فروش رگال لباس در مشهد | فروش عمده و تکی

فروش رگال لباس در مشهد | فروش عمده و تکی

خراسان رضوی ، بلوار توس، توس 33کشف، شقایق2 حافظ7 پ63
درباره ما

فروش رگال لباس در مشهد | رگال لباس مشهد | فروش عمده چوب لباسی در مشهد | از کجا مشهد رگال لباس بخریم

اگر اهل مهمانی هستید و لباس‌های مجلسی زیاد دارید، رگال چوبی مناسب شماست. با استفاده از این رگال‌ها، می‌توانید لباس‌های خود را به بهترین شکل ممکن ساماندهی کنید و برای مهمانی بعدی خود به راحتی تصمیم بگیرید که چه چیزی بپوشید. رگال لباس، کمد لباس چوبی و جالباسی چوبی در مشهد با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود. شرکت تولیدی آرچا رگال با مدیریت آقای رحمانی، این محصولات را با کیفیت بالا و با امکان ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن و امکان تحویل درب منزل در کلیه شهرها عرضه می‌کند.

تولید و فروش  انواع رگال سفارشی ، رگال مزونی ، رگال فروشگاهی چوبکار ، رگال فروشگاهی چوبی ، رگال فروشگاهی فلزی ، رگال فروشگاهی دیواری ، رگال فروشگاهی سقفی ، قفسه های طرح جدید ، قفسه طرح قدیم ، قفسه راک ، قفسه فروشگاهی

دلایل سفارش و خرید رگال لباس در مشهد:

  • تولید انواع رگال چوبی
  • تضمین و کنترل کیفیت متناسب با خواسته و سلیقه شما
  • با ضمانت 5 ساله
  • ماندگاری بالا رگال ها به لطف بهترین متریال
  • مشاوره محصول و ارائه نکات فنی رایگان
  • ارسال نمونه های ساخته شده رایگان
  • تضمین رضایت همه جانبه
  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق دایرکت پیج اینستاگرام

در تولید رگال لباس مشهد، به جای استفاده از چوب‌های میله‌ای، از تخته چوبی و طبیعی یک تکه استفاده شده است که باعث می‌شود به راحتی کیف و کفش، شمع، کتاب و فیگور و سایر وسایل روی آن قرار داده شوند. این تخته‌های یک تکه، استقامت کار و در عین حال زیبایی و کارایی را ایجاد کرده‌اند. لازم به ذکر است که چوب استفاده شده در این رگال‌های چوبی کاملاً طبیعی است و با سیلر، کیلر و پلی استر رنگ شده و تحت هیچ شرایطی MDF یا لترون یا چوب خام نمی‌باشد.

این رگال‌های زیبا که توسط آرچا رگال ارائه می‌شوند، با استفاده از پیچ و مهره به راحتی باز و بسته می‌شوند و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی اقدام به باز و بست رگال کنید. با استفاده از رگال لباس چوبی مناسب، می‌توانید لباس‌های خود را به بهترین شکل ممکن ساماندهی کنید و از بهم ریختگی و شلختگی خانه جلوگیری کنید.

راه های ارتباطی با مرکز فروش رگال لباس مشهد:

 

حالا کمی با مزایای استفاده از رگال لباس آشنا شویم:

رگال لباس یکی از محصولات مهم در زمینه دکوراسیون داخلی خانه است که به شما امکان می‌دهد تا لباس‌های خود را به بهترین شکل ممکن ساماندهی کنید. استفاده از رگال لباس دارای مزایای زیادی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  1. ساماندهی بهتر: با استفاده از رگال لباس، می‌توانید لباس‌های خود را به بهترین شکل ممکن ساماندهی کنید و از بهم ریختگی و شلختگی خانه جلوگیری کنید.
  2. ظاهر زیبا: رگال لباس با طیف رنگی متنوع، حتی می‌تواند لباس‌های شما را به شکل یک آیتم تزئینی در اتاقتان دربیاورد.
  3. استفاده در مهمانی‌ها: اگر اهل مهمانی هستید و لباس‌های مجلسی زیاد دارید، رگال چوبی مناسب شماست. با استفاده از این رگال‌ها، می‌توانید لباس‌های خود را به بهترین شکل ممکن ساماندهی کنید و برای مهمانی بعدی خود به راحتی تصمیم بگیرید که چه چیزی بپوشید.
  4. مقاومت بالا: رگال لباس‌های چوبی با کیفیت بالا و مقاومت بالا تولید می‌شوند و می‌توانند برای مدت طولانی‌تری استفاده شوند.
  5. قیمت مناسب: رگال لباس‌های چوبی با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و می‌توانید با خرید این محصول، هزینه‌های خود را کاهش دهید.

با توجه به مزایای استفاده از رگال لباس، می‌توانید لباس‌های خود را به بهترین شکل ممکن ساماندهی کنید و از بهم ریختگی و شلختگی خانه جلوگیری کنید.

قیمت رگال مشهد

امروزه تمامی رگال ها با رنگ، اندازه، طرح های ساده وشیک تولید می­گردد لذا در فروشگاه آرچا رگال قیمت رگال مشهد بسیار مقرون و به صرفه است و شما می­توانید محصولات مد نظر خود را با قیمت منطقی تری خریداری نمایید. فاکتورهای مختلفی وجود دارد که بر قیمت رگال مشهد تاثیر می­گذارد. اولین موردی که بر روی قیمت رگال مشهد تاثیری دارد جنس آن است. زیبایی، رنگ، اندازه و سایز در قیمت رگال مشهد بسیار تاثیرگذار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر ، ثبت سفارش و دریافت قیمت تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09154165160 ، 09031360424
  • نشانی: خراسان رضوی ، بلوار توس، توس 33کشف، شقایق2 حافظ7 پ63
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 الی 13 و 15 الی 19
خراسان رضوی ، بلوار توس، توس 33کشف، شقایق2 حافظ7 پ63

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران