مبل شویی جنت آباد | محل تبلیغات مبل شویی شما

مبل شویی جنت آباد | محل تبلیغات مبل شویی شما

تهران
درباره ما

اگر به دنبال یک شرکت مبل شویی معتبر در منطقه جنت آباد تهران می گردید، همین حالا با دفتر مبل شویی مرادی تماس بگیرید ، کارکنان این مجموعه با سالها سابقه درخشان و سرویس رایگان آماده پاسخگویی به نیازهای شما در جنت آباد و تمامی مناطق تهران می‌باشد. هستند.

ضمن تشکر از انتخاب شما مبل شویی مرادی جنت آباد با سال ها تجربه و تخصص در زمینه شستشوی مبل در منزل و محل نیز فعالیت می کند. این مرکز با کادری منظم و متخصص انواع خدمات خشکشویی مبل، موکت، خوشخواب و فرش را در کمترین زمان با بهترین مواد شوینده و قیمت مناسب و ارزان ارائه می دهد. مبل شویی با دستگاه در محدوده جنت آباد با ارائه ضمانت نامه انجام می گیرد.

مبل شویی مرادی در جنت آباد

این مبل شویی خوب در جنت آباد از مدرنترین دستگاههای شستشوی مبلمان جهت مبل شویی و قالیشویی استفاده می کند. خدمات و شست و شوی مبلمان در محل با ضمانت نامه کتبی و بیمه نامه و سرویس رایگان ارائه می شود. با بکار گیری مجرب‌ترین و با سابقه ترین پرسنل های کار آزموده در زمینه شست و شو مبلمان و قالیشویی آماده ارائه خدمات به مشتریان در تمام نقاط تهران می باشد که با بهره گیری از بهتربن دستگاه های روز دنیا با کمتربن هزینه های پرداختی مبلمانی دور از کثیفی و آلودگی را به شما هدیه می دهند.

اطلاعات تماس:

مبلشویی با دستگاه چگونه انجام میشود؟

مبلشویی در جنت آباد توسط پرسنل آقای مرادی اکثرا با دستگاه برای تمیز کردن مبلمان و فرش انجام می شود. دستگاه مبل شویی، دستگاه مکانیزه ای است. که با کمک آن میتوان تمامی سطوح مبل، اعم از کف پشتی و پشت مبل را به راحتی تمیز کرد،در دستگاه مبل شویی یک مخزن برای پر کردن اب تمیز و یک دستگاه برای جمع اوری اب کثیف درست شده است،و دستگاه جارو برقی صنعتی میتوان تا ۸۰ % درصد اب و کثیفی آن را در خود جذب کند،استفاده از دستگاههای مبل شویی بهترین راه برای پاک کردن مبلمان می‌باشد.

انواع خدمات مبل شویی مرادی:

  • شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی
  • خشکشویی انواع خوشخواب های بزرگ و کوچک در محل
  • شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی در محل با ضمانت
  • موکت شویی در محل با دستگاه مخصوص انواع موکت
  • شستن تابلو فرش ها و پشتی های ماشینی و دستی

مبل شویی مرادی علاوه بر مناطق ذکر شده در سایت در تمامی مناطق استان تهران و حومه به صورت شعبات سیار آماده خدمت رسانی به شما مشتری های ارجمند می‌باشد

قیمت مبل شویی در جنت آباد

لیست قیمت های مبل شویی مرادی در جنت آباد ثابت است و هیچ تغییر و تفاوتی در همه مناطق و محلات تهران وجود ندارد. همچنین قمیت های این مرکز ارزان تر از لیست تعرفه اتحادیه می باشد که این خود نشانه ای از ضمانت کار و رضایت مشتری ماست.

قیمت شستشوی مبل بر چند اساس می باشد. تعداد مبل ها و ست های کامل هفت نفره و نه نفره در قیمت تاثیر دارد. عامل دیگری که بر هزینه شستشوی مبل تاثیر دارد تشک ها و کوسن های اضافه می باشد. تعداد مبل و تعداد صندلی های نهار خوری و متراژ فرش و موکت در منزل بر روی هزینه شستشوی آنها تاثیر دارد.

تعرفه خدمات مبل شویی شهر ری باقرشهر

برای دسترسی به متخصصین و دریافت حدود هزینه در منطقه جنت آباد تهران، سفارش خود را ثبت کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09126834751 ، 02156411600
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران