل میان ما با شما حاصل شود.
شما فقط خدماتی را که واقعا نیاز دارید دریافت می کنید
به عنوان مثال، مشتری فقط به دنبال مشاوره و نظر فنی نسبت به خرید دکوراسیون میباشد. وظیفه ما صرفا تهیه بهترین محصولات دکوراتیو برای مشتری است. پول و زمان را برای شما صرفه جویی میکنیم.
شما می توانید قبل از شروع تغییرات نتیجه کار را تصور کنید
هنگام طراحی پروژه، وظیفه ما حداکثر وضوح فضای نهایی، ایده های اجرایی، مواد و مصالح کاربردی و فن آوری مورد استفاده از طریق سه بعدی سازی و نمایش تصاویر برای مشتری میباشد.
شما کار با بهترین متخصصان را تجربه خواهید کرد
برای اطمینان از این کار چالش بر انگیز، ما بازار مجریان و فروشگاه های روز را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج را در کنار تجربه های گروه که تا بحال بدست آمده گذاشته و امکان انتخاب بهترین و مناسبترین مجری و تامین کننده را برای شما به وجود میاوریم. تا قبل از آغاز ساخت و ساز مشتری نه تنها از کیفیت بالای کار، بلکه از هزینه های اولیه پروژه نیز با خبر است.

جهت ثبت کسب و کار خود در این صفحه می توانید با شماره پشتیبانی 09361315308 تماس بگیرید
اطلاعات تماس
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8الی20
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران