بهترین تالار و باغ تالار عروسی در تهران 1403 + آدرس + شماره تماس

بهترین تالار و باغ تالار عروسی در تهران 1403 + آدرس + شماره تماس

شاید شما هم از آن دسته زوج ها هستید که به دنبال بهترین باغ تالارهای تهران هستید. انتخاب محل برگزاری عروسی که فضا و خدمات مناسبی برای زوج های جوان ارائه دهد، انتخابی مهم است. بسیاری از زوج ها ترجیح می دهند به جای این که مراسم عروسی شان را در یک سالن سرپوشیده برگزار کنند، این روز خاص زندگی شان را در یک باغ تالار زیبا و رویایی جشن بگیرند و خاطره فراموش نشدنی برای خود و مهمانانشان رقم بزنند. سایت ورناپ در این مقاله شما را با بهترین تالار و باغ تالار عروسی در تهران و ویژگی های آن آشنا می کند.پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی بهترین باغ تالارهای عروسی تهران

موقعیت جغرافیایی و اهمیت مکان باغ تالار

قطعا مکان و جایی تالاری که می خواهید انتخاب کنید بسیار مهم است.دسترسی میهمانان به تالار عروسی شما مخصوصا در شهر شلوغ تهران باید راحت باشد.حتما فاصله آتلیه تا باغ برای عکاسی و فاصله هر دو اینها تا تالار عروسی شما در تهران باید بگونه ای باشد که در زمان ترافیک و شلوغی مسیر ها به مشکل بر نخورید.

 مساحت و ظرفیت تالار عروسی

زمانی که تعداد مهمانان خود را مشخص کردید، به ظرفیت سالن مورد نظر خود دقت داشته باشید تا در زمان برگزاری مراسم با کمبود صندلی و کوچک‌بودن سالن مواجه نشوید. شما باید بدانید که میهمان های دعوتی شما چند نفر هستند. باغ تالاری که می‌خواهید رزرو کنید پذیرای آن تعداد مهمان باشد. اگر تعداد مهمان های شما کم است یک باغ تالار کوچک کافی است. اما اگر مهمان های شما زیاد هستند باید دنبال باغ تالار بزرگتر باشید.

پارکینگ باغ تالار عروسی تهران

داشتن پارکینگ هم یکی از ویژگی های باغ تالار مناسب می باشد. در یک کلام اگر تالار پذیرایی در تهران پارکینگ نداشته باشد، از انتخاب آن صرف نظر کنید. شما‌ باید باغ‌تالاری را انتخاب کنید که دارای پارکینگ باشد یا در صورت نداشتن پارکینگ محوطه آزاد زیادی داشته باشد تا مهمان های شما بتوانند ماشین خود را با خیال راحت پارک کنند و به مراسم شما بیایند.

منو غذایی باغ تالار

یکی از ویژگی های مهم در تالار های عروسی منوی غذایی است. هزینه که شما برای تالار یا باغ تالار خود میپردازید، به منو غذایی، کیفیت و مواد اولیه و نوشیدنی ها و … بستگی دارد حتی اینکه سلف سرویس یا دیس پرس باشد نیز تاثیر گزار است.

دیزاین میز ها و دکوراسیون جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد، گل آرایی میزها، نوع نورپردازی و بسیاری از مسائل دیگر باعث زیبایی تالار عروسی شما میشود و به رویایی شدن شب عروسی شما بسیار کمک میکند. قبل از انتخاب تالار خود قطعا چند قدم در محیط تالار میزنید. بهتر است به دکوراسیون و تجهیزات تالار عروسی خود دقت کنید.

خواندن این مقاله هم مفید است  چگونه در گوگل تبلیغ کنیم | راهنمای ثبت آگهی رایگان در گوگل

نورپردازی باغ تالار

اگر محوطه باغ تالار از نور کافی برخوردار نباشد شک نداشته باشید که عکس و فیلم جذابی از بهترین شب زندگی خود نخواهید داشت. شما می توانید از نور پردازی های اضافی مانند روشنایی هوشمند یا گوبو با اجازه مسئول باغ تالار در محوطه یا سالن باغ تالار استفاده کنید.

سیستم گرمایش و سرمایش

از آنجایی که گرم‌بودن یا سرد بودن هوا می‌تواند مهمانان را کلافه کند و حتی باعث مریض‌شدن کودکان و افراد حاضر در سالن شود، بهتر است پیش از انتخاب تالار عروسی، به سیستم گرمایش و سرمایش آن دقت داشته باشید.

قیمت تالار

پیش از انتخاب تالار باید ابتدا بودجه خود را تعیین کنید تا بتوانید با توجه به آن، بهترین باغ تالار عروسی در تهران را انتخاب نمایید.

لیست تالار های پذیرایی و بهترین باغ تالار های تهران

رتبه اول

باغ تالار والا

باغ تالار والا یکی کامل ترین مجموعه عروسی در تهران می‌باشد. این تالار با فاصله‌ی بسیار کمی از مرکزیت تهران، سمت اتوبان فتح واقع شده است. باغ تالار والا علاوه بر عمارت بزرگ برای برگزاری مراسم، باغ بسیار بزرگ و جذابی برای برگزاری مراسم در فضای باز دارد. در فصل های گرم علاوه بر فضای داخل، میهمانان شما میتوانند از فضای باز با دکوراسیون مجلل نیز استفاده کنند. آب نمای لاکچری، نورپردازی حرفه‌ای، اتاق کودک، پارکینگ اختصاصی و ده ها امکانات خاص و فوق العاده باغ تالار والا که این مجموعه را به یکی از بهترین باغ تالار عروسی در تهران مبدل کرده است.

امکانات باغ تالار:

ظرفیت1200 نفر
پارکینگدارد
سطح قیمتبالا
آسانسوردارد
آتش‌بازی و نورافشانیدارد
اتاق عقد مجزادارد
گل‌آرایی و جایگاه عروس و داماددارد
WiFiدارد

جهت ارتباط با باغ تالار والا داخل واتساپ پبام دهید

رتبه دوم

لوکس ترین باغ تالار غرب تهران

عمارت سعادت (باغ تالار گرمدره) با فضای باز بسیار مناسب و مشجر یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم عروسی در سمت غرب تهران است. این باغ تالار در کوچه واعظی و در خیابان سعادتیه قرار گرفته است. عمارت مجلل سعادت علاوه بر 5000 متر باغ و تالار لوکس، 5000 متر نیز پارکینگ دارد که میهمانان به راحتی می‌توانند پارک کنند. این باغ تالار مجلل علاوه بر فضای بسیار بزرگ، ارتفاع سقف بسیار بلند و مناسبی برای زمان کرونا دارد. سالن اصلی مجهز به سیستم تهویه هوا است که بهترین گزینه برای زمان کرونا می‌باشد.

امکانات باغ تالار:

ظرفیت500 نفر
پارکینگدارد
سطح قیمتبالا
آسانسورندارد
آتش‌بازی و نورافشانیدارد
اتاق عقد مجزادارد
گل‌آرایی و جایگاه عروس و داماددارد
WiFiندارد

جهت ارتباط با باغ تالار والا داخل واتساپ پبام دهید

رتبه سوم

باغ تالار دانیال

تالار پذیرایی دانیال یکی از بهترین باغ تالار عروسی تهران در منطقه غرب تهران است که آماده برگزاری مراسم عروسی، ‌تولد، نامزدی و … شما عزیزان می باشد. این تالار با طراحی لوکس، استفاده از گل آرایی، شمع آرایی، لوستر آرایی، فضای مدرن و خارق العاده برای برگزاری مراسم های عروسی فراهم می کند. نوع دکوراسیون داخلی این تالار به گونه‌ای است که هنر اصیل ایرانی را می توان در آن لمس کرد و دید. باغ تالار دانیال ظرفیت پذیرایی هزاران نفر در سالن‌ های هفت گانه خود و پارکینگ برای بیش از ۳۵۰ خودرو را دارد.

امکانات باغ تالار:

ظرفیت1500 نفر
پارکینگ400 خودرو
سطح قیمتبالا
آسانسوردارد
آتش‌بازی و نورافشانیدارد
اتاق عقد مجزادارد
گل‌آرایی و جایگاه عروس و داماددارد
LCDدارد

جهت ارتباط با باغ تالار والا داخل واتساپ پبام دهید