بهترین مرکز کراتینه مو در قم

بهترین مرکز کراتینه مو در قم

قم
درباره ما

بهترین مرکز کراتینه مو در قم

بهترین مرکز کراتینه مو در قم یکی از معتبرترین مراکزی است که مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات روز و همچنین متخصصین کار بلد می باشد. کراتینه مو یک روش جدید است که جهت صافی و احیای مو به منظور لخت و براق شدن مو از آن استفاده می شود. دنیای امروز، عصر تجهیزات مدرن و روش های بسیار جدید و پیشرفته ای است که با توجه به وجود مواد و دستگاه هایی که در سالن های آرایش و زیبایی وجود دارد موها را صاف می کنند. صاف شدن موها در این دنیای مدرن، دیگر یک امر محال نیست بلکه با مراجعه به یک مرکز فوق تخصصی کراتینه مو می توانید در کمترین زمان و با هزینه کمی موهایی براق و صاف داشته باشید. بهترین مرکز کراتینه مو در قم بهترین پیشنهاد خاص برای شما خواهد بود.

کراتین چیست؟

در بیان تعریف کراتین باید گفت کراتین نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در تمام موها وجود دارد.کمبود این پروتئین در موها باعث فر شدن موها شده و لطافت موها را کمتر می‌کند.در صورت کمبود این پروتئین باید به تزریق آن بپردازید.

کراتینه مو به چه منظور انجام می‌شود؟

با توجه به پیشرفت علم، روش ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای نیز به منظور حفظ سلامتی و زیبایی به تولید می رسند. این روزها، همه افراد به زیبایی خود اهمیت بسیاری می دهند که برای حفظ آن نیز اقدام به انجام بسیاری از روش های کارساز می کنند. اما انتخاب یک مرکز معتبر، بایستی در اولویت شما باشد چرا که مراکز معتبر معمولا از تجهیزات پیشرفته و جراحان و متخصصین مشهور استفاده می کنند.

بهترین مرکز کراتیه مو در قم متخصص و مدرس کراتین، بوتاکس،ریباندینگ، پروتئین تراپی و انواع تراپی های مو با تشخیص مشکل مو عمل احیا و صافی موهای با ارزش شما عزیزان را به صورت کاملا تضمینی و با بهترین مواد و بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام می دهند. با کادری متخصص و مجرب و 17 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی مو

برای رزرو نوبت و مشاوره ی رایگان در سالن با شماره های درج شده در این آگهی تماس بگیرید و در پیج اینستاگرام از نمونه کارها دیدن کنید و با شناخت کافی موهایتان را به به مرکز تخصصی کراتین راحله قم بسپارید تا بهترین خودتان باشید.

  • متخصص کراتین، بوتاکس
  • ریباندینگ حرفه ای
  • پروتئین تراپی
  • ترمیم موهای سوخته و دکلره

راه های ارتباطی:

تماس 09361315308

 

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: قم
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : برای هماهنگی و رزرو تماس بگیرید.
قم

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران