فروش آسانسور در کرمانشاه

فروش آسانسور در کرمانشاه

کرمانشاه ، کرمانشاه میدان آزادگان به. سمت پردیس روبه روی دانشگاه دفتر اهورا آسانسور
درباره ما

این روزها با توجه به افزایش جمعیت و پیشرفت ساختمان ها و ابر سازه ها ، آسانسور به اصلی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما انسان ها تبدیل شده است اما علاوه بر استفاده از متریال خوب در یک آسانسور نوع نصب و اجرای آن بسیار مهم می باشد. شرکت آسانسور اهورا با چند دهه سابقه کار در این زمینه توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را بدست آورد و در زمینه فروش آسانسور در کرمانشاه و تعمیر آن پیشرو بوده و همیشه بهترین کیفیت کار را ارایه می دهد.

ویژگی های تیم فروش آسانسور اهورا

  • نماینده شرکت های مطرح اروپایی
  • دارای پروانه طراحی و مونتاژ
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • امکان پرداخت نقد و اقساط فاکتور

بهترین شرکت فروش آسانسور در کرمانشاه

شرکت آسانسور اهورا با استفاده از به روزترین تکنولوژی و فنون دنیا و با بکارگیری قطعات با کیفیت و درجه یک و با کمک گیری از افراد فنی در این زمینه توانسته است انواع آسانسورهای ( کششی ، هیدرولیکی ، گیرلس ، روملس و … ) را نسبت به نیاز و درخواست مشتری طراحی، نصب و راه اندازی کند. مهندسین مجرب این شرکت آسانسور در کرمانشاه بر اساس بالاترین استاندارها و مجوز ها ، تمامی مراحل فروش آسانسور در کرمانشاه را بر عهده دارند.

این مجموعه دارای پروانه طراحی و مونتاژ ، نصب و تعمیر آسانسور و بالابر برقی از وزرات صنعت، معدن و تجارت و گواهی عضویت از اتحادیه و سندکیای آسانسور و پله برقی استان کرمانشاه مي باشد. اين شركت عرضه كننده انواع آسانسورهای مسافربر، باربر، خودروبر با ظرفیت های مختلف و متنوع و با کیفیت می باشد.

خدمات پس از فروش

كليه آسانسورهاي اين شركت داراي 12 ماه ضمانت قطعات و لوازم مي باشد  و همچنين تا مدت 10 سال پس از نصب تضمين تامين قطعات را نيز بعهده ميگيرد و در صورت بروز اشكال و نقص در عرض كمتر از دوازده ساعت توسط تكنسينهاي مجرب رفع ميگردد. اين شركت مفتخر است جهت رفاه و آرامش مشتريان خدمات به آنها ارائه و در صورت بروز هر گونه عيب و نقص تكنسينهاي توانمند شركت در اسرع وقت نسبت به رفع عيب آن اقدام نماید.

كليه امكانات آسانسور مطابق با طراحي بين المللي و با استفاده از قطعات مرغوب مورد تائيد استاندارد تهيه و از نظر زيبائي و دوام با برترين تكنولوژي مهندسي طراحي ، آماده شده و براي شما خريدار محترم اعمال شيوه و اجرا مي گردد.

قیمت فروش آسانسور شرکت اهورا  چگونه محاسبه می شود؟

آسانسور از صد ها قطعه تشکیل شده که هر کدام انواع و اقسامی دارند، و طبیعتا قیمتهای متفاوتی هم باید برای آنها پرداخت، اما در کل، تعداد نفرات آسانسور، نصب درایو، نصب بلک اوت، نوع موتور، و تعداد ایستگاه ها (یا تعداد توقفها) در قیمت آسانسور تعیین کننده هستند. مثلا قیمت آسانسور 8 نفره، بسیار بیشتر از قیمت آسانسور 4 نفره است، زیرا اصول طراحی و ساخت متفاوتی هم دارد.

شما عزیزان می توانید جهت آگاهی از قیمت فروش انواع آسانسور در کرمانشاه و مشاور رایگان با پشتیبانی از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۸۱۵۵۴۳۵۵ ، ۰۸۳۳۷۲۰۱۸۳۸
  • نشانی: کرمانشاه ، کرمانشاه میدان آزادگان به. سمت پردیس روبه روی دانشگاه دفتر اهورا آسانسور
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 20 شب
کرمانشاه ، کرمانشاه میدان آزادگان به. سمت پردیس روبه روی دانشگاه دفتر اهورا آسانسور

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران