خرید بهترین کرم دور چشم با قیمت مناسب

خرید بهترین کرم دور چشم با قیمت مناسب

در حالی که استفاده از مرطوب کننده بخشی واضح از برنامه های مراقبت از پوست در اکثر افراد است، اما مراقبت از پوست زیر چشم کاملاً یک بازی توپی است. مخصوصا اگر از لوازم آرایشی زیاد استفاده میکنید این امر مهمتر هم می شود. آماندا دویل ، یک متخصص پوست توضیح می دهد: “پوست پلک های پایین ما نازک ترین در کل بدن است.” به همین دلیل است که مستعد ابتلا به مشکلات عدیده ای از جمله سیاهی دور چشم ، کیسه ها و چین و چروک ها است. برای یافتن بهترین کرم هایی که در واقع به شما نتیجه می دهند، ما از پنج متخصص مشاوره گرفته ایم. در زیر، انتخاب بهترین کرم دور چشم برای از بین بردن تیرگی ، کاهش پف و حتی آنهایی را که روشن و مرطوب می کنند، پیدا کنید.

معرفی بهترین کرم دور چشم

کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy

بهترین کرم دور چشم

کرم نئودرم با ترکیبات سین کول فاقد پارابن باعث بهبود گردش خون مویرگی پوست اطراف چشم و جهت پیشگیری از چروک دور چشم در سنین پایین میشود این کرم مناسب زیر 30 سال میباشد و آبرسانی خوبی دارد. برای شروع مراقبت از پوست لطیف دور چشم محصول خوبی است، میلیا نمیزند و به خوبی مرطوب میکند.

قیمت: 49.000 تومان

مشخصات محصول

ساخت کشور ایران
نوع محفظه تیوپی
مناسب چه نوع پوستی مناسب برای تمامی افراد با انواع پوست
ویژگی ها  رفع سیاهی، پف، ضد چروک

سفت کننده پوست

بهبود گردش خون مویرگی

پارابن  فاقد پارابن

دیدگاه و نظرات کاربران

۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | المیرا خدادادیان

این کرم مناسب افراد بالای 20 ساله و طراحیش بر این اساسه اگه بالای 40 سال هستید این کرم رو به خاطر قیمت پایینش نخرید و از کرم های مناسب سن خود استفاده کنید. این کرم برای من خیلی خوب جواب داده و در طول یک ماه چروک های دور چشم رو کم تر کرده و پف چشمم رو هم کاهش داده من که خیلی ازش راضی ام


۲۸ تیر ۱۳۹۹ | الهام توتونچی

تقریبا یک ماهه استفاده میکنم و تقریبا سیاهی پای چشمم نصف شده جذبش خیلی راحته (برای بهترین کرم دور چشم باید به صورت ضربه ای پخشش کرد نه مالشی) بعد از استفاده تا چند دقیقه دور چشم یکم براقه ولی بعدش دیگه هیچ اثری ازش نیست و نه حس سنگینی داره نه چربی قیمتشم خیلی مناسبه ازش انتظار یک مرطوب کننده و پیشگیری کننده رو داشته باشید نه از بین برنده چروک قوی

  • پوست رو براق نمیکنه
  • چشم رو نمیسوزونه
  • جذب خوب
  • قیمت مناسب

کرم دور چشم ژاک آندرل پاریس LOOK ACTIVE

بهترین کرم دور چشم خارجی

سیاهی دور چشم علت های زیادی مثل کم خوابی مشکلات داخلی و زمینه ارثی دارد همچنین با افزایش سن و کمبود آب زیر سطح پوست هم پوشت زیر چشم تیره و چروک میشود کرم دور چشم ژاک آندرل ادعا میکند میتواند این نوع تیرگی را بهبود ببخشد و از چنیسن مسائلی جلوگیری کند. ویتامین E موجود در این کرم اجازه بازسازی قابل ملاحظه‌ای در ناحیه اطراف چشم‌ها را می‌دهد.

قیمت: 216.000 تومان

مشخصات محصول

ساخت کشور فرانسه
نوع محفظه تیوپی
مناسب چه نوع پوستی مناسب برای تمامی افراد با انواع پوست
ویژگی ها بهترین کرم دور چشم برای ترمیم و تغذیه کننده پوست

دارای ویتامین E

حاوی کلاژن، پروتئین هیدرولیز شده

ضد چروک و تیرگی دور چشم

دیدگاه و نظرات کاربران

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | عطیه هاشم آبادی

من و مادرم 4 ،5 ماه ازین محصول استفاده میکنیم و هر دو خیلی راضی هستیم. چروک های دور چشم مادرم کاملا محو شده، خودمم تیرگی دور چشمم کمتر شده! فقط قیمتش یکم بالاست که بنظرم ارزششو داشت.


۱۰ آبان ۱۳۹۷ | مهتاب ذو الفقاری

من اولین باره دور چشم خریدم و با توجه به نظر کاربران این کرم رو انتخاب کردم ، زیر یکی از چشمهام کمی پف داشت و دارای خطوطی در زیر چشم هستم ، از همون بار اول استفاده ،پف چشم کمتر شد اما برای خطوط زیر چشم هنوز نمی تونم نظری بدم ولی دیگه پلکم در اثر خشکی کشیده نمیشه و حالت گودی ناشی از کشش پلک بالا که اخیرا ایجاد شده بود ،برطرف شده و از بازگشت حالت چشم به صورت اولیه راضی هستم و یکی از بهترین کرم دور چشم هایی هست که استفاده کردم ،نکته منفی بسته بندی داخل کشور هست که پلمپ نیست


۵ مرداد ۱۳۹۷ | Fati Hoseini

چند هفته هستش که استفاده میکنم هیچ تاثیری نداشته.. وقتی کرم رو خریدم پلمپ نبوده و بیشتر هوا بوده.مقدارش خیلی کمه با این قیمت نمی صرفه.

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن Medilann Eye Cream Haloxyl

قیمت کرم دور چشم مدیلن

محصول دیگری را که به عنوان بهترین کرم دور چشم میتوان معرفی کرد کرم مدیلن است که قیمت مناسبی دارد. این محصول با فرمولاسیون قوی و موادی که در آن استفاده شده باعث جلوگیری از اشعه های مضر آفتاب شده و از پیری و چروک های ریز دور چشم جلوگیری میکند.

قیمت: 66.000 تومان

مشخصات محصول

ساخت کشور ایران
نوع محفظه تیوپی
مناسب چه نوع پوستی مناسب برای تمامی افراد با انواع پوست
ویژگی ها از بین برنده کبودی دور چشم

دارای ویتامین K

حاوی ماده موثر هالوکسیل

حاوی Solaveil

دیدگاه و نظرات کاربران

۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کاربر

در ابتدا باید بگم که کرم ها معمولا روی هر پوست یه واکنشی داره و ممکنه کرمی که روی پوست من جواب داده برای شما خوب نباشه  پس اول شرایط و نوع پوستتون و نیازهاشو در نظر بگیرید ، یه تعداد محصول رو انتخاب کنید و اونی که فیدبک بهتری داشته رو تست کنید. متاسفانه تا شخصا تست نکنید هم نمیتونید متوجه بشید براتون خوبه یا خیر حالا این محصول مرطوب کنندگیش خوب بود تو برطرف کردن سیاهی دور چشم واقعا تاثیر داره. من این رو به شخصه طی یکی دو هفته استفاده مشاهده کردم ولی در حد کم، فکر نکنید کبودی یا تیرگی زیاد رو سفید میکنه نهایت یکم روشن تر میشه. تا حدودی میتوان گفت که یکی از بهترین کرم های دور چشم می باشد برای من باعث چروک و میلیا و حساسیت نشد. برای زیر ۳۰ سال که مشکل خاصی ندارن بنظرم عالیه


۸ دی ۱۳۹۸ | م حاجی امینی

برای تیرگی ها و پف چشم نمیتوان گفت که با استفاده از بهترین کرم دور چشم تمام مشکلات حل میشود مثلا بعضی از چروک های دور چشم به دلیل بالا رفتن سن ایجاد شده و با کرم حل نمیشود چون هر چه شن بالاتر برود پوست کلاژن کمتری دارد با استفاده از روش های بوتاکس مزوتراپی و غیره میتوان این مشکلات را حل کرد . بهترین راه برای جلوگیری از عمیق شدن چین و چروک در سن پایینتر استفاده از کرم دور چشم هست.

مقاله معرفی بهترین سالن های زیبایی تهران | بهترین سالن های زیبایی مشهد

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین سالن های زیبایی معروف در یزد | شماره + آدرس