لیسه کشی بدنه خودرو در اصفهان

لیسه کشی بدنه خودرو در اصفهان

اصفهان
درباره ما

خش گیری حرفه ای خودرو | خش گیری حرفه ای خودرو اصفهان | هزینه لیسه کشی خودرو در اصفهان

بدنه اتومبیل به طور معمول از دو یا سه لایه فلز تشکیل شده است که این لایه‌ها در جریان تصادفات ممکن است دچار خراش یا پارگی گردند. زمانی که سطح خراش به لایه دوم یا سوم بدنه اتومبیل می‌رسد در واقع اتومبیل دارای خراش عمیق گردیده است که برای رفع آن نیاز به انجام عمل لیسه گیری ماشین می‌باشد. رفع هر یک از خراش‌های بدنه خودرو دارای روش‌ها و اصول خاص خود می‌باشد که تنها از عهده صافکاران حرفه ای و متبحر بر می‌آید. لیسه کشی بدنه خودرو در اصفهان توسط تعمیرگاه کلینیک تخصصی MP و با کادری مجرب انجام می‌گیرد.

روش کشی بدنه خودرو در اصفهان

در ابتدای کار صافکار با شوینده مخصوصی که در اختیار دارد محلی که دچار خراش شده است را کاملاً از گرد و غبار پاک می کند، تا بتواند خش مورد نظر را به طور دقیق بررسی نماید، در لیسه گیری ماشین اصفهان افراد با سابقه کاری بالا این کار را برای مشتریان عزیز انجام می دهند چرا که تجربه مهم ترین چیزی است که در کارهای فنی باید به آن توجه نمود.

  1. شستشو محل خراش و ترک خوردگی با استفاده از شوینده‌های مخصوص لیسه گیری
  2. استفاده از نور آفتاب یا نور فرابنفش جهت تعیین عمق و اندازه دقیق خراش
  3. پر کردن محل خراش و ترک خوردگی با رنگ خشک همرنگ و بتونه
  4. پس از خشک شدن و جذب رنگ، لیسه‌گیری با لیسه‌های نرم انجام می‌گردد

لیسه کشی تخصصی خودرو

برای انجام لیسه گیری حرفه ای شما باید یک پروسه خاص را در نظر بگیرید که قبل از لیسه کشی باید از یک شوینده کاملا مخصوص استفاده گردد تا به توان به واسطه آن و نور فرابنفش میزان خسارت و خراش به وجود آمده را به راحتی تشخیص داد. با رنگ خشک به  پر کردن محل خراش می پردازند و بعد از جذب رنگ می توان به راحتی لیسه گیری را انجام داد. اما نکته ای که مهم است بعد از لیسه گیری حرفه ای  است که به واسطه پولیش می توان به بهترین شکل ممکن محل را پوشش دهی نمود و باید نسبت به انجام پولیش کاری حساسیت ویژه ای به خرج داد که به هر حال پولیش کاری پرداخت نهایی محسوب می شود و باید سعی کنید تا فرایند خشک شدن کاملا تکمیل گردد و سپس به استفاده از خودرو بپردازید.

پولیش‌کاری پس از لیسه‌گیری

پس از عمل لیسه‌گیری، نوبت به پولیش ناحیه آسیب دیده می‌رسد، پولیش‌کاری خودرو یکی از مراحل نهایی عملیات خشگیری بدنه است؛ در این مرحله متخصصان این تعمیرگاه با بهره‌گیری از پولیش‌های جامد قوی و دستگاه‌های پولیش تخصصی، اقدام به پولیش‌کاری ناحیه خراش دیده می‌کنند. در مرحله پولیش‌کاری بدنه اتومبیل باید کاملا خشک باشد تا مواد بکار رفته در فرو رفتگی خراش، پخش نشوند. در نظر بگیرید که پولیش استفاده شده بر اساس نوع رنگ بدنه اتومبیل شما تعیین می‌شود تا آسیبی به رنگ اتومبیل وارد نشود. پس از انجام پولیش کاری با استفاده از یک واکس نرم لازم است بدنه خودرو واکس زده شود تا از ترمیم انجام شده به خوبی بتوان محافظت نمود.

هزینه نقاشی و لیسه کشی بدنه خودرو در اصفهان

هزینه نقاشی و لیسه گیری با توجه به عواملی همچون اندازه و میزان خش ایجاد شده، مدت زمان گذشته از خش ایجاد شده و رنگ مورد نیاز برای ترمیم قبل از مرحله پولیش کاری، تعیین می‌شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی MP و برقراری تماس از هزینه لیسه گیری خودرو خود توسط تکنسین‌‌های ماهر و با تجربه این مرکز مطلع شوید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۳۱۶۵۸۳۵۸ ، ۰۹۳۵۶۹۳۷۰۶۷
  • نشانی: اصفهان
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
اصفهان

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران