ساخت حفاظ درب آکاردئونی در اصفهان

ساخت حفاظ درب آکاردئونی در اصفهان

اصفهان ، اصفهان دروازه تهران خ امام خمینی خ امام رضا خ امام جواد نبش میدان اخلاص
درباره ما

ساخت حفاظ درب آکاردئونی در اصفهان

اصفهان حفاظ سپاهان با بیش از ۳۰ سال تجربه در ساخت انواع حفاظ درب منازل و حفاظ دیوار، خدمات خود را با بروزترین و زیباترین شکل با امنیت بالا ارائه می‌دهد. تخصص ما تولید درب آکاردئونی اصفهان می باشد که می توانید به راحتی ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید.

درب آکاردئونی (Accordion door) اصطلاحا به حفاظی با مشبک هایی عمدتا بصورت لوزی و از جنس آهن می گویند که به عنوان یک حایل امنیتی و جدا کننده برای فضاهای مختلف استفاده می شود که عمدتا به عنوان یک درب ضد سرقت استفاده می شود، همچنین برای جلوگیری از هدر رفتن فضا و ایجاد مزاحمت در مکان هایی مانند درب ورودی پاساژها و …. استفاده می شود.درب های تولید شده در صنایع فلزی کاوه دارای دو نوع قفل توکار (قفل سوئیچی) و روکار می باشند که امکان نصب دو یا چند قفل نیز وجود دارد. این درب ها با جوش SMAW به خوبی تامین کننده امنیت هستند. موارد بسیاری از پروژه های نصب،برای منازلی بود که دارای درب ضد سرقت بودند و این درب ها توسط سارقین شکسته شده بود!

این درب ها در طرح های گوناگونی موجود هستند از جمله دو گل لوزی، سه گل، پروانه ای، چهار گل، کلاسیک و… اما بهترین و مناسب ترین طرح، در آکاردئونی سه گل می باشد.

تمامی درب های آکاردئونی با رنگ الکترواستاتیک کوره ای رنگ آمیزی می شوند که بهترین رنگ از نظر کیفیت و پوشانندگی و ماندگاری بالا می باشد

درب آکاردئونی دررنگ های مشکی، مشکی مسی، قهوه ای سوخته، سفید و سفید نقره ای ارائه میگردد.

البته عوامل بسیار زیادی وجود دارند که در تعیین قیمت حفاظ آکاردئونی نقش داشته و تاثیر گذار خواهند بود که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تعداد گل های حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی دارای تعداد گل های متفاوتی هستند که هر یک از آنها دارای میزان خاصی از امنیت و مقاومت میباشند. حفاظ های دو گل نسبت به درب های چهار یا پنج گل از امنیت پایین تری برخوردار است. درب های پنج گل که به آنها تمام لوزی هم گفته میشود تمام ردیف های میان تسمه های دارای لوزی و گل هستند که فرایند بریدن و شکستن را برای سارق به شدت سخت میکند.

کیفیت رنگ درب آکاردئونی

درب آکاردئونی وقتی رنگ کاری میشود در زیبایی و حفظ ظاهر آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این رنگ باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که بتواند مقاومت خوبی در برابر گرما و سرما یا برخورد وسایل داشته باشد. استفاده از رنگ روغنی و رنگ با کیفیت الکترواستاتیک در تعیین قیمت با هم تفاوت دارند و البته کیفیت هر کدام نیز تفاوت مشهودی خواهد داشت.
برخی شرکت ها و تولید کننده ها قبل از شروع فرایند رنگ کاری، اقدام به شست و شوی حفاظ آکاردئونی با دستگاه های فشار قوی کارواشی میکنند که گرده و خاک آهن از روی آن پاک شود و در نتیجه رنگ به خوبی روی نرده بنشیند.

قطر تسمه های حفاظ کشویی

ما بطور معمول دو نوع تسمه برای استفاده در حفاظ های آکاردئونی داریم. یکی تسمه های معمولی تک لایه و دیگری تسمه دوبل است که هر یک از نرده های بین درب که تسمه نام دارد دو لایه آهن دارد.
وقتی تسمه ها دوبل باشند امکان خم کردن و یا بریدن آها بسیار سخت و نزدیک به غیر ممکن خواهد شد. بنابر این سطح امنیتی که این نوع درب ها دارند بسیار بالا تر از حالت عادی است.

جای قفل درب ریلی آهنی

درب های ریلی آهنی بطور معمول دارای دو حلقه قفل یکی در بالای حفاظ و دیگری در قسمت میانه وسط درب قرار میگیرد. این امکانات ذکر شده هیچ هزینه اضافه تری را در بر نخواهد داشت. اما اگر شما بسته به شرایط خاص خودتان یخواهید قفل مخفی یا حلقه قفل اضافه تر نصب کنید این مورد هزینه بیشتری را برای شما ایجاد میکند.
اما همین هزینه اندک اضافی که انجام میشود به امنیت حفاظ شما تا حد بسیار زیاد و چشم گیری افزوده خواهد کرد.

نصب درب آکاردئونی اصفهان

نصب کردن درب آکاردئونی برای تولید کننده ها به واسطه نوع جوشکاری و لکه گیری که انجام میدهند هزینه خواهد داشت. برخی تولید کننده ها این هزینه را بر روی ساخت حفاظ خود میکشند و در هنگام نصب مبلغ اضافه تری دریافت نمیکنند.

هزینه حمل و نقل حفاظ کشویی

این مورد بستگی به محل و استانی که شما قصد نصب دارید و فاصله با کارگاه تولید کننده حفاظ دارد. اگر هر دوی شما یعنی تولید کننده و نصب حفاظ در یک استان و بهتر از همه یک شهر باشد هزینه حمل و نقل بسیار پایین خواهد بود. اما اگر از استانی مانند تهران بخواهید برای استان های دیگر سفارش ثبت کنید، این هزینه با توجه به فاصله کم و زیاد خواهد شد.

حالا با دانستن این اطلاعات میتوانید به خوبی بهترین درب آکاردئونی را با بهترین قیمت مناسب خریداری کرده و از بالاترین سطح امنیت برخوردار شوید.

در هنگام خرید درب آکاردئونی باید به نکات زیر توجه کنید:

درب آکاردئونی بهترین گزینه است اما اگر می خواهید امنیت آپارتمان خود را بیشتر کنید و علاوه بر حفاظ روی دیوار به فکر خرید درب آکاردئونی هستید، نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

پیشنهاد می کنیم حفاظ آکاردیونی موردنظر شما دارای قفل محکم و ایمن باشد تا بتوانید امنیت بیشتری را برای خانه خود فراهم کنید.
بهتر است حفاظ آکاردئونی موردنظر شما، کمتر از سه گل نباشد. دربهای آکاردئونی سه گل بسیار استاندارد هستند؛ زیرا هم امنیت ساختمان را حفظ می کنند، هم از ورود سارقین جلوگیری می کنند و هم به راحتی باز و بسته می شوند و سنگین نیستند.
در هنگام خرید حفاظ آکاردئونی، به قسمت ریلی آن توجه کنید. قسمت ریلی حفاظ آکاردیونی شما باید روان باشد تا به راحتی باز و بسته شود و شما را اذیت نکند.
درب آکاردونی موردنظر شما باید پرچ یا اتصال دائم محکم و مرغوبی داشته باشد.
محکم بودن پرچ، مانع از سنگینی و افتادگی درب آکاردونی خریداری شده می شود و عمر مفید حفاظ را بالا می برد.

  1. بهتر استحفاظ آکاردئونی کمتر از سه گل (سه لوزی) نباشد. درب سه لوزی به این دلیل استاندارد است که هم باعث حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقین می شود و هم وزن آن مانع باز و بسته شدن آسان درب نمی شود.
  2. حفاظ آکاردئونی قفل محکم و ایمن داشته باشد.
  3. قسمت ریلی آن روان باشد
  4. پرچ های محکم و مرغوب داشته باشد
  5. پروفیل های آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد
  6. قابلیت بازشدن آن با سروصدا همراه نباشد
درب آکاردئونی و انواع حفاظ نرده ای و حفاظ درب و پنجره

هم اکنون میتوانید جهت سفارش خود با ما تماس بگیرید، شماره زیر راشماره گیری نمایید یا بر روی دکمه تماس با ما کلیک نمایید، بازدید و ثبت اندازه ها به صورت دقیق و رایگان انجام میپذیرد.

حمل نقل درب های ما به کلیه مناطق اصفهان رایگان است ضمنا
مشاوره و بازدید رایگان  می‌باشد.

درب آکاردوئی اصفهان

انواع آکاردئون زیبا آهنی

حفاظ درب و پنجره اصفهان

انواع حفاظ طرح و گل دار

حفاظ آهنی ضد سرقت

انواع مدل های ضد سرقت

منزل، باغ و ویلای خود را با حفاظ های آکاردوئي ما ایمن کنید

اصفهان حفاظ با بیش از 30 سال تجربه در ساخت انواع حفاظ درب منازل و حفاظ دیوار، خدمات خود را با بروزترین و زیباترین شکل با امنیت بالا ارائه می دهد.

آدرس: اصفهان دروازه تهران خ امام خمینی خ امام رضا خ امام جواد نبش میدان اخلاص

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید | ۰۹۳۳۲۱۲۵۷۲۳ ۰۳۱۳۴۲۰۴۴۲۴   ۰۹۳۵۶۶۵۴۷۶۵ | ۰۹۱۳۲۱۲۵۷۲۳

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۳۲۱۲۵۷۲۳ ، ۰۹۳۳۲۱۲۵۷۲۳
  • نشانی: اصفهان ، اصفهان دروازه تهران خ امام خمینی خ امام رضا خ امام جواد نبش میدان اخلاص
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 تا 20
اصفهان ، اصفهان دروازه تهران خ امام خمینی خ امام رضا خ امام جواد نبش میدان اخلاص

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران