ریموت ارزان شیراز (ایران اسمارت iransmart)

ریموت ارزان شیراز (ایران اسمارت iransmart)

فارس ، شیراز قاآنی شمالی مجتمع زمرد نبش ورودی دوم پلاک 145 فروشگاه ایران اسمارت
درباره ما

ریموت شیراز | ریموت کنترل درب های برقی شیراز | رریموت ارزان شیراز | قیمت ریموت در شیراز

ریموت ارزان شیراز ( ایران اسمارت iransmart )

ریموت کنترل درب های برقی یا درب بازکن برقی، یک دستگاه الکترونیکی است که به کاربر اجازه می‌دهد درب خود را با استفاده از یک دکمه کنترل از راه دور باز و بسته کند. این دستگاه معمولاً شامل دو قسمت است: ریموت کنترل و دریچه راهنما. دریچه راهنما معمولاً در بالای درب نصب شده و یکی از قسمت‌های دستگاه برقی است که با استفاده از آن، می‌توانید درب را به صورت دستی باز و بسته کنید. ریموت کنترل هم معمولاً به صورت یک دستگاه کوچک با چندین دکمه در دسترس قرار می‌گیرد که به شما امکان می‌دهد درب‌های خود را با یک کلیک باز و بسته کنید.

ریموت کنترل درب های برقی معمولاً با استفاده از امواج رادیویی یا فرابرد ارتباط برقرار می‌کند. این دستگاه با یک گیرنده در دریچه راهنما ارتباط برقرار می‌کند و در صورتی که گیرنده سیگنال را دریافت کند، درب به صورت خودکار باز یا بسته می‌شود.

در روزگار حال، بسیاری از ریموت کنترل‌های درب های برقی از تکنولوژی بی‌سیم استفاده می‌کنند. این تکنولوژی به کاربر اجازه می‌دهد تا در هر نقطه‌ای از خانه یا محیط کار خود، درب‌های خود را کنترل کند. همچنین، بسیاری از ریموت کنترل‌ها دارای قابلیت‌های امنیتی هستند که به کاربر این امکان را می‌دهند تا یک رمز عبور یا کد امنیتی را برای استفاده از ریموت کنترل در نظر بگیرند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا از راحتی و امنیت بالایی برای کنترل درب‌های خود لذت ببرید

فروش انواع ریموت کنترل درب های برقی و دزدگیر در شیراز و صدرا و شهرها و استان های مجاور

ریموت ۴۳۳
ریموت ۳۱۵
ریموت ۳۵۰
ریموت ۴۰۰
ریموت ۵۰۰
ریموت بتا و طرح بتا
ریموت آزارایی
ریموت بنزی
ریموت تصویری

کیفیت عالی
ارسال و نصب در محل
قابلیت نصب روی درب های پارکینگی ؛ قفل برقی ؛ دزدگیر اماکن ؛ دزدگیر خودرو و…
قابلیت کنترل با موبایل و ریموت

آدرس: شیراز – قاآنی شمالی – کوچه 5 – نبش ورودی دوم زمرد پلاک 145 فروشگاه ایران اسمارت iransmart

تلفن تماس:
09216013882
09171553558
09227022120

سفارش آنلاین:
www.instagram.com/iransmarts
www.iransmarts.com

شرکت مهندسی ایران اسمارت با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی و امنیتی در شهر شیراز فعال میباشد.
1. سیستم اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر
2. دوربین مداربسته در بستر های آنالوگ و دیجیتال ( باقابلیت کنترل از راه دور)
3. دزدگیر اماکن و سیستم های ضدسرقت ( مسکونی – اداری – تجاری ) با قابلیت کنترل از راه دور
4. درب های اتوماتیک ( درب برقی ) کرکره * ریلی * بازویی * سکشنال و…
5. آنتن مرکزی در بستر های دیجیتال و آنالوگ
6. برق اضطراری UPS جهت فضا های مسکونی * اداری * تجاری و…
7. آیفون های تصویری ( دیجیتال و آنالوگ )
8. سیستم های شبکه پسیو PASSIVE و اکتیو ACTIVE
9. خانه هوشمند ( SMART HOME ) بیسیم رو باسیم
شرکت ایران اسمارت ( iransmart ) از امکان مشاوره رایگان ، فروش به همکار و ارسال اجناس به تمامی نقاط ایران برخوردار می باشد.

خرید ریموت ارزان در شیراز

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز، شاهد تغییر درب های قدیمی به درب های اتوماتیک بودیم. درب های اتوماتیک ایمنی ، کیفیت و سرعت عملکرد بالایی دارند و همین امر موجب شده تا استفاده از این درب ها برای تمام افراد در هر سنی آسان شود. درب های اتوماتیک به کمک وسیله ای به نام ریموت کنترل درب پارکینگ باز و بسته می شود.

ریموت کنترل چیست؟

ریموت کنترل وسیله ای است  که به کمک آن می توانیم از فاصله دور درب پارکینگ را که می تواند، درب لولایی و یا کرکره برقی باشد را باز و بسته کنیم. در نتیجه برای تردد از درب پارکینگ نیاز به پیاده شدن از وسیله نقلیه و باز کردن درب نیست و تنها با در دست داشتن این ریموت درب پارکینگ خود را میتوانیم باز و بسته کنیم این وسیله  زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که توسط افراد کم توان و سالخورده مورد استفاده قرار گیرد. معمولا فاصله ای که ریموت کنترل کار می کند بستگی به آنتن به کار رفته در آن دارد. غالبا فاصله استاندارد در ریموت های فابریک دستگاه حدود ۵۰ متر و در ریموت های غیر فابریک حدود ۱۰ متر است.

انواع ریموت پارکینگ‌های موجود در بازار ایران

در حال حاضر انواع مختلفی از ریموت کنترل در ایران وجود دارد که هرکدام از آن‌ها از یک روش و تکنولوژی برای این کار استفاده می‌کنند. برخی مدل‌ها توسط درب بازکن ها و بازوهای مکانیکی به‌صورت فابریک وجود دارند که یک مشکل اساسی ایجاد می‌شود. این ریموت‌ها در صورت گم‌شدن دیگر قابل کپی و استفاده مجدد نبوده و شما باید ریموت و تکنولوژی آن را به طور کامل فراموش کنید. در این وضعیت ریموت‌های غیر فابریکی وجود دارند که می‌توانید از بازار تهیه کنید. و امکان کد دادن به آن ها وجود دارد. قیمتشان نیز ارزان تر بوده و در هر بازاری موجود هستند.

قیمت ریموت درب در شیراز

کاربرد ریموت کنترل ها برای جک پارکینگ، انواع درب شیشه ای و کرکره برقی میباشد. شرکت مهندسی ایران اسمارت در شیراز با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه خدمات و فروش انواع ریموت ارزان شیراز و ارائه این محصولات با بهترین کیفیت و متریال به مشتریان خود میباشد. جهت خرید و یا دریافت بروزترین قیمت ریموت ارزان در شیراز و سفارش هر یک از محصولات این شرکت میتوانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09216013882 ، 09171553558
  • ایمیل: iransmart1@gmail.com
  • نشانی: فارس ، شیراز قاآنی شمالی مجتمع زمرد نبش ورودی دوم پلاک 145 فروشگاه ایران اسمارت
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8:30 صبح الی 20:30
فارس ، شیراز قاآنی شمالی مجتمع زمرد نبش ورودی دوم پلاک 145 فروشگاه ایران اسمارت

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران