بهترین قالیشویی در فرمانیه + نظر مردم

بهترین قالیشویی در فرمانیه + نظر مردم

تهران
درباره ما

بهترین قالیشویی در فرمانیه | نظر مردم در مورد قالیشویی در فرمانیه

بهترین قالیشویی در فرماینه، یکی از قدیمی ترین قالیشویی در منطقه فرمانیه می باشد و نزدیک به نیم قرن سابقه درخشان خود را به همشهریان تهرانی عزیز ثابت کرده است. تیم قدرتمند قالیشویی فرماینه از افراد کارشناس، متخصص و ماهر تشکیل شده که تمیزی، سلامت و امنیت فرش شمار را تضمین میکند.

وظیفه ما خدمات دهی و اعلاشویی درجه یک انواع فرش ماشینی ایرانی و خارجی، دستبافت اعلا، ابریشم و گل ابریشم با بهترین شامپوهای خارجی و ضد ویروس در کارخانه پیشرفته با دستگاه های اتوماتیک قالیشویی، گرمخانه گازی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و تحویل فرش در کمتر از سه روز می باشد که سعی کردیم به بهترین نحوه با ضمانت نامه کتبی اعتماد مشتریان خود را به دست آوریم.

قالیشویی فرماینه ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی در تهران با گارانتی ۴۸ ساعته و سرویس کاملا رایگان است . با بیش از ۳۰ سال تجربه در حوزه ی قالیشویی و زیر نظر اتحادیه قالی شویی استان تهران مشغول خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد …

قالیشویی اتوماتیک در فرماینه:

قالیشویی اتوماتیک در فرماینه با بکارگیری از دستگاه های پیشرفته و استفاده از این دستگاه ها در کارخانه قالیشویی فرماینه ، یک قالیشویی تمام اتوماتیک در فرماینه را با بهترین خدمات شستشو فراهم کرده است.

قالیشویی مکانیزه در فرماینه:

قالیشویی فرماینه با فراهم کردن شستشو به روش قالیشویی سنتی در فرماینه و همچنین قالیشویی مدرن فرماینه که متناسب با جنس فرش ها توسط کارشناس شستشوی فرش انتخاب می شود، یک شستشوی با کیفیت و عالی را ارائه می دهد.

قیمت قالیشویی فرماینه:

تمامی خدمات قالیشویی فرماینه بر اساس قیمت اتحادیه قالیشویی تهران می باشد زیرا برخی از دفاتر قالیشویی ارزان در فرماینه با ارائه قیمت پایین تر از نرخ مصوب، شستشوی نامرغوبی را بر روی فرش ها انجام می دهند.

قیمت شستشوی فرش در فرماینه:

با توجه به جنس فرش و تراکم آن و همچنین روش شستشو که توسط کارشناسان قالی شویی صورت می گیرد، قیمت شستشوی فرش ها متفاوت می باشد.

بهترین قالیشویی فرماینه:

قالیشویی فرماینهبه عنوان قالیشویی درجه یک در تهران با ارائه خدمات قالیشویی اعلا در تهران بهترین خدمات شستشوی فرش را به عنوان یک قالیشویی خوب در تهران برای شما عزیزان فراهم کرده است.

قالیشویی آنلاین در فرماینه:

شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش به دو روش ثبت سفارش از طریق تلفن قالیشویی های فرماینه و یا از طریق وبسایت از خدمات قالیشویی آنلاین در فرمانیه بهرهمند شوید.

جمع بندی :

قالی شویی فرمانیه با توسعه دفاتر و کارخانه قالیشویی در تهران، توانسته است قالیشویی در تهران و قالیشویی حومه تهران را گسترش داده و به عنوان بهترین قالیشویی فرمانیه و زیر نظر اتحادیه قالیشویی تهران به فعالیت پرداخته است. برای ثبت سفارش می توانید با شماره تلفن قالیشویی های فرمانیه تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 24 ساعته
تهران

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران