بهترین قالیشویی در تهرانسر | ستاره البرز | 02144513650

بهترین قالیشویی در تهرانسر | ستاره البرز | 02144513650

تهران
درباره ما

بهترین قالیشویی در تهرانسر | قالیشویی در تهرانسر

بهترین قالیشویی در تهرانسر با بیش از چند دهه فعالیت و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران با به خدمت گرفتن پرسنلی متخصص و متعهد به شما این اطمینان را می دهد که با حذف واسطه ها و با نظارت مستقیم فرش های شما را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت شسته و لول شده و داخل کاور به شما عزیزان تحویل گردد.

قالیشویی ستاره البرز به عنوان یکی از بهترین و ارزان‌ ترین قالیشویی تهرانسر در تلاش است تا ضمن استفاده از بروزترین متدهای دنیا، دانش افراد متخصص در این زمینه و ابزارهای کارآمد و پیشرفته، بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. قالی شویی ستاره البرز به شما تضمین می‌دهد که فرش‌هایتان را با سلامت کامل و بدون کوچک‌ترین آسیبی به شما تحویل دهد.

قالیشویی ستاره البرز در تهرانسر متشکل از تیمی جوان و آموزش دیده آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات قالیشویی، خدمات رفوگری و ترمیم در سراسر تهرانسر به صورت ویژه می باشد. سرویس دهی سراسر تهرانسر یکی از مهمترین ویژگی های این تیم جوان و آموزش دیده بوده و کارخانه ای اختصاصی نیز یکی از وجوه تمایز این شرکت نصبت به برخی از رقبا می باشد.

به جرئت می‌توان ستاره البرز را یک کارخانه قالیشویی در محل معتبر در تهرانسر دانست که با سابقه‌ای طولانی که در شست‌وشوی تخصصی انواع فرش‌های دستباف، ماشینی و تابلوفرش در کنار مبل، موکت و پرده دارد، توانسته خدمات متعدد تخصصی خود را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد. اگر به دنبال بهترین قالیشویی تهرانسر هستید تا با اعتماد کامل، فرش‌ خود را به آن بسپارید، ستاره البرز امانت‌دار شما بوده و می‌توانید بدون هیچ نگرانی به ما اعتماد کنید.

ما در قالیشویی ستاره البرز در تهرانسر چطوری کار میکنیم؟

ثبت سفارش خدمات

شما مشتری گرامی از طریق سفارش آنلاین و یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت میکنید و با هماهنگی های اپراتور شرکت تاریخی برای جمع آوری فرش ها با شما انتخاب می شود.

مراحل شستشو و آبگیری

پس از انتقال فرشها به شرکت توسط سرویسکاران فرش ها پس از کارشناسی خاک گیری و شستشو می شوند، پس از شستشو فرش به توسط آبگیرههای لوله ای آبگیری و خشک می شوند.

بسته بندی و تحویل

فرشها پس از شستشو و آبگیری بدون دخالت دست بسته بندی شده و کاور می شوند، به قسمت قفسه های تحویل منتقل شده و آماده تحویل در تاریخ مورد مورد نظر به شما مشتری گرامی می شوند.

بهترین قالیشویی در تهرانسر

یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران این است که پس از دردسرهای متعدد، می‌توانند یک قالی شویی مورد اعتماد پیدا کنند؛ اما در نهایت مشخص می‌شود که آن شرکت، برای محدوده جغرافیایی آن‌ها، خدماتی ارائه نمی‌دهد. برای حل این مشکل، ما با راه‌اندازی شعب ستاره البرز در قسمت‌های مختلف شهر، تلاش کرده‌ایم تا بهترین خدمات قالیشویی در محل را به شما ارائه دهیم. 

برای ارتباط با ما تنها کافیست که با شعب قالی شویی موردنظر خود، تماس بگیرید، تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن، به محل سکونت شما مراجعه کنند.

قالیشویی ستاره البرز فعالیت خود را ابتدا با خدمات شست و شوی فرش منازل شروع کرد. این راه با اعتماد و همراهی شما مشتریان گرامی، گسترده‌تر شده و ما برای رفاه حال شما، خدمات خود را تا شستشو و ترمیم انواع مبلمان و فرش در ادارات، سالن‌ها و مراکز متعدد، گسترش داده‌ایم. پرسنل قالیشویی ارزان ستاره البرز در تلاش هستند تا بهترین خدمات را با کیفیت و قیمت مناسب به شما ارائه دهند تا در آینده، ما را به عنوان بهترین قالیشویی در تهرانسر به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

این موضوع، بزرگ‌ترین افتخار ماست که در تمام این سال‌ها به عنوان ارزان ترین قالیشویی تهرانسر، توانسته‌ایم در کنار بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و بهترین مواد شوینده، خدماتی در خور و شایسته به مشتریان خود ارائه داده و در عین حفظ کیفیت، قیمت مناسبی را نیز به شما پیشنهاد ‌کنیم.

صداقت و شفافیت در خصوص نحوه کار و مبلغ ارائه خدمات از ویژگی‌های مهم یک قالیشویی ارزان و خوب است. ما در ستاره البرز، ارزان‌ ترین و بهترین قالیشویی تهران ، صداقت را سرلوحه خود قرار دادیم و این گونه توانستیم مشتریان وفادار خود را از ابتدای کار تا به امروز در کنار خود حفظ کنیم.

بهترین قالیشویی در تهرانسر

قالیشویی ستاره البرز در تهرانسر از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه شستشوی انواع فرش ، موکت و … می باشد که با سابقه درخشان و ارائه خدمات ممتاز توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و این افتخار را مدیون اعتمادیست که مردم تهران به قالیشویی مهرانا داشته اند. قالیشویی مهرانا در تهرانسر همواره سعی دارد تا خدمات خود گسترش دهد تا میزان مشتریان خود را به حداکثر برساند ، این گسترش هم از نظر کیفیت و هم از نظر تعداد خدمات می باشد

بهترین قالیشویی تهرانسر

قالیشویی تهرانسر با استفاده از جدید ترین دستگاه های روز دنیا، شستشوی فرشهای ماشینی دستبافت و ابریشم را با بهترین کیفیت و صد درصد بدون چروکی و پارکی با تمیزترین شکل ممکن به شما شهروندان محترم ارائه میکند. قالیشویی مهرانا عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران دارای کد ثبت و کد کیفیت از وزارت صنعت و معدن و پروانه کسب میباشد.

خدمات قالیشویی در منطقه تهرانسر

قالیشویی مهرانا در تهرانسر تمام خدمات شستشو را ارائه می دهد این قالیشویی در تهرانسر با حساسیت در کیفیت خدمات خود و در نظر گرفتن مناسب ترین قیمت ها همواه سعی بر این دارد تا هرچه بیشتر رضایت مشتریان را جلب کند در ادامه چندین خدماتی توسط این قالیشویی در همه شعبه انجام می شود ذکر می کنیم .

ریشه زنی و رفوکاری در تهرانسر

ریشه زنی و رفوکاری از قدیمی ترین خدمات های هر قالیشویی می باشد ، و ما مفتخریم که در این خدمت به همشهریان عزیز بهترین ها را ارائه می کنیم تا فرش های شما همانند روز اول شوند .

بهترین قالیشویی در تهرانسر

لکه برداری در قالیشویی تهرانسر

لکه برداری برای انواع فرش در قالیشویی خوب تهرانسر انجام می گردد با استفاده از دستگاه ها و روش های جدید خدمات لکه برداری انجام می شود ، گاهی ممکن لک های قالی شما بسیار عمیق و قدیمی باشند قالیشویی خوب مهرانا درتهرانسر تخصص در پاک کردن و لکه گیری انواع لک دارد و اطمینان می دهیم لک های فرش های شما را ار بین ببریم و در صورتی که لک ها قابل پاک شدن نبود قبل از لکه گیری شما مشتریان عزیز را درجریان خواهیم گذاشت و در صورت رضایت شما عملیات صورت خواهد گرفت

مبل شویی در منزل

از دیگر خدمات مهم و پرکارد مبل شویی در خانه می باشد که این خدمات بسیار کار شما را راحت تر می کند و افراد ما با تجهیزات مناسب و با کیفیت به جایگاه شما می آیند و مبل های شما را به بهترین شکل ممکن شستشو می دهند.

شتسشوی تابلو فرش

شستشوی تابلو فرش دارای فوت و فن و تکنیک های خاصی می باشد. چنانچه قصد دارید از یک قالیشویی خوب کمک بگیرید با یکی از شماره های ما تماس حاصل فرمایید .

شستشوی انواع فرش

قالیشویی مهرانا در تهرانسر انواع فرش ماشینی ، دستبافت ، ابریشمی ، فرش های نفیس اعلاء ، فرش های کاشان ، هریس ، تبریز ، کرمان ، مشهد و هر نوع فرشی را به بهترین شکل ممکن می شوید.

رفع سوختگی

فرش ها به خانه گرما و آرامش به ارمغان می اورند اما به راحتی نیز می سوزند کافیست یک شی داغ روی آن قرار بگیرد تا الیاف آن را از بین ببرند. قالیشویی مهرانا در منطقه تهرانسر تمامی خدمات مربوط به شستشو را انجام می دهد که فقط به چندین مورد از آنها اشاره شد ، برای بررسی بیشتر و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

قیمت قالیشویی در تهرانسر

قیمت های این قالیشویی زیر نظر اتحادیه ارائه می شود و تمامی قیمت ها منصفانه می باشند به علاوه کیفیت مواد شوینده ، و دستگاه های قالیشویی در تهرانسر بسیار عالی و ممتاز می باشند ، قیمت ها با توجه به نوع فرش شما و دستگاه هایی که قصد دارید آن را شستشو دهید متغییر می باشند کافیست با شماره های درج شده در این آگهی تماس بگیرید.

مشتریان محترم، شما می توانید به سادگی هرچه تمام تر با شماره های زیر تماس گرفته و سفارش خدمات خود را ثبت کنید

راه های ارتباطی با ما

02144513650 02144513652 02166263034 09196559276

 

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 02144513650 ، 02144513652
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران