پرچم رومیزی لیزری پایه T و L

پرچم رومیزی لیزری پایه T و L

گیلان
درباره ما

پرچم لیزری ساتن با پایه T در اغلب ادارات و دفاتر کاری و شرکت های مختلف بر روی میز مدیران، کارمندان، سالن های کنفرانس همایش ها، سمينارها و… استفاده می گردد. امروزه مشاغل دیگر مانند: دفاتر بیمه,دفاتر اداری و تجاری,دفاتر مهندسی,مشاوران املاک و… هم علاقه مند هستن تا ظاهری رسمی را در محل کسب و کار خود با قراردادن پرچم رومیزی تبلیغاتی بر روی ميز کارشان نمايان سازند.
پایه پرچم رومیزی استیل دارای ظاهری زیبا و شکیل بوده که در مراسمات مهم ، همایش های رسمی و یا دفاتر اختصاصی با سلیقه سخت مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام آن نیز پیداست جنس کلی بدنه و پایه آن از فلز استیل تشکیل شده که این یکپارچگی ظاهر شکیلی را ایجاد می نماید.
عموما پایه پرچم رومیزی استیل برای پرچم رومیزی لیزری مورد استفاده قرار می گیرد ، ادغام این دو یک محصول نفیس و زیبایی را ایجاد خواهد کرد.
قیمت پرچم رومیزی چگونه محاسبه می شود؟
قیمت چاپ پرچم رومیزی بر اساس نوع پارچه و پایه ای که مشتری انتخاب می کند محاسبه می شود همچنین قیمت سفارش یک پرچم به تعداد آن بستگی دارد و هر چه تعداد بیشتر باشد می تواند در کمتر شدن قیمت پرچم رومیزی تاثیرگذار باشد.
حضور پرچم با برند شما در جلسات، همایش‌ها، سمینار و نمایشگاه‌ها نقش بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت و کادوس پلاس در تحقق این امر در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09359561718 ، 02128426648
  • ایمیل: kadoosplus@gmail.com
  • نشانی: گیلان
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 الی 22
گیلان

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران