خرید بهترین ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب

خرید بهترین ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب

با انتخاب صدها مدل مختلف، انتخاب ماشین ظرفشویی متناسب با نیاز و بودجه شما می تواند ترسناک باشد. برای سهولت کار ، ما لیستی از بهترین ماشین ظرفشویی سال جاری را با دقت جمع آوری کردیم، بنابراین شما می توانید با تصمیم خود احساس اطمینان کنید. ماشین های ظرفشویی به عنوان سخت ترین وسیله کار در خانه شما، به تکامل خود ادامه می دهند و همیشه عملکردهای جدید و کیفیت بهتری را سال به سال به ارمغان می آورند. بنابراین چگونه با کیفیت ترین ماشین ظرفشویی را از بین بیش از 20 مارک و صدها مدل منحصر به فرد انتخاب می کنید؟

فاکتورهایی که باید هنگام خرید ماشین ظرفشویی بدانید

مانند هر محصول، فاکتورهای خاصی نیز وجود دارد که همه باید در خرید ماشین ظرفشویی در نظر بگیرند. در ابتدا ، بیایید در مورد عملکرد صحبت کنیم.

ماشین ظرفشویی باید به طور موثری بشوید و ظروف را خشک کند تا بتوان آن ها را کنار گذاشت. بیایید قبول کنیم ، یک ماشین ظرفشویی فانتزی با جدیدترین فناوری های نوین، اگر ظرف ها را تمیز نکند ، معنی چندانی نخواهد داشت. وقتی نوبت به شستشو می رسد ، داشتن چرخه ها و گزینه های شستشوی کافی برای پوشش انواع سطوح آلودگی بسیار حیاتی است. چرخه شستشوی سریع یک مزیت عالی است، خصوصاً از آنجا که بیشتر چرخه های کم مصرف در این روزها می توانند تا دو ساعت ادامه داشته باشند. سنسور شستشو همچنین یک مزیت مهم است و به شما این امکان را می دهد تا مدت زمان شستشو را به طور خودکار بر اساس تعداد ظروف تنظیم کنید.

نکات مهم که قبل از خرید ماشین ظرفشویی باید بدانید

1: آرامش
همانطور که اشاره کردیم ، ماشین های ظرفشویی مدرن چرخه شستشوی طولانی تری دارند. این امر عمدتا به این دلیل است که استانداردهای سیستم Energy Star به مقادیر کمتری از آب و انرژی نیاز دارند. با تمام این ساعات شستشوی اضافی، ما نمی خواهیم سر و صدای ماشین مزاحم را هنگام شام تجربه کنیم. در نتیجه ، سطح صدا برای راحتی شما از اهمیت حیاتی برخوردار است.

امروزه ، میزان صدای بهترین ماشین ظرفشویی بین 38 دسی بل تا کمی بالاتر از 60 دسی بل است. به خاطر داشته باشید ، هر چیزی زیر 50 دسی بل خوب است و زیر 45 دسی بل فوق العاده است. به هر حال ، dB خلاصه ای برای دسی بل است یک واحد اندازه گیری که برای سطح صدا اعمال می شود.

2: طرح
طراحی داخلی بهترین ماشین ظرفشویی و انعطاف پذیری آن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. ویژگی هایی مانند قفسه های سوم راحت تر و موثرتر شستشو هستند. قفسه های سوم گزینه های بیشتری برای ظروف نقره ای با ارزش شما ایجاد می کنند و فضای بیشتری برای ظرف های ظرف در پایین قفسه باز می کنند. حفره های متحرک ، راهنماهای بطری ، اتصال دهنده های سیلیکون برای لیوان ها و قفسه های قابل تنظیم ارتفاع ، راحتی قابل توجهی را در بارگیری و تخلیه فراهم می کنند.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست شرکت های تولید کننده کابین آسانسور

انواع ماشین ظرفشویی

  1. مدل توکار
  2. مدل دراور
  3. ماشین ظرفشویی قابل حمل

همه اینها از نظر عملکرد ، سطح سر و صدا ، ویژگی های خاص و قیمت به آنچه در جستجوی آن هستید بستگی دارد. چه ماشین ظرفشویی بوش را در نظر داشته باشید یا یکی از مدل های بسیار زیاد که در بازار موجود است ، ما بهترین گزینه ها را از معتبرترین مارک های لوازم خانگی معرفی میکنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های LED بازار ایران

معرفی انواع کفپوش و پارکت

بهترین ماشین ظرفشویی موجود در بازار

1: ماشین ظرفشویی بوش مدل   BOSCH SMS88TW01M

ماشین ظرفشویی رومیزی

یکی از مشهورترین و بهترین ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب و طول عمر طولانی مارک بوش است که با کیفیت ترین لوازم خانگی را تولید میکند. این مدل ظرفشویی با ظرفیت 14 نفر، کلاس مصرف ++A ، شستشو قوی، سیستم Aqua Stop در صورتی که نشتی آب صورت بگیرد همچنین یکی از کم صدا ترین ماشین ها و مجهز به 8 برنامه شستشو می باشد.پ

قیمت: 29.000.000 تومان

مشخصات محصول

نوع ماشین   ظرفشویی مبله
کشور سازنده   آلمان
ظرفیت   14 نفر
وزن   60 کیلوگرم
ارتفاع   850 میلیمتر
مصرف آب در هر بار شستشو   9.5 لیتر
صفحه لمسی   دارد
قفل کودک   دارد
 مصرف انرژی   ++A
تعداد سبد   3 عدد
فن خشک کن   1 فن خشک کن دارد

 

2: ماشن ظرفشویی سامسونگ مدل Samsung D157

قیمت ماشین ظرفشویی

بهترین ماشین ظرفشویی سامسونک مدل Samsung D157  یکی از قیمت مناسب ترین و با کیفیت ترین ها در این زمینه میباشد که به طور مداوم عملکرد عالی را داشته است. عملکرد قوی در شستشو و تمیز کردن انواع ظروف، قابلمه و لوازم آشپزخانه بدون نیاز به شستشو قبلی. شستشوی ظروف حساس، امکان شست‌وشوی میوه و سبزی در ماشین نیز وجود دارد. به جرعت میتوان گفت یکی از بهترین ماشین های ظرفشویی میباشد.

قیمت: 17.400.000 تومان

مشخصات محصول

نوع ماشین   ظرفشویی توکار
کشور سازنده   آلمان
ظرفیت   14 نفر
وزن   46 کیلوگرم
ارتفاع   810 میلیمتر
تعداد برنامه شستشو   7 برنامه
صفحه لمسی   دارد
قفل کودک   دارد
 مصرف انرژی   +A
تعداد سبد   3 عدد
فن خشک کن   متراکم

 

3: ماشین ظرفشویی Bosch SHEM63W55N

لیست قیمت ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی بوش به دلیل طراحی با کیفیت بسیار معروف هستند. این مدل خاص با 44 دسی بل بسیار آرام است ، دارای پنج دوره شستشو و فضای داخلی فولاد ضد زنگ است. این خط تولید از یک سری از ساکت ترین و بهترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار است. سری 300 بوش بسیار محبوب است، با ویژگی های عالی و برچسب قیمت مقرون به صرفه شده است. SHEM63W55N یکی از بهترین گزینه های موجود است.

این مدل ماشین ظرفشویی در حال حاظر در بازار ایران بسیار کم می باشد.

همچنین بخوانید: تلفن قالیشویی های اصفهان ، تلفن قالیشویی های مشهد ، تلفن قالیشویی های تهران