پرچم رومیزی با ریشه و پایه سنگی

پرچم رومیزی با ریشه و پایه سنگی

گیلان
درباره ما

پرچم رومیزی با ریشه | پرچم رومیزی پایه سنگی

پرچم رومیزی در اغلب ادارات و دفاتر کاری و شرکت های مختلف بر روی میز مدیران، کارمندان، سالن های کنفرانس، همایش ها، سمينارها و… استفاده می گردد. امروزه مشاغل کوچک هم علاقه مند هستن تا ظاهری رسمی را در محل کسب و کار خود با قراردادن پرچم رومیزی تبلیغاتی بر روی ميز کارشان نمايان سازند.
حضور پرچم با برند شما در جلسات، همایش‌ها، سمینار و نمایشگاه‌ها نقش بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت و کادوس پلاس در تحقق این امر در کنار شما خواهد بود.
پایه پرچم رومیزی سنگی متداول ترین نوع از پایه های پرچم رومیزی بوده که از یک بخش پایه ای سنگی و یک میله تشکیل شده است. سنگ پایه از جنس مرمر و به ابعاد اندازه ای معین که سنگینی و ایستایی ثابتی ایجاد نماید ساخته شده است.
یک میله فلزی نیز که از انتها توسط یک پیچ به پایه سنگی متصل شده و در بدنه آن نیز دو سوراخ برای بستن پرچم به میله تشکیل می شود ، همراه آن ارائه می شود.
قیمت پرچم رومیزی چگونه محاسبه می شود؟
قیمت چاپ پرچم رومیزی بر اساس نوع پارچه و پایه ای که مشتری انتخاب می کند محاسبه می شود همچنین قیمت سفارش یک پرچم به تعداد آن بستگی دارد و هر چه تعداد بیشتر باشد می تواند در کمتر شدن قیمت پرچم رومیزی تاثیرگذار باشد.
ما در کادوس پلاس، پرچم رومیزی را با بهترین کیفیت در چاپ و به صورت ریشه دوزی شده و یا بدون ریشه به همراه هر گونه طراحی، از جمله آرم شرکتها ، علائم تجاری ، نشانه های سازمانی ، و پرچم با کيفيت جهانی را توليد خواهيم کرد به همین منظور فروشگاه کادوس پلاس نسبت به چاپ لوگو، آرم و یا نوشته ی شما روی پرچم رومیزی اقدام می نماید، شما می توانيد برای سفارش انواع پرچم رومیزی از طریق راه های ارتباطی و فروشگاه ما اقدام نمایید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09359561718 ، 02128426648
  • ایمیل: kadoosplus@gmail.com
  • نشانی: گیلان
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 الی 22
گیلان

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران