بهترین آموزشگاه آرایشگری در قم

بهترین آموزشگاه آرایشگری در قم

درباره ما

بهترین آموزشگاه آرایشگری در قم

بهترین آموزشگاه آرایشگری در قم، حرفه ی آرایشگری در حال حاضر یکی از مشاغل پردرآمد محسوب می شود، همین امر باعث شده است بسیاری از مردم به دنبال راه اندازی آرایشگاه باشند. تمام افرادی که می‌ خواهند کسب و کار خود را به عنوان آرایشگر شروع کنند و از این راه درآمد و مشتریان زیادی جذب کنند، باید دوره‌ هایی را بگذرانند.آموزشگاه تخصصی آرایشگری چشمک همراه با اعطای مدرک فنی و حرفه ای و بین المللی و مدرک دارای کد ریجستری زیر نظر بهترین و با سابقه ترین مربیان هر رشته بصورت کاملا تخصصی و در کلاس های نیمه خصوصی در  دو سانس صبح و بعدظهر در خدمت شما عزیزان می باشد

در دوره های مختلف آموزش آرایشگری قمشما یاد می‌گیرید که چه مواد و تجهیزاتی را برای چه نوع پوست و آب و هوایی استفاده کنید. همچنین با مدرک دریافتی خود می ‌توانید در هر کجا که می ‌خواهید استخدام شده و شروع به کار کنید. حتی می‌توانید سالن زیبایی خود را تاسیس کرده و خدمات مد نظر تان را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید و در اختیار مشتریان قرار دهید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در قم | چشمک

سالن زیبایی و آموزشگاه چشمک بابیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه بهترین خدمات آرایشی و دوره های آموزش آرایشگری در قم از جمله مش و هایلایت، کراتین مو، کاشت و ترمیم ناخن، لمینت ، میکاپ و شینیون، تتو و میکروبلیدینگ، اصلاح و وکس، خدمات ابرو، خدمات پوستی فیشیال، پدیکور و مانیکور، کوتاهی و براشینگ … و ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای کشور همراه بامربیان متخصص درخدمت شما عزیزان مراجعه کننده میباشد.

خدمات آموزشگاه آرایشکری چشمک

  1. آموزش فوق تخصصی، میکاپ، گریم، کانتورینگ، و انواع سایه
  2. آموزش تخصصی و فوق تخصصی شینیون به صورت صفر تا صد با پشتیبانی آموزش کاملا تضمینی
  3. آموزش صفرتا صد کاربر مواد شیمیایی ( آمبره / سامبره/ بالیاژ/ لایت / مش های حرفه ای/ پشتیبانی نامحدود آموزش به شرط یادگیری
  4. آموزش تخصصی مانیکور طراحی ناخن به صورت حرفه ای
  5. آموزش کوتاهی باتیغ و قیچی و قیچی پیتاژ/ کوتاهی ژورنالی / انواع کوپ ها
  6. آموزش صفر تا صد کراتین / صافی/ احیا/ فر/ بوتاکس/ ریباندینگ/ اولاپکس ها
  7. آموزش بافت های مکزیکی و آفریقایی باانواع دیزاین
  8. آموزش فوق تخصصی پاکسازی پوست
  9. آموزش کاشت / اکستنشن / لیفت ولمینت مژه
  10. آموزش تخصصی (میکروپیگمنتیشن) تتو (خط لب/ رژلب / ابرو/ بن مژه ) فیبروز، شید، ریموکردن تتوهای قدیمی و آموزش اصولی آموزش به شرط تضمین

 

ویژگی های بهترین آموزشگاه آرایشگری چشمک در قم

  • یک آموزشگاه خوب باید اساتید مجرب و حرفه ای در اختیار داشته باشد.
  • آموزشگاه ­ آرایشگری چشمک که دارای کلاس ­های مجهز و امکانات بالای آموزشی هست، می­تواند با قدرت بیشتری با سایر آموزشگاه­ ها رقابت کند و آموزش های عالی و کامل را ارائه کنند.
  • اگر می­خواهید با مدرک آرایشگری خود کار کنید و پیشرفت داشته باشید، اعتبار مدرک اعطایی توسط آموزشگاه ­های آرایشگری چشمک را در نظر گرفته و بعد اقدام به ثبت نام نمایید.
  • یک آرایشگر موفق باید به تمام مهارت ­ها و تکنیک­ های آرایشگری اشراف داشته باشد. پس برای آموزش دیدن آموزشگاه چشمک را انتخاب کنید که این مهارت ­ها را به طور کامل و با تنوع بالا ارائه میدهد.
  • بدون شک هزینه آموزش در آموزشگاه ­های آرایشگری منوط به امکانات آموزشگاه، مهارت اساتید و فاکتورهای متنوع دیگر است. پس متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

آموزش تمامی لاین ها و رشته های آرایشگری اعم از کار بامواد، میکاپ، شینیون، کوتاهی و اصلاح ابرو، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ، ناخن، مژه، پاکسازی و فیشیال پوست، کراتینه و احیا، ماساژ تخصصی

امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره های آموزشی تخصصی چشمک:

آموزشگاه تخصصی آرایشگری چشمک شهریه دوره های خود را قسط بندی می کنند تا هنرجویان با راحتی بیشتری بتوانند در کلاس ها شرکت کنند… پس برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های این آموزشگاه همین حالا با شماره های درج شده تماس بگیرید:

همراه با اعطای مدرک فنی حرفه ای و بین المللی و مدرک دارای کد ریجستری

آموزش زیر نظر بهترین و با سابقه ترین مربیان هر رشته به صورت کاملا تخصصی

تمامی کلاسها به صورت نیمه خصوصی در دو سانس صبح و بعدازظهر دایر میشود

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران