پروتز مو در فردیس | کافــه مــو

پروتز مو در فردیس | کافــه مــو

البرز ، فردیس کرج
درباره ما

پروتز مو فردیس | پروتز مو قسطی در فردیس | ترمیم پروتز مو در فردیس | فروش عمده پروتز مو در فردیس

اگر از آن دسته افراد باشید که قسمتی از موهای خود را از دست داده‌اند، پروتز مو به خوبی با موهای طبیعی شما ترکیب خواهد شد و اگر تمام موهای خود را از دست داده‌اید، تمام نواحی سر را پوشش خواهد داد. پروتز مو فردیس 100 درصد از موهای طبیعی انسان ساخته شده است. به همین دلیل ظاهری بسیار طبیعی دارد. مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی آن را شانه زده، حمام کنند و یا حتی از ابزار‌های آرایشی برای حالت دادن به آن استفاده کنند.

پروتز مو یکی از راه‌حل‌های رفع مشکلات مربوط به ریزش مو به شمار می‌رود. در این روش تارهای مصنوعی مو به ‌جای کاشت در پوست سر، روی پروتزهای نانویی که جنس ظریف و مشبکی دارند، قرار می‌گیرند. سپس این پروتز را با چسب مخصوصی روی پوست سر انسان و در نواحی طاس سر می‌چسبانند

پروتز مو در گوهردشتپروتز مو در گوهردشت

مرکز پروتز مو فردیس

پروتز مو در واقع یک ترمیم مو راحت و در عین حال بسیار طبیعی می باشد که مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی آن را شانه زده، حمام کنند و یا حتی از ابزار‌های آرایشی برای حالت دادن به آن استفاده کنند. این مرکز با تکیه بر نیروی فوق تخصص پوست و مو، آماده‌ی ارائه خدمات پروتز مو در فردیس کرج به مشتریان خود می باشد.

بخش از خدمات پروتز مو ما در گوهردشت

  • فروش عمده و تک پروتز مو با ضمانت کیفیت
  • فروش تمامی لوازم پروتز مو
  • اموزش صفر تا ۱۰۰ بافت پروتز مو
  • تعمیر پروتز های اسیب دیده (پارگی سلیکن ،تور و ریختگی )
  • فروش اقساطی (چک

چه افرادی کاندید مناسب استفاده از پروتز مو هستند؟

این مدل از ترمیم مو، مختص به گروه خاصی نمی‌شود و افراد مختلفی با هر سنی یا جنسیتی می‌توانند تصمیم به نصب پرتز مو بگیرند. افرادی کاندید مناسب برای استفاده از پروتز مو شناخته می‌شوند که موهای ناحیه موردنظر برای استفاده از پروتز را به‌طور کامل ازدست داده باشند. افرادی که به ‌دلیل عدم دارا بودن بانک مو، امکان کاشت مو طبیعی ندارند نیز، کاندید انجام این خدمات زیبایی هستند.

در بعضی افراد نیز، به‌دلیل عدم وجود وقت کافی یا به دلایل مختلفی چون عوامل ژنتیکی یا بیماری‌های پوستی، دچار ریزش مو هستند و همچنین گاهی اوقات پزشکان نمی‌توانند به دلایل سوابق پزشکی برخی از افراد مانند دیابت، برای آن‌ها از شیوه‌ی کاشت مو استفاده کنند، پروتز مو فردیس روش مناسبی برای استفاده و رسیدن به ظاهری مناسب و رضایت‌بخش است.

پروتز مو در گوهردشت

ویژگی های پروتز مو:

  1. آبرسانی کامل پوست سر
  2. پروتز مو ویژه (بانوان ،آقایان ،بیماران آلوپسی (ریزش قارچی)
  3. قابلیت رنگ، مش، های لایت (بانوان)
  4. تراکم بالا و فوق العاده طبیعی
  5. قابلیت سشوار کشیدن، اتو مو و  فر
  6. هم رنگ و هم جنس با موی خود شما
  7. مناسب برای انواع ریزش ها و تمامی سنین
  8. بدون جراحی و خونریزی

هزینه پروتز مو در فردیس

به خاطر اینکه همه ی پروتز های مو وارداتی هستند و با ارز سر و کار دارند قیمتشان نیز دچار نوسان می شود. همچنین مقدار تراکم موی درخواستی ، مرد یا زن بودن درخواست کننده ، کیفیت پروتز ، سابقه و معتبر بودن مرکز تعیین کننده قیمت پروتز مو در فردیس است. توصیه می شود حتما در مراکز معتبر اقدام به سفارش پروتز مو کنید زیرا پروتز های بی کیفیت ضد حساسیت نیستند و پوست شما را دچار آسیب می کنند. پس همین حالا می توانید با شماره مشاورین این مرکز تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09128725628 ، 02634256615
  • نشانی: البرز ، فردیس کرج
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : از ۱۰ صبح الی 21 شب
البرز ، فردیس کرج

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران