بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

کاشت ناخن و اهمیت به زیبایی آن بین بانوان بسیار رواج پیدا کرده است و افراد زیادی برای این کار اقدام می‌کنند.

با توجه به این‌که برای خدمات ناخن زمان و هزینه زیادی صرف می‌شود، افراد تمایل دارند در نزدیکی منزلشان بهترین مراکز را با قیمت مناسب و کیفیت خوب بیابند. البته یافتن چنین مراکز و آرایشگاه‌هایی کار تقریبا دشواری است و برای افراد این سوال پیش می‌آید که چطور باید از کیفیت خدمات اطمینان پیدا کرد.

در این مطلب بهترین خدمات کاشت ناخن غرب تهران را بررسی می‌کنیم. پس تا انتها با ورناپ همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

دلایل کاشت ناخن

بانوان به‌ دلیل گرایش به زیبایی بیشتر از این خدمات استفاده می‌کنند، چون طرح و رنگ‌های مختلف ناخن می‌تواند برایشان جذاب باشد.

گاهی نیز نداشتن ناخن یا آسیب دیدن آن‌ها دلیل کاشت ناخن برای افراد است. ممکن است ناخن‌هایتان ضعیف و شکننده باشند و با هر ضربه‌ای بشکنند، در نتیجه کاشت ناخن می‌تواند به زیبایی دست‌ها و ناخن‌هایتان کمک کند.

برخی افراد نیز عادت به جویدن ناخن‌هایشان دارند، با انجام کاشت تا حدودی می‌توان جلوی چنین عادتی را گرفت. کاشت ناخن ژله‌ای را به این افراد توصیه می‌کنیم، چون مزه بدی دارد و باعث می‌شود این عادت را ترک کنند.

معیارهای انتخاب بهترین مرکز کاشت

هر انتخابی باید بر اساس معیارهایی انجام شود و انتخاب بهترین مرکز و آرایشگاه کاشت ناخن نیز اصول و معیارهایی خواهد داشت که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

بهداشت کار و محیط

یکی از مواردی که در انتخاب آرایشگاه یا مرکز کاشت ناخن باید در نظر بگیرید، بهداشت است. مراکزی که بهداشت را رعایت نمی‌کنند، برای انتخاب مناسب نیستند. چون ممکن است قارچ ناخن بگیرید یا ناخن‌هایتان عفونت کنند. برای کاشت ناخت باید از ضد قارچ‌هایی استفاده شود تا احتمال گرفتن قارچ ناخن کاهش پیدا کند.

همچنین تمیز بودن محیط سالن نشانه اهمیت دادن صاحب سالن و پرسنل آن به کارشان است. داشتن تهویه مخصوصا برای اتاقی که در آن سوهان می‌زنند و کاشت ناخن انجام می‌دهند، لازم است.

تمیز و ضدعفونی کردن وسایل کار

مراقب باشید در هر سالنی که می‌روید وسایل به‌خوبی ضد عفونی شوند، میکروب و باکتری‌ها به این روش از بین می‌روند.

عوض کردن ظرف آب برای هر مشتری

حتما به این نکته کوچک اما مهم توجه کنید که ظرفی که در آن پدیکور انجام می‌شود، باید آب تمیز داشته باشد و برای هر مشتری عوض و ضدعفونی شود.

توجه به شغل افراد

بهتر است کاشت ناخن با توجه به ویژگی‌های شغلی افراد انجام شود و بر این اساس پیشنهادهایی به او داده شود. سالن‌هایی که بدون توجه به این ویژگی و موقعیت افراد کاشت انجام می‌دهند، ممکن است بعدها با نارضایتی مشتریانشان مواجه شوند.

استفاده از افراد حرفه‌ای

امروزه کاشت ناخن در سالن‌های زیادی انجام می‌شود و به‌خاطر درآمد خوبی که دارد، افراد زیادی به این کار روی آورده‌اند.

به‌همین دلیل نیز بهترین مراکز کاشت ناخن غرب تهران، افراد حرفه‌ای در این زمینه را استخدام می‌کنند. برای مثال فردی که تنها کارش کاشت ناخن باشد، روی کار خود متمرکز می‌شود و نتیجه بهتری خواهد گرفت. مراکزی که افراد متخصص و حرفه‌ای را در این زمینه استخدام می‌کنند، گزینه بهتری برای انتخاب هستند.

استفاده از تکنیک‌های جدید

همیشه در هر کاری تکنیک‌ها و روش‌های جدیدی ارائه می‌شود که به پیشرفت، کیفیت یا زیبایی کار می‌افزاید، در نتیجه آشنایی با این تکنیک‌ها بسیار اهمیت دارد. مراکزی که پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها را به‌کار می‌گیرند، معمولا مشتریان بیشتری دارند و کار باکیفیتی نیز ارائه خواهند داد.

تمیزی کار

کاشت ناخن نیاز به مهارت، سلیقه و تخصص دارد، فردی که طراحی خوبی داشته باشد قطعا می‌تواند در زمینه دیزاین ناخن‌ها بهتر عمل کند. اگر ناخن‌کار بداند از چه مدل ناخن برای چه انگشتانی استفاده کند یا چه رنگ لاک و دیزاینی با چه پوستی جلوه زیباتری دارد، در روند و کیفیت کار او تاثیرگذار خواهد بود.

مشتری مداری

اگر جزو افرادی هستید که برخورد دیگران برایتان اهیمت دارد، حتما به این مورد توجه کنید. یکی از موارد مهم در کارهای خدماتی، مشتری مدار بودن و توجه به خواسته‌های مشتری است. در کنار حرفه و تخصص نباید این موضوع را فراموش کرد که احترام به افراد نیز باید حفظ شود.

پرسنلی که با مشتری با احترام برخورد می‌کنند، می‌توانند مشتری را خیلی زود جذب کنند.

صداقت با مشتری

گاهی کاشت ناخن برای افراد ضرر دارد، سعی کنید مرکزی را بیابید که با مشتری‌ها رفتاری صادقانه داشته باشد و اگر کاشت ناخن برایتان ضرر دارد، این موضوع را با شما در میان بگذارد. برای مثال افرادی که قارچ یا بیماری عفونی دارند، نباید کاشت ناخن انجام دهند. چون پیشرفت بیماری در آن‌ها دیده نخواهد شد.

خواندن این مقاله هم مفید است  گفت‌وگو با آرمین بهبودی، مدیر فروشگاه کاشی و سرامیک بهبودی

همچنین افرادی که سیستم دفاعی بدنشان ضعیف است نیز نباید ناخن بکارند، چون این افراد در معرض بیشتر بیماری‌ها هستند.

دادن اطلاعات کافی در مورد انواع کاشت

کاشت ناخن روش‌ها و انواع مختلفی دارد که بهتر است فرد متخصص قبل از کاشت به مشتری مشاوره بدهد تا با آگاهی بیشتری انتخاب کند. گاهی ناخن‌های قالبی برای افرادی که ناخن یک شکلی ندارند، مناسب نیست و مرتب نخواهد بود. همچنین پس از مدتی هوا زیر آن خواهد رفت و ماندگاری کمی دارد، پس بهتر است این مسائل با مشتری در میان گذاشته شود.

همکاری پرسنل با یکدیگر

تیمی موفق خواهد شد که پرسنل آن با یکدیگر همکاری داشته باشند، آموزش‌های به‌روز دیده باشند و برای رسیدن به قله موفقیت به یکدیگر کمک کنند. تنها به این شکل است که نتیجه نهایی تیم، مشتری را راضی و خرسند نگه خواهد داشت.

استفاده از مواد باکیفیت

استفاده از مواد بی‌کیفیت می‌تواند در ماندگاری ناخن و طراحی آن تاثیرگذار باشد. برای مثال تاپ کاتی که روی طرح ناخن به‌کار می‌رود، می‌تواند آن طرح را تا مدت زیادی بدون هیچ تغییری نگه دارد.

استفاده از تاپ کات بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت دوام چندانی ندارد و طرح ناخن از بین می‌رود. تاپ کات باکیفیت بین حدود 5 تا 10 دقیقه خشک می‌شود و زمان بیشتری لازم نیست. به برند و مارک‌هایی که ناخن کارتان استفاده می‌کند دقت کنید.

داشتن تنوع رنگ

تنوع رنگ همیشه برای افرادی که کاشت انجام می‌دهند، جالب است. پس دقت کنید تنوع رنگی لاک‌ها در سالن زیاد باشد تا بتوانید طرح مورد نظرتان را داشته باشید.

محیط به‌دور از تنش و شاد

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید، روابط اجتماعی پرسنل، ایجاد محیطی شاد و به‌دور از تنش است. مطمئن باشید که ذهنیت مشتری از چنین محیطی تاثیر می‌پذیرد.

بهترین خدمات ناخن غرب تهران

اگر می‌خواهید از کیفیت آرایشگاه کاشت ناخن غرب تهران برای انجام خدمات ناخن آگاه شوید، بهتر است سری به آن‌جا بزنید یا از تجربیات دوستان و نزدیکانتان کمک بگیرید. همچنین می‌توانید به‌شکل آنلاین در مورد  بهترین مرکز کاشت ناخن غرب تهران تحقیق کنید.

در ادامه چند مرکز کاشت ناخن در غرب تهران را معرفی خواهیم کرد:

رتبه اول

سالن زیبایی مونا یزدانی

سالن زیبایی مونا یزدانی با مدیریت خانم یزدانی یکی از بهترین و لوکس ترین سالن‌های زیبایی سعادت آباد تهران می‌باشد. در سالن زیبایی مونا یزدانی، بهترین و با کیفیت ترین خدمات آرایش و گریم عروس، در محیطی با‌شکوه و آرام ارائه میشود.

خدمات سالن زیبایی:

  • خدمات رنگ مش لايت آمبره بالياژ سامبره كراتين احيا
  • تتو ميكروبليدينگ تتو صورت فیبروز
  • خدمات مژه و ابرو شامل ليفت لمينت اكستنشن كاشت
  • کاشت ناخن ترمیم لمينت ژليش مانیکور پدیکور
  • فیشیال کامل صورت
  • اپيلاسيون گياهي و حرفه اي بدون درد

آدرس: تهران، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2

آدرس: تهران، خیابان نصر (گیشا)، بالاتر از خیابان 28 (شهابی)، پلاک219، طبقه 1

رتبه دوم

خدمات کاشت ناخن سیمای ماندگار

اگر دنبال جایی برای کاشت ناخن در غرب تهران هستید و کادری مجرب با ناخن‌کارهای خوب می‌خواهید، سالن کاشت ناخن سیمای ماندگار یکی از حرفه‌ای‌ترین مراکز در این زمینه است.

این سالن با داشتن فضایی مرتب و زیبا بهترین خدمات ناخن غرب تهران را در اختیارتان خواهد گذاشت تا تجربه خوبی از کاشت ناخن داشته باشید. این سالن به‌ خاطر ارائه خدمات فوق‌العاده در زمینه کاشت ناخن، ژلیش، پدیکور و مانیکور طرفداران زیادی بین بانوان دارد.

  • آدرس سالن: تهران، صادقیه، ابتدای آیت‌الله کاشانی، پشت بیمارستان ابن سینا، خیابان اعتمادیان، جنب دبستان شکوفه‌های انقلاب، پلاک 27، واحد 19، زنگ 19، طبقه 5
  • شماره تماس: 09124476274
رتبه سوم

خدمات کاشت ناخن سیمای درخشنده

بهترین مرکز و سالن خدمات تخصصی کاشت ناخن در غرب تهران، سالن سیمای درخشنده است که ضمن انجام خدمات کاشت ناخن، آموزش نیز دارد. این مرکز دسترسی آسانی به مترو شادمان دارد و می‌توانید به آن‌جا به‌راحتی رفت‌و‌آمد کنید.

  • آدرس سالن: غرب تهران، ستارخان، خیابان شادمان، نرسیده به چهار راه نصرت، سمت چپ، پلاک 233
  • شماره تماس: 09125301948
رتبه چهارم

خدمات کاشت ناخن صنم

مرکز خدمات کاشت ناخن صنم نیز جزو یکی از بهترین مراکز کاشت ناخن غرب تهران است که ویژگی‌های ذکر شده را دارد، با خیال راحت می‌توانید کاشت ناخن‌هایتان را به ناخن‌کارهای این سالن بسپارید.

  • آدرس سالن: غرب تهران، پل ستار خان، خیابان حاجی پور امیر
رتبه پنجم

مرکز تخصصی خدمات کاشت ناخن لیلی بانو

سالن لیلی بانو یکی از بهترین مراکز کاشت ناخن غرب تهران است که با ارائه انواع روش‌های کاشت ناخن با جدیدترین متدهای روز دنیا و طراحی‌های حرفه‌ای نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.

  • آدرس شعبه یک: تهران، خیابان ستارخان، مابین پل ستار خان و برق آلستوم
  • آدرس شعبه دو: متروی شادمان، تقاطع آزادی و شادمان
رتبه ششم

كلينيك ناخن فرزانه دهقان

کلینیک ناخن فرزانه دهقان خدمات آموزش آرايشگري ناخن، كليه خدمات تخصصي كاشت و طراحي ناخن در غرب تهران شامل بيبي بومر، لمينت، گريم ناخن، خدمات واليوم مژه، آمبره و هايلایت مو را ارائه می دهد.

نشانی: سعادت آباد بين ميدان كاج و شهرداري بعد از خيابان مرواريد پلاك ٣٥ طبقه ٤ واحد ٢٢ – كلينيك ناخن فرزانه دهقان

شماره تماس: 09122756737

سخن نهایی

به‌طور خلاصه کاشت ناخن باید در مراکز بهداشتی انجام شود و ناخن‌کاران مهارت کافی در حرفه خود داشته باشند. در این مطلب ضمن بیان ویژگی‌های مرکز خدمات کاشت ناخن، چند سالن را تحت عنوان بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران معرفی کردیم.

با وجود این نمونه کارهای هر مرکز را دنبال کنید و سری نیز به‌صورت حضوری آن‌جا بزنید تا از انتخاب خود بیشتر مطمئن باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش اکستنشن مژه در تهران، آموزش کاشت ناخن رشت